/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
gratis tv..
Fra : tiemaster
Vist : 537 gange
300 point
Dato : 12-02-06 09:10

hejsa jeg har lige set på QXL at der er en masser der sælger et link så man kan se gratis tv over nettet. men gider sgu ikke gi 25 kr for et link hvis der er nogen her inde der kender det :)

de skriver der er omkring 1200 gratis kanaler ganske lovligt og ganske gratis....

håber nogen kan hjælpe mig og andre...

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 12-02-06 09:21

jamen det er som rigtigt nok men om der 1200 kanaler ved jeg ikke men en del er der det er ukodet kanaler så du skal ikke drømme om tv 3 feks.
du skal købe et tv kort og sætte i din pc. så er der muligheder, du kan også bruge den til at spille gamle videofilm over på dvd'er og høre radio. mm.

hilsen tykkemand

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-06 09:29
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-02-06 09:32

Det er bare online tvstationer som f.eks. disse her http://beelinetv.com/

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 12-02-06 09:36

her er et link til qxl hvis det kan hjælpe

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=23223439

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-02-06 09:37

Du kan osse prøve det her program i 14 dage før der skal betales for det!
http://www.softpedia.com/get/Internet/Internet-Radio-TV-Player/World-Online-TV.shtml

Men som sagt har det intet at gøre med de kanaler du kan snuppe via dit tv!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-02-06 09:41

Nu er du snart oppe på 1200 kanaler

http://www.lyngsat.com/nettv/index.html

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 12-02-06 10:06

En kollega af mig betalte for disse kanaler og var spændt som en ny kartoffel på at kunne se dem..............Men efter at have zappet sig gennem Sibiria lokal tv og tilbud fra Honnulullu brugs forening blev han noget skuffet..Om det lige præcis var samme tilbud som det du her refererer til er jeg ikke sikker på -men han var i hvert fald bundet et år..Så jeg tror ikke at det er noget for den alm danske mand

mvh sverola

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-02-06 12:09

Elendig kvailitet, og den mest interresante, var RTL.
Du kan betale for visse filmkanaler, men hvis kvaliteten er den samme, så spiller du pengene.
De kører med en meget lille billede opløsning, der gør at hvis du vil se fuldskærm, så kommer det i store blokke, og billedet hakker.
Glem det, prøv hellere de kanaler der er frit tilgængelige.