/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
e-mail oplysning
Fra : vaxen
Vist : 2088 gange
200 point
Dato : 23-12-05 20:20

Findes sådan en side på nettet???

Vaxen

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-12-05 20:25

? hva' for en side?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-12-05 20:25

? hva' for en side?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-12-05 20:25

? hva' for en side?

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 23-12-05 20:26

hvad med krak.dk eller degulesider.dk og jubii.dk ?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-12-05 20:31

hvordan hunden min kommentar kom 3 gange ved jeg da ikke...

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 23-12-05 20:33

ok - forklaring følger... Jeg har mistet kontakten til en gammel veninde - og prøver nu at finde hendes email adresse... Hvor findes der mon gode søgemaskiner til det?

Vaxen

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 23-12-05 20:37

http://www.strandby.nu/
her kan de finde de fleste tdc mail under søg

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 210 point
Dato : 23-12-05 20:40

Det gør der ikke.....private email oplysninger er kun tilgængelige på krak osv. hvis man selv har lagt dem ind.

~ så det er helt tilfældigt hvis du kan finde hendes navn og en tilhørende email adresse via søgninger på internettet.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 23-12-05 20:44

tdc's mailkatalog er totalt out-of-date .... ikke een af mine kontakter med TDC mailadresser optræder korrekt (checkede lige 5 forskellige) ...

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 23-12-05 20:44

Ok - det havde jeg desværre på fornemmeren, men håbede på, at jeg bare var uvidende... Æv bæv...

Vaxen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-12-05 23:44

TDC'smailkatalog skal hver enkelt selv opdatere med de korrekte oplysninger. Det sker IKKE automatisk!

iah! lider du af pakinson? siden du ryster på den finger du klikker med på musen!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-05 02:19

Du kan kun finde oplysninger om de e-mail adresser folk selv har oplyst ved at tilmelde sig et e-mail kartotek

Alle andre e-mail adresser må du købe for en pæn sum penge hos de 'skidderikker' der laver spyware

Der er penge i e-mail adresser

..og det er derfor vi bli'r belemret med alskens 'lort' : www.spywarefri.dk

..og www.1984.dk

WWW </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 24-12-05 09:06

Pointen er vist blot, at det kan ikke lade sig gøre. I det omfang der ER email-kataloger (som TDC's, KRAK, Jubii osv.) er det op til den enkelte at "uploade" OG vedligeholde sin egen emailadresse.

God jul til alle

/berpox

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 24-12-05 10:07

Har du googlet hendes navn?

Eller søgt hende på Gamle venner på Jubii, det kan jo være hun har oprettet sig der

Godkendelse af svar
Fra : vaxen

Dato : 01-01-06 16:26

Tak for svaret berpox.