/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Driver til Fujitsu Siemens Amilo L6825
Fra : HanSSoN
Vist : 811 gange
500 point
Dato : 29-11-05 21:25

Hej alle.

Jeg har en lækker bærbar, men jeg vil prøvet at opdatere den med de nyeste drivere. Jeg kan bare ikke finde nogen. Dem der er tilrådighed på siemens hjemmeside er over 2-3 år gamle. Kan jeg ikke bruge til noget! dårlig service syntes jeg. Jeg fandt en nyere driver, til mit grafikkort inde på en side. Men var også lidt over 1 år gammel. vil gerne have de nyeste drivere. Hvis de findes! Hvis der er nogen der kender et sted at få fat i disse driver er i meget velkommen at sende et link. eller noget...

Mvh Jesper.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-05 21:37

Brug Everest http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en
Den kan se hvilken hardware du har og linke til driverdownload!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-11-05 21:40

Nu er det jo osse sådan at ikke alt hardware får nye drivere hver måned! Hvis PC'en kører tilfredstillende er der jo ingen grund til at opdatere drivere! Nogle drivere kan du forøvrigt osse finde under windows update!

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 29-11-05 22:17

Nej, men den køre ikke tilfredstillende. Jeg håber godt nok der findes lidt nyere driver, men kan kun håbe!
Ellers tak for svaret tedd, prøver programmet i morgen!

Men hvis der er andre, der måske har nogle ide'er skriv.

Annuller spørgsmålet
Fra : HanSSoN

Dato : 25-03-06 19:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål