/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
tilslutnings hjælp!!!
Fra : casperS
Vist : 507 gange
10 point
Dato : 12-01-06 21:11

Goddag... Jeg har et problem som jeg bare ikke fatter en brik af" ?

Jeg har en forholdsvis ny, god computer, med det hele, også 6stk USB indgange. De er alle fyldt med, WebCam, Printer, USBforlænger, Kortlæser, osv. (alt virker som det skal)
Men så når jeg vil tilslutte min Ipod, Nokia eller Samsung, virker det slet ikke.
Først fik jeg en Ipod, som jeg ikke kan bruge fordi jeg bare ikke kan tilslutte den til computeren. (har alle programmer, og gjort hvad jeg skal) computeren reagere slet ikke på den.
Med min nye Samsung e720, fik jeg et kabel med, og har hentet div. programmer til telefonen (fra Samsungs hjemmeside) - Men det virker heller ikke...
Nu har jeg sat min gamle nokia til salg og vil gerne overføre mine filer inden jeg sælger den, så har købt et kabel til den. Har bakset hele dagen, fulgt vejledningerne fuldt ud (PCsuite) og prøvet en masse ting. "intet virker"
Det mærkelige ér. At både mobil og computer reagere når jeg sætter stikket i, begge mobiler siger "bib" og computer siger også "di du" (men der er ikke tilføjet nogen ekstern enhed, intet at se under denne computer, og heller ikke under Enhedshåntering)????

Hvad f*nden er der galt?

På forhånd mange tak... Mvh. Casper

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-01-06 21:22

USB..................læs først brugsanvisningen.
De fleste skal have indlæst programmet(driver) først
genstart
og så først tilslutte USB-tingen.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 12-01-06 21:25

prøv evt at tage alt det fra der kan undværes , som printer,webcam oll
har før set at for mange enheder giver dette problem

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 20 point
Dato : 12-01-06 21:27

Sæt USB "dimsen" i og genstart så computeren, så skulle den gerne fortælle, at der er fundet en ny hardware. det har jeg måttet gøre med stikket til mit camera.

Håber det var til lidt hjælp!

Clou

Godkendelse af svar
Fra : casperS

Dato : 09-10-06 19:44

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-10-06 20:08

Tak for pointene