/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Nogle der ved
Fra : FrK_KrisTenSen
Vist : 409 gange
40 point
Dato : 20-09-05 15:29

Nogle der ved om der faindes andre sider lignende www.onlinecasting.dk ?
Evt. nogle links?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-05 15:46

Lav en Google-søgning på ordet Casting UDEN at afkrydse Sider fra Danmark. Masser af sites. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-05 15:49

F.eks. denne: http://www.panorama-dk.com/

P.S.: Men du har fået det lagt i en forkert kategori. Har jo ikke rigtigt noget med PC'ere at gøre.

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 20-09-05 16:03

ja fandt jeg ud af .. men pyt ! tak for det .. kigger lige på det ..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-05 16:36

Hej igen FrK_KrisTenSen

Jeg kan se at du ialt har stillet 4 spørgsmål i den tid du har været Kandu'er. Du har ikke lukket nogen af dem. Hvordan kan det være? Ved du ikke hvordan man gør skal jeg da gerne fortælle dig det. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 20-09-05 16:43

Ja det har jeg .. nej min computer er Fuldstændig fjern .. det er ligemeget hvad man gør, så lykkes det ikke .. Du må MEGET gerne hjælpe hvis du kan, og vil !

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 20-09-05 16:55

det spørgsmål der hedder "min skærm" inde i skærm .. det er det vigtigste!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-05 16:55

Selvf. vil jeg da det.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-05 16:57

Du skal selvf. ikke lukke et spørgsmål hvis du ikke føler at du har fået den nødvendige hjælp, men det kan vel ikke passe at du nu har stillet 5 spørgsmål og ikke fået hjælp i nogen af dem? Eller KAN det

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 20-09-05 16:58

vidste godt jeg kunne lukke spørgsmålet men resten vidste jeg ikke .. Nu gør jeg .. takker .

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-05 18:32

I alle dine andre spørgsmål har nogle af Kandu's største eksperter givet dig masser af hjælp. At DU ikke fatter en dyt er da ikke deres fejl. Tag din PC'er med ned til et Pc-hus og betal for at få den ordnet. I denne tråd siger du tak for hjælpen men vil STADIG ikke lukke spørgsmålet. Ved du hvad? Så glem det. Men du skal aldrig regne med at jeg gider at hjælpe dig med noget igen. Jeg hjalp dig i dit spørgsmål fra 11/3. At du IKKE har en email-postkasse der er stor nok til at modtage mere end 2 mb, er jo heller ikke min skyld. Du får hver gang SUPER-hjælp, men kan ikke finde ud af at modtage eller takke for hjælpen. Så Bye-bye.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-05 21:17

arne læs ovenfor dit spørgsmål

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 21-09-05 00:08

Jeg HAR lukket dem . Lad dog være med at blive så sur! Jeg har da været taknemlig ..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-05 00:52

FrK_KrisTenSen - du skal ikke lukke spørgsmål du ikke har fået tilfredsstillende svar på - så er det bedre at rykke dem opad så man bliver gjort opmærksom på det igen - det koster dig blot 20 point
Men du har faktisk rigtig mange kan jeg se - måske skal du lige kigge i "din historik" og lige gennemgå hvad du har

arne - du farer ud for hurtigt - her er spørgeren både taknemmelig og venlig så hold harmen indenbords og stik en undskyldning

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 21-09-05 13:16

Nåårh, det vidste jeg Heller ikke man kunne .. hehe ... det var nok en meget god ide .. tak for det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-05 16:08

det kommer

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 09-10-05 23:24

Det tvivler jeg ikke på