/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
csrss ?
Fra : mads1234
Vist : 371 gange
50 point
Dato : 29-10-05 08:21

Hver gang jeg åbner windows kommer et pop up op ! : CSRSS kunne ikke køres i win 32 tilstand eller noget i den stil... Nogen der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-05 08:53

CSRSS er Microsoft Client/Server Runtime Server Subsystem og kører mange vigtige ting under Windows grafiske system. Filen bør ligge her : c:\windows\System32

Det er imidlertid også en process der er associeret med virusormen : W32.Netsky.AB@mm, W32.Webus, Win32.Ladex.a trojanervirusene m.fl. Dette gælder; hvis filen ligger andre steder end i c:\windows\System32

Scan dit system her : http://housecall.trendmicro.com

Ps. Hvordan i alverden bære du dig ad med at 'åbne' Windows? Kører du med flere operativsystemer f.eks. Linux?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-10-05 09:15
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-10-05 09:52

ja nemlig - du har højst sandsynligt fået dig en orm på halsen - så ind hos www.spywarefri.dk - hent hijackthis og send loggen derfra ind så får du al den hjælp du kan ønske dig. Der er vejledning du kan læse om det

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-10-05 13:51

Kan også være et gammelt program, der ikke kan følge med mere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-05 14:00

sofus.dk -> En gammel Windows version? Næppe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-05 14:01

Ps. Kunne stadig godt tænke mig at vide hvorledes man åbner Windows

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-10-05 14:17

Har han 2 installationer på samme disk partition, JO.