/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
winipcfg
Fra : hvidovre
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 16-03-06 08:12

Hvordan kan det være at jeg nu pludselig skal ind på winipcfg og forny ip hvergang jeg skal på nettet
det skulle jeg ikke før,der er ikke sket noget ændringer,kører win 98,second min pc kører også langsom nu

Kommentar
Fra : pontiac

Dato : 16-03-06 08:35

hej

spørg din teleudbyder. Måske der er noget galt hos dem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-06 09:37

har du prøvet at indtaste og derpå genstarte for at din pc husker indstillingerne ???????

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 16-03-06 10:09

Hej,

Slet evt. dine netværkscomponenter, reboot og re-installer disse igen. På den måde sikrer du at alle IP indstillinger sættes op automatisk.

Mvh. Lars