/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
faneblade væk
Fra : ritter666
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 23-09-05 10:26

efter jeg har fjernet en virus eller noget spyware, kan jeg ikke længere skifte baggrund på skrivebordet. Baggrunden er bare sort. Når jeg højre-klikker på skrivebordet og trykker egenskaber kommer 'egenskaber for skærm' frem, men den indeholder kun 2 faneblade ( pauseskærm og indstillinger ). Hvor er resten mon henne???

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 110 point
Dato : 23-09-05 10:28

Hej
Prøv at køre chkdsk/f i kommandoprompt, plejer at kunne rette irriterende småfejl.
Eller
sfc /scannow også i kommando, retter systemet, husk at sætte din XP cd i

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-05 11:06

det lyder til at du har haft noget grimt på din pc og måske ved efterfølgende rensning har tabt nogen indstillinger.

Hvis du stadig kan - så prøv at systemgendanne til før problemet viste sig - hjælper det ikke se smxxx´s svar kl 10:28

Kommentar
Fra : ritter666

Dato : 23-09-05 11:07

Tak, den sidste komando hjalp!

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 23-09-05 11:45

Så mangler du bare at lukke.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 23-09-05 12:16

Og husk, at opdatere din XP hos MS

Godkendelse af svar
Fra : ritter666

Dato : 23-09-05 14:03

Tak for svaret smxxx.