/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan svarer man et indlæg
Fra : photodane
Vist : 465 gange
50 point
Dato : 12-03-06 08:50

Jeg kan ikke se en knap der hedder svar eller skriv indlæg.
Kan man ikke svare - gå ind i en debat?
MVH
Jens

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-03-06 08:52

scroll ned og skriv i det tomme felt og tryk på send

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-03-06 09:14

ps -lukkede spørgsmål kan du købe og derved svare spørger

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-03-06 10:13

Hvis det er spørgsmål fra Nyheder (UseNet) er det på nuværende tidspunkt ikke muligt.

Citat
Usenet
Det vil ikke være muligt at skrive til usenet endnu, da denne del af Kandu.dk ikke er helt færdig.

http://www.kandu.dk/kandunews.aspx

Kommentar
Fra : photodane

Dato : 12-03-06 10:59

Tak. Her er der rigtigt nok et tomt felt at skrive. Det er der vst ikke ved alla indlæg
MVH
Jens

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-03-06 11:03

Har du et eksempel på det spørgsmål, du ikke kan svare på?

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 12-03-06 11:51

under brugerservie er der en linie ;stil et spørgsmål og ethvor der står skriv et tips.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-03-06 12:27

Citat
Tak. Her er der rigtigt nok et tomt felt at skrive. Det er der vst ikke ved alla indlæg

du kan finde ud af at stille et spørgsmål - så langt så godt

du har også besvaret her i tråden -

der er et tomt felt ved alle åbne- altså ikke lukkede- spørgsmål du kan skrive og besvare i

hvis der ikke er - kan du købe spøgsmålet og dermed fremtræder det åbne felt igen og du kan igen besvare - deltage

i tips kan der kun skrives en enkelt gang pr person - med mindre du selv deltager med kommentarer i dine tips

er du så med ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-03-06 12:30

http://www.kandu.dk/spg84458.aspx her er et eks på et lukket spørgsmål - der vil du se at du kan købe tråden der er besvaret og dermed lukket efter en time i en måned - bare sådan lige for at vise dig forskellen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-03-06 12:36

Spørgsmålet er stadig om det er lukkede spørgsmål eller om det er spørgsmål fra Nyhedsgruppen/UseNet der er tale om.

I Nyhedsgruppen er der ikke mulighed for at svare.

Kommentar
Fra : photodane

Dato : 12-03-06 12:36
Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-03-06 12:41

Det er fra Nyheder/UseNet, som jeg tidligere skrev er det ikke muligt på nuværende tidspunkt at svare på spørgsmål fra de sider.

Du kan evt. skrive til kandu og få at vide hvornår det igen vil være muligt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-03-06 12:41

jeps - det er fra usenet - de virker ikke endnu efter kandu er omlagt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-03-06 12:43

Citat
Usenet
Det vil ikke være muligt at skrive til usenet endnu, da denne del af Kandu.dk ikke er helt færdig.

du kan læse om det nederst her:
http://www.kandu.dk/kandunews.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-03-06 12:46

MIrit

Hvorfor skal du gentage mit indlæg fra kl. 10:13

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-03-06 17:45

ekko ekko ekko