/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Taster til bærbar pc ?
Fra : lund666
Vist : 496 gange
253 point
Dato : 16-02-06 11:59

jeg har lige købt en Abook bærbar computer af min onkel , men , der mangler 3 taster "d" "l" "alt" ..

Altså, jeg kan godt trykke på dem, men der er ikke nogen knap, altså hvor der står noget på, hjvis i forstår.

Er der nogen som ved hvor jeg kan købe knapperne henne ? Eller bestille dem uden at skulle sende den til reparation ?

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 16-02-06 12:31

Det nemmeste er nok at se om du kan finde en defekt bærbar du kan tage tasterne fra, måske kan du få lov at købe dem ved en reperatør.

Mvh. Jacob

Kommentar
Fra : lund666

Dato : 16-02-06 12:56

tjaa :)
Men, det er ikk ige hver dag jeg går forbi en defekt bærbar ;)

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 16-02-06 14:37

Prøv her www.moldtech.dk - jeg tror, du er heldig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-02-06 16:54

Vi har været igennem det samme, vi fik oplyst, at vi skulle købe et helt nyt keybord, men på denne

hjemmeside reklamerer de med, at de kan skaffe alle taster

http://www.clonesuk.com/npla.htm#key

Kommentar
Fra : Balcanard