/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
enhedshåntering
Fra : ronimahoni
Vist : 709 gange
185 point
Dato : 08-02-06 17:08

i min enhedshåntering viser min pc at der er installeret 2 processorer. hvordan fjerner jeg den ene??

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 08-02-06 17:40

Du højreklikker på den du vil have fjernet og trykker fjern

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-02-06 17:56

Det er jo en af de helt hårde pcer du så har med 2 cpuer

Følg du blot Stigs råd. Der er åbentbart sneget sig en lille fejl ind og der sker intet ved at fjerne den ene.

Kommentar
Fra : ronimahoni

Dato : 08-02-06 21:57

der sidder da kun en på bundkortet

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 08-02-06 23:32

Hvis du er i trvivl så højreklik på dem begge efter tur og se under egenskaber du vil se at de er ens og hvis de ikke skulle være det så fjern den der ikke hører til (usandsynligt)

Accepteret svar
Fra : JohnHetner

Modtaget 92 point
Dato : 09-02-06 16:47

Hej,.,. Min Pc viser faktisk også 2 x intel pentium 4 proccesorer.
Mærkeligt,.,.,.,.,.,.jeg har også kun én på bundkortet

Men jeg ved ikke om der er noget med DualProccesor eller noget,.,..,

hmm.

Kommentar
Fra : ronimahoni

Dato : 09-02-06 23:06

de er ens, men jeg kan ikke fjerne den ene ved højre klik

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 10-02-06 14:28

Din computer virker vel som den skal?? Eller hvad? Så et eller andet sted, er det vel ikke så vigtigt om der står en eller 2 processore i enhedshåndtering.

Min Filosofi: Hvis det virker, så lad være med at lave det

Kommentar
Fra : ronimahoni

Dato : 10-02-06 18:22

nej den virker ikke. den har det med at fryse og det er ikke grafikkortet den er ny og med de seneste opdateringer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-06 12:09

hmmmm - jeg har også to når jeg går ind i fejlsikret tilstand - ens - men kun en synlig når jeg kigger i normal tilstand - øhhh ?????

Nå - det virker som det skal så det vil jeg ikke gå mere op i

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-06 12:43

fjernede lige den ene i fejlsikret - ingen problemer med det - og alt kører som det skal

Kommentar
Fra : ronimahoni

Dato : 13-02-06 21:44

har prøvet at fjerne den ene i fejlsikret men den kommer tilbage i normal

Godkendelse af svar
Fra : ronimahoni

Dato : 17-02-06 13:35

Tak for svaret JohnHetner.

Kommentar
Fra : JohnHetner