/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvorfor "fryser" min pc
Fra : Bommern1
Vist : 486 gange
100 point
Dato : 21-02-06 14:27

Hvordan finder jeg ud af hvorfor min pc fryser når hardisken opnår en temperatur af 43-44 grader ?

Jeg har xp styresystem/1024ram/2,o8GHZ

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 21-02-06 14:58

Hm´ 43-44 grader lyder da ikke så volsomt, men hvis den virker igen når du har kælet den af så kunne det jo godt tyde på at det er problemet. Kører blæseren som den skal?
der er en del spørgsmål og svar på dette problem på dette link, som du vil kunne se kan det have mange årsager
http://www.eksperten.dk/spm/256022

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-06 18:49

eller for mange programmer igang på samme tid

Har du checket for vira osv ???

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 21-02-06 20:38

Som jeg skrev tidliger er 43-44 grader ikke overvældende, men det kunne være interessant at vide om det er en stationær eller en bærbar pc du har.
Her er et andet link du måske kan bruge. http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=22691

Kommentar
Fra : Bommern1

Dato : 23-02-06 19:41

Har kørt virusprogram og adaware ... min pc er stationær