/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
KUN for Kandu.dk nørder :-)
Fra : molokyle
Vist : 882 gange
108 point
Dato : 06-09-05 22:47

Ordet er frit ..ordet er dit

I denne tråd er det DIN interesse, der er interessant ..og så lidt småsnak om løst og fast

Valbymesse, CSS spidsfindigheder, nyfødte pigebørn, nedgroede negle og sure opstød er velkomne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 22:49

Vender tilbage.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-09-05 22:51

HER PÅ DETTE LOKUM
DØDE STAKKELS JOKUM
MED EN SAGDE STØNNEN
GLED HAN NED I TØNDEN
MvhSunowich

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 06-09-05 22:51

Haha..

Jamen jeg har flere.. Jeg interessere mig for bl.a kaffe, html, php. Så har jeg også min uddannelse som en interesse, det vil sige, at jeg skal være bager. Samt pigerne uden tøj.. hehe

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-09-05 22:51

Fik lige et surt opstød

- for mange gopler friteret i rapsolie, tror jeg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 22:52

One down... 178 to go

178 er antallet af Kandu.dk brugere (..nok nærmere klient processer) der kører netop nu iflg. rubrikken til ventre i 'det blå' : "Brugere online : 178 "

Så kører vi ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 06-09-05 22:53

At have sex med en ubegavet kvinde er som en kold kop kaffe..

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-09-05 22:53

nix 174

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-09-05 22:53

Jae jeg interesserer mig alså mest for gustavberg men der findes vist osse noen andre fede kummer...tror jrg nok ..altså
Det var bare det................sune

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-09-05 22:54

Anden_90 - har du haft sex med en kold kop kaffe?

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 06-09-05 22:56

Hehe.. Nej da.. Men har sgu prøvet at drikke det..

Det er nu 183 online

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 22:56

[hør] Hov

Nu røg der et par rotter mere i fælden

Hai og go' rolig aften sune. Det er efterhånden et par dage siden

Anden_90 -> Vi har sammenfalden interesser : Piger uden tøj

berpox -> ..og Gopler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 06-09-05 22:58

molokyle-> Hvem har ikke den interesse udover bøsser? hehe

At drikke koffein fri kaffe er som at kysse sin søster..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 22:59

..og kaffe .....med lidt -sky til at fortynde den med, hvis den sku' vær' bleven for stærk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-05 22:59

Det er vist kun "hanner" her, så jeg må vel hellere smutte igen...175 online

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 06-09-05 23:01

Ja, det gør heller ikke med hun"er", de pisser i hjørner.. hehe

Hey dit ion.. hehe.. ingen sky her tak.. bare sort som min humor..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-09-05 23:01

Jeg syns nu de ska ha tøj på
til at starte med Men ellers ka jeg også varmt anbefale det der med damer*ss*
Og haløje molo din gamle havgasse hi hi

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 23:03

Jeg har sagt det før, men gentager gerne :

En nøgen pige uden cykel er som... en guitar i en tønde lunken øl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 06-09-05 23:04

Mole, smukkere kunne det ikke have været sagt..

Vi ved jo alle at der er længere til kerteminde end om sommeren..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 23:05

Nordsted1 -> Jepper ...du smutter lige omkring Ama'r. Der ér redt op

175 ombord.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 06-09-05 23:07

Hehe.. Gift på 26 og har et barn på 20 :/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 23:10

[hør] Hende der Kandu'eren Camillasdatter (..tror jeg hun kalder sig? ) er sgu da en steg. Jeg har oven i købet læst hvordan kvindemennesket praler med sine jader. Hun kalder dem dog Pamela'er

Har I set hendes hjemmeside? Vil I se den nu? ..og hende? Hun har selv smidt linket her på Kandu.dk til stor glæde for nogen af os

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 06-09-05 23:11

Ja kom med den Molo.. Det kan ikke gå stærkt nok..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 23:11

Skal jeg så holde mig væk fra denne tråd???????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-09-05 23:15

Hej sune, hvad skal du med alle de lokummer? Har du tynd mave?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 23:15

molo

Der er nogle profiler du blander sammen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-05 23:16

Jeg skal lige slette fluebenet, inden i mænner bomber min mailboks )

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-05 23:17

.

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 06-09-05 23:17

Hehe.. Du kan lide det Nordsted1..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 23:17

molo

Den ene af profilerne har interesse for dukkehuse.
Den anden profil har lige født et datter.

Spis noget citronmåne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-05 23:18

Molo det hedder ikke redt op, men beredt )

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 23:20

Hvilke ans?

http://www.123hjemmeside.dk/Hannes-Menageri

..og PAS PÅ; jeg har 33 andre tidligere og nuværende's hjemmesidelink liggende (..mine egne incl.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 06-09-05 23:22

Haha... Mole, det lyder godt..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-09-05 23:22

Udredt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-09-05 23:23

Hej keld ja det var osse den kål sku sku have ladet det stå......Smutterrrrrrrrr

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 23:24

Citat
Hende der Kandu'eren Camillasdatter (..tror jeg hun kalder sig? ) er sgu da en steg. Jeg har oven i købet læst hvordan kvindemennesket praler med sine jader. Hun kalder dem dog Pamela'er

Nope molo, det var ikke "Camillasdatter" der "pralede" med sine jader.

Gå nu i seng og sørg for at os, der er i akvariet får mad i morgen.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-09-05 23:26

Vær beredt! Det er jo et motto

Så kom bare an - jeg har "dolken" parat

Så skulle vi nok kunne barbere de værste nematocyster væk i en fart

By the way .... den der brunlige væske til fortynding af kaffe - det du'r kun samtidigt med flødeskum og farin, og så skal de være "Tullemor"...

Alt andet skal være single malt higland whisky, af den slags der smager af tjæret bolværk og enebærrøget salami

OG så skal der en LILLE sjat vand i... som jeg siger - fem fingre vand, og to fingre whisky.... (læg hånden fladt på bordet - det er de 5 fingre, rejs hånden til lodret, knyt de tre midterste fingre og spred tommel og lillefinger så meget som muligt for at angive de to fingre......)

/berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-09-05 23:27

suno.... "uredt" ... men det er dagen efter [hæ] [hæ]

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-09-05 23:28

Ans for hulen - ikke mere citronmåne!!!! Det er et dødsensfarligt subsidie....

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-09-05 23:35

MOLO..du er tyk bag ørene er jeg overbevist om

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 23:39

ans -> http://www.kandu.dk/dk/spg/73796#806604

Citat
Du må godt få noget af mine pamela'er... Og det er endda uden at have fået børn...

Du trænger vist selv til en lur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 23:39

Ja mango, molo burde tage til dig dig og hjælpe med "sten"

Det ville sikkert tage noget af vægten bag ørerne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 23:41

mangorossa -> Næeh... jeg er skam helt og aldeles ganske almindelig sædtung

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 06-09-05 23:42

Jeg tror at hendes pamalaer er tvillinger..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 23:45

OK molo, jeg deltager ikke i alle tråde.

Jeg fjerner også "fluebenet" fra mange tråde, som jeg har deltaget i.

Men fint nok at du nu er "lun" på nogle "pamela'er" Det er dig vel undt, bare jeg får noget foder

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-09-05 23:47

ans..den var ufattelig præcis..det skal arbejdes væk...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 23:53

Anden_90 -> Hendes tvillinger ska' bo i det nye hus, hun er ved at bygge

Spøg til side : Jeg synes det er en beundringsværdig hobby/interesse Camillasmoster har !

Jeg har selv haft et par kæpheste gennem tiden :

Tyske fly og kampvogne fra 2. verdenskrig i scala 1:72 og 1:32 fra Airfix, Rewell, Tamiya og Frog

Flot side : http://www.airfix.com/
Tamiyas hjemmeside : http://www.tamiya.com/english/e-home.htm

</MOLOFLYVER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 23:58

ans & mangorossa -> Hvorfor synes jeg pludselig at luften er tyk af østrogen ?

</TESTESTORONEN>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-09-05 23:59

Jeg synes, jeg kan høre nogen, der taler om mig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-05 00:01

Jeg vil gerne hjælpe ans og mango med at fortynde den mandehørm, der foregår her

Pamela...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 00:03

Hø hø.... det vil jeg se, før jeg tror det Caramelmoster

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 00:06

Var der nogen der kaldte på mandfolk?
Her er jeg smukke Cammila.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-05 00:09

molo

Nu har du chancen

Er det Camillasmoster eller sten hos mango?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 00:09

Tjaeh.. Keldd ...men det sku' sgu ik' undre mig en fløjen fis om ikke TheRipley støder til lottekorpset om lidt. Cremamygirl er åbenbart optaget 'andet steds'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 00:10

Riiiiiiiiiiiiiiiiiippleeeeeeeeeeeyyyyyyyyy.......

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-05 00:11

Hov hov, det hedder ikke lottekorps!!! Kvindelige marinere - dét ved man, hvad er!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-09-05 00:12

Jeg vil også være med til at "fortynde mandehørmen", for selv om nogen måske vil protestere, er der altså noget om, at hvis mere end to mænd befinder sig samme sted, ¨så falder den gennemsnitlige intelligenskvotient drastisk

mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-05 00:12

Miriiiiiiiiiiiiitdk, kom og hjælp med at fortynde mandehørmen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 00:12

Stormtropperne er på vej, ned i skyttegravene

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-05 00:13

Men udover det, takker jeg for de pæne ord, molo!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-05 00:14

Ha ha, ja nogle deltog vel i 1.Verdenskrig - sorry Keld - den var du selv ude om

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 00:15

Du er ved at blive snigløbet molo.

Daaaavs dova.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-05 00:16

Bagholdsangreb - så noen kratluskere...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 00:17

AAAiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhh............

Bert the Turtle,: Duck and Cover

</SKRÆMTTILDØDE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-05 00:17

Dova -

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 00:18

Molo, camillasmoster driller, i DIN tråd.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-05 00:19

Landkrabbe!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-05 00:20

Og du sladrer, Keld...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 00:21

FIGHT BACK BOYS

Camillasmoster -> http://www.kandu.dk/dk/spg/73837#806867 ...ingen årsag

..det var da blot for at kunne henlede opmærksomheden på mig, mig, mig og min udmærkede person

:p </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 00:22

Der er for mange tøser i den her tråd..........................jeg skrider.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 00:24

Keldd -> Jeg ved; hvordan man får kandu kvinder til at klappe kaje

</TRUSTME>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 00:26

Jeg bliver her lidt endnu, jeg bliver altid nedgjort af kvinder, og jeg forstår ikke hvorfor.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-05 00:27

godt Keldd.

molo får jeg mad i morgen?

Eller er du for optaget i din drømmeverden?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-05 00:29

Molo - er nysgerrig - hvordan? fortæl fortæl

Keld - hvad er dog det for et sprog, søde?

Du ér ke' a'et, sødde bette ven

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 00:31

ans -> Du og dine 'venner' har fået nok i denne uge (12 gram tørfoder). På fredag får du måske en lille tår vand over tørsten i fredagsbaren, for at fejre det snart er week-end

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-05 00:32

Jeg smutter for i dag, gutter og gutinder..

Sov sødt!

Hannes canelsnegle

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 00:38

Molo.
Jeg tror sgu jeg køber nogle kasser stærke bajere til på fredag.
Synes efterhånden jeg trænger til at få en ordentlig herrebrandert på.
Så vil jeg sige de dååååme tøser nogen sandhedder, det tør jeg ikke når jeg er ædru.
Keldd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-05 00:43

Jammen på fredag har jeg bestilt en container som skal fyldes med alt det ukrudt.

Så er jeg sikkert for træt, når din bar åbner

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 00:43

Camel-light -> Det ska' jeg sige dig:

Jeg gengiver blot et par tusinde linjer (..kommenteret) HTML, DHTML, XHTML, XML/XLS, ASP, C/C++, JAVA, PASCAL, PROLOG, Miranda, LISP, APL, ADA, SNOBOL4, SQL, SMALLTALK, FORTH, FORTRAN, COBOL, CSS, BASIC og Assembler til Motorola 6504, 8505, 68xxx, samt Intel 8088, 80xxx ..kode jeg selv har skrevet og forklarer derefter, alt om 'Language Design and Implementation' og programmeringssprogs anatomi efterfulgt af et lille foredrag om optimering af autonome distribuerede databaser og en smule Objekt Orienteret Analyse.

Efter tissepausen fortsætter jeg med mine nuværene interesser i stændingsfeltet mellem Kunstig intelligens og sociotekniske mekanismer i selvmodificende algoritmer skrevet i generisk kode, set i et globalt perspektiv med vægt på udviklings-, økonomiske og individuelle kulturparametre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 00:47

...og kvinder forsvinder som dug for solen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 00:49

Molo:
Citat
Ti stille.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-05 00:55

Hygge til jer.

Fjerner fluebenet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 00:55

Keldd -> Bare rolig, det er ikke rigtige damer

Det er bare no'en virtuelle profiler fra kandu.dk og nu er der 108 af dem tilbage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 00:56

Jeg har som sådan ikke noget imod at kvinder snakker (øh-Mænd taler),

men de skal selvfølgelig snakke om vores fortræffeligheder, og i det hele taget være lidt mere nærværende

når vi taler om vores interesser, så kunne det jo være man inviterede dem på en iskage, eller noget andet vildt.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-09-05 00:57

12 gram tørfoder, så tror da f..... at min mave rumler.
Molo må vi snart kommer med i ama'r badet, vi lover at vi ikke svømmer længer væk,
end at du kan kalde på os !!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 01:01

Keldd -> Jeg støtter til fulde det pragtfulde citat jeg 'fandt frem' idag :

Kvinder elsker os for vores fejl, hvis vi har nok af dem vil de tilgive os alt , selv vores intelligens

natmaden -> I ska' nok komme ud, hvor I ikke ka' bunde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 01:02

Jeg ser hen til på fredag, så skal alle vi hærdebrede mandfolk,
have en kæp i øret.........det manglede da bare.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 01:26

</XXX>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 01:29

</99>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 09:46

HAH - ligger alle de forkælede drengerumper stadig og sover ?

godmorgen herfra

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-09-05 09:55

Molo kan ikke tåle at ha sin g-streng på! Det presser hans boller op i hjernen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-09-05 09:59

Sover???--er du bindegal---jeg er lige kommet hjem efter en herlig morgen i skov og mark--sikke en solopgang---og nu sidder jeg med rundstykker og "Gammel Dansk".
Nå--jeg sidder altså heller ikke på nettet i sovetiden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 09:59

- det er da også rigtigt - hahahahaha

hvem vækkede dig tedd ??????

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-09-05 10:01

Molo er ikke typen på g-streng--nok nærmere lange underhylere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 10:02

hvem bestemmer hvad der er sovetid mon - jeg rendte jo rundt i nat med en vovse - gik i seng kl 6 imorges og har været nede og hente morgenmaden - kaffen er klar - beklager der er ikke nok til jer - men den er f----- god

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 10:03

der er vist en tråd du ikke har fulgt med i dajb

bortset fra det så har det præcis været en flot solopgang - let diset og meget smuk da solen lige tittede frem

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-09-05 10:09

Ja-- og nu pisser det sgu' ned så jeg napper en formiddagslur.
Mine vovser har for øvrigt ordre til af sove når herren sover

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 10:11

hvor filan pisser det ned ???????

den vovse sover også når herre og frue er hjemme - det er de bare ikke

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-09-05 10:13

Her nord for "Klisterkanalen" står det ned i stænger.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 10:14

klisterkanalen ????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 10:14

miritdk -> Jeg var oppe kl. 6.30

Jeg har siddet og programmeret XHTML og CSS2 hele morgenen. Som hævn for du mistænker mig for at ligge på den lade side ...kommer hér en beskrivelse af min hovedpine:

1.) Jeg har lavet et layout til en dynamisk (uden javascript) menu med runde (uden grafik) hjørner. Menuen benytter af hensyn til accessability: accesskeys samt tabindex og er med bruger scalérbar tekst.
2.) Til dynamikken bruger jeg pseudoklassen :hover.
3.) Det virker i Opera, Safari, Mozilla og Firefox, men ikke i IE.
4.) IE understøtter kun pseudo klasser for anchor markøren, men tilsyneladende ikke for subelementer til denne
5.) Jeg har to versioner, hvoraf den første lader anchor elementet 'bære' pseudoklassen og en version hvor jeg lader subklassen 'bære' pseudo elementet.
6.) Hvad gør jeg forkert?
7.) Kig på dette lille uddrag af koden, hvor 'hunden' ligger begravet :

Psedoklassen på anchor markøren:

a .softhigh {cursor:pointer;}
a .softhigh, .softhigh h1 {text-decoration:none;}

a:hover .softhigh .b2 {background:#ccc; border-left:1px solid #999; border-right:1px solid #aaa;}
a:hover .softhigh .b3 {background:#ccc; border-left:1px solid #999; border-right:1px solid #ddd;}
a:hover .softhigh .b4 {background:#ccc; border-left:1px solid #999; border-right:1px solid #eee;}
a:hover .softhigh .b4b {background:#ccc; border-left:1px solid #aaa; border-right:1px solid #fff;}
a:hover .softhigh .b3b {background:#ccc; border-left:1px solid #ddd; border-right:1px solid #fff;}
a:hover .softhigh .b2b {background:#ccc; border-left:1px solid #eee; border-right:1px solid #fff;}
a:hover .softhigh .b1 {margin:0 5px; background:#999;}
a:hover .softhigh .b1b {margin:0 5px; background:#fff;}

a:hover .softhigh .boxcontent
{
border-left:1px solid #999;
border-right:1px solid #fff;
}

..og pseudoklassen på subklassen softhigh :

a .softhigh {cursor:pointer;}
a .softhigh, .softhigh h1 {text-decoration:none;}

a .softhigh:hover .b2 {background:#ccc; border-left:1px solid #999; border-right:1px solid #aaa;}
a .softhigh:hover .b3 {background:#ccc; border-left:1px solid #999; border-right:1px solid #ddd;}
a .softhigh:hover .b4 {background:#ccc; border-left:1px solid #999; border-right:1px solid #eee;}
a .softhigh:hover .b4b {background:#ccc; border-left:1px solid #aaa; border-right:1px solid #fff;}
a .softhigh:hover .b3b {background:#ccc; border-left:1px solid #ddd; border-right:1px solid #fff;}
a .softhigh:hover .b2b {background:#ccc; border-left:1px solid #eee; border-right:1px solid #fff;}
a .softhigh:hover .b1 {margin:0 5px; background:#999;}
a .softhigh:hover .b1b {margin:0 5px; background:#fff;}

a .softhigh:hover .boxcontent
{
border-left:1px solid #999;
border-right:1px solid #fff;
}

..det virker som sagt i andre browsere og BURDE virke i IE også, men hvorfor gør det IKKE ???

</HJÆLP>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-09-05 10:16

->Molo
Nu stopper du altså

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 10:16

Klisterkanalen er Limfjorden ..på Norsk. Dét ved ethvert begavet menneske miritdk

</MOLOMOBBER>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-09-05 10:18

Klisterkanalen er det norske ord for Limfjorden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 10:18

jaja det gik op for mig da jeg havde trykket send

bare løvn med dig molo - du har bare kopieret det for at forvirre begreberne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 10:23

Kopieret hva'for en smed miritdk? Jeg har ikke kopieret en fisende dyt

Ovenstående kode finder du INGEN andre steder på nettet

Klart... for skidtet virker jo ikke efter hensigten

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 10:25

skrev da ikke en dyt om smed ??????

bare ærgeligt for dig molo

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 10:26

Hvor er jeg GLAD, for en dosis af molos kodefis, det virker som en stærk kop kaffe, med terpentin i

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 10:26

Her er en version MED javascript ..som virker i IE : http://frip.dk/molokyle/temp/CSSmenu.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 10:28

haha keldd - synes det virker som "gåvækkat"

morn

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 10:30

Daaaaavs mirit, øh hvad skal du iaften?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 10:34

´har en aftale med en flot TØS

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 10:35

På denne side har jeg dog 'glemt' at indsætte DOM egenskaben :

this.window.status=" LINK " i event'en onmouseover i HTML markøren <div> .. </div> der benyttes som cointaner for linkene.

..men det er en oldgammel version jeg skrev lige efter at Snazzy corners var kommet 'på mode'.

Desværre er frip.dk nede på 2 ugen nu, så jeg kan ikke vise jer den nye version

Det er der sikkert mange der priser sig lykkelige over og lever gladeligt videre i uvidenhed om Molo's menuer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 10:40

nå og
aha
og
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 10:41

Jeg har lige kigget på det molo har lavet, måske jeg skulle lokke ham til at lave en anden hjemmeside til mig,
een med et lidt mere internationalt snit, end den jeg bruger nu. Jeg er nemlig sikker på at den samlede
verdenspresse er ved at få øje på mig:

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 10:41

Hm.... gider ikke kode mere lige nu, men tænker lige over om mon ikke noget alá :

a.softhigh:hover .softhigh .b2 {background:#ccc; border-left:1px solid #999; border-right:1px solid #aaa;}
osv...

..ville virke?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-09-05 10:43

send nogle links til nogle pamelaer istedet Molo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 10:44

oooh ja keldd - bare pas de der farlige jagende fotografer - du kan ende i en tunnel og ikke slippe godt fra det jo.
(desuden ville jeg omgående sende dem efter dig - de MÅ da have et foto af burt lancaster )

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 10:45

mirit.
Jaaaaaaaaah, det er lige mig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 10:45

stakkels under ernærede tedd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 10:51

Hvis I vil se noget 'smart' (Anden_90 har set det i Anden_90's eget spørgsmål i Website's) så skulle i kaste et blik på denne side : http://www.codelifter.com/main/javascript/dragablelayer.html

Der kan laves fine ting ved at skrive lidt videre på denne rutine, som burde kunne implementeres UDEN javascript. At undgå scripting er min kæphest i øjeblikket, som I nok har bemærket. Jeg fortæller dog ikken hvorledes jeg har tænkt mig at implementere det i CSS2, for det findes HELLER ikke på nettet endnu ...miritnæsvis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 10:55

nope ikke næsvis

DER BURDE VÆRE EN "MOLOKODESNAKMEDSIGSELV" TRÅD PÅ KANDU.DK !!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 10:57

[hør] HEUREKA ..nu fandt jeg lige ud af, hvorlede jeg slipper af med inline CSS'en i det valgte menupunkts .boxcontent klasse, således at tekstfarven kan vælges i stylesheet'et i stedet og dermed letter vedligeholdesen af kodens integritet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 10:58

Fortæl nu hvordan du undgår kæpheste molo, øh nej Scripting, der bliver implementariet i 28x96 uden filatoratorer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 10:59

miritdk -> Læs overskriften til det spørgmål, du befinder dig i netop nu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 11:00

Keldd -> Det gør jeg da gerne ....for nogle få tusinde påængår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 11:02

HAH - regler er til for at brydes (tror jeg nok)

tror molo er fornærmet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 11:03

nu går jeg ud og nedlægger nogle stauder (for hulen hvor de breder sig)

hygge og flueben væk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 11:06

Regler ? De enester regler jeg ser her, er CSS formregler lidt længere op på siden, men brydes disse virker skidtet jo ikke efter hensigten

Fornærmet? JA... når der er to torsdage i een uge

..eller ikke mere øl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 11:07

mirit molo er ikke fornærmet, fedte fedte for molo, jeg tror jeg vil have en anden hjemmeside, og han laver
gerne sådan een gratis, hvis man fedter for ham, på den anden side så kan jeg ikke fordrage at fedte,
nå, det blev noget værre sludder det her, men jeg gider ikke skrive det om ha ha ha .

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 11:10

Hvilket bringer mig til : Nu kan I bare nørde/hygge videre nogle timer. Jeg hopper ned til stranden og ta'r en dukkert

..i mine blå Puma shorts tedd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 11:16

Jeg må i Byen, Tænk lige forsigtigt på en hjemmeside til mig molo, det eneste den skal bruges til er oploade
billeder til, på ca. 200KB Og en størrelse på 800x800pixels, og så plads til at skrive lidt rundt om.
Verdenspressen, og National Geographic venter.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-09-05 11:59

En alkoholiker er en mand der ikke kan passe sit arbejde!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-09-05 12:16

Hvor er det dog surt, at alle ens indlæg fra natten bare er forsvundet dagen efter.
Det er mindst 300 liniers indlæg, og nu sidder jeg her med upoleret morgenisse,
og gider ikke, at skrive det igen,
det kommer jo heller ikke ind hvor det hørte til, for så'dn 37-40 indlæg siden.
Men et lille referat, "Jeg er sulten Molo"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-09-05 12:19

epidedymittis jeg kender en tjener der er profesionel alkoholiker,
og så er det en kvinde

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-09-05 12:36

Nå'e,! Jeg så lige keldd på vej i mosen.
http://ding-dong.net/keldd-i-mosen.jpg
Jeg kunne kende ham på skoen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-09-05 12:53

Natmaden: >upoleret morgennisse< *FASAG* den har jeg aldrig hørt før...hvor r den søøøøøøj!

Puha, det var godt tøserne ankom og fortyndede luften lidt..jeg måtte desværre passe min skønhedssøvn

Natmaden, synes det er synd for dig..nååeh kom her og få et knus!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 13:50

mangorossa -> På Nudansk hedder det : Morgenfederen

natmaden -> Du kom for sent ....men jeg forbarmer mig ..i morgen torsdag : Friske røde Daphnier til folket

Vandet var friskt, men koldt ...BBrrrrrrrr.....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 13:57

Ps. I går købte jeg ..og udskiftede ovenlyset, så I nu kan se hinanden, når I kisse-misser ude på det dybe

Hold Kæft; sådan nogle rør koster en bondegård nu om dage

http://www.akvarieudstyr.dk/database/vis_produkter.asp?ProduktID=665

..hvilket er billigt! Jeg måtte betale 158 kr. for same shit hos den lokale akvariepusher

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 07-09-05 13:58

Hva'så har vi nogle cisco uddannet folk herinde eller er jeg den eneste?

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 07-09-05 14:02

Gah sidder her på arbejdet og keder, har set rulletekster der var mere underholdene..
Har i nogle råd til hvad man kan lave på arbejdet når man keder sig ? Mig og en kollega har prøvet med kontorstols race men det blev sgu hurtigt stoppet :(

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 14:04

Jeg har forøvrigt bestilt en afløser for 'skingur', der kom sørgeligt af dage for ½ års tid siden (dårlig vandkvalitet)

MANGOROSSA : En kæk Pragt Smerling : http://www.jjphoto.dk/fish_archive/aquarium/botia_macracanthus.htm

..der skal hjælpe emesen med at holde sneglene nede på et acceptabelt niveau

Snegleæg ? Uuhhhhhmmmmmmmmmmmmm..... GUF

En 'skør' fisk der helst vil stå på hovedet om dagen og farer rundt hele natten

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 14:04

Natmaden:
Jeg vil helst ikke stilles i bås med rockertyper. Jeg fører et asketisk liv, og går rundt i plusfour, brune snøresko
og udfører et forskningsarbejde over i mosen.

molo, du må sgu da være selvpiner, jeg tør ikke engang gå under den kolde bruser

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 14:09

d_i -> Nul cisco hér

Forslag : Prøv at logge ind på kandu.dk

..eller tilmeld dig hér : http://www.beautifulpeople.dk/

Bemærk designet med 'flydende' vinduer syltet ind i bunkevis af CSS og Javascript

..layout'et kunne med små ændringer gøres lækkert, men sidens koncept ?

Smuk mig her og smuk mig der

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-09-05 14:10

d_i -> bestå denne her. http://sannie.dk/flash-toon-game/simgirl.swf (gerne på under 2 timer)

mangorossa -> tak, jeg æææsker knuzzere,,,,,
Og vist nok osse Friske røde Daphnier...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 14:13

Keldd -> Hvem har sagt jeg hoppede i bølgen ?

Jeg nøjedes med at smide sandalerne, soppe lidt, kigge på Pamela'er og spiste en Øko-is fra Hansen (..stadig uden regnvejrsrabat )

.....løgn i min mund; jeg svømmede mindst 20 meter

..under vandet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 14:16

Jeg er måske nok den eneste i verden, der svømmer UNDER vandet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 14:21

Næh, det tror jeg ikke molo.
Jeg så en Sude, stor ferskvandsfisk, i dag, over i den store mose.
Underligt nok tænkte jeg, den kan nok være i molos akvarie, de satans klumpfisk, er ikke til at få fat på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 14:33

Suder er udmærkede spise fisk. Der findes en fantastisk beskrivelse af denne smukke grønne fisk med røde øjne og en fin opskrift på tilberedning i den stormægtige fiske-bibel :

'The Compleat Angler : or, The Contemplative Man's Recreation ' af Izaak Walton, Charles Cotton og Howell Raines

Absolut læsbar ..også for IKKE lystfiskere. Meget poetisk : http://www.amazon.com/gp/reader/0375751483/ref=sib_fs_top/103-0124525-6238246?%5Fencoding=UTF8&p=S018&checkSum=kEmhcg9fIRP39DeGOdBdP9Vh79P1%2BXQLkmyhN4VOYX0%3D#reader-link

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-09-05 14:34

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 14:44

[hør]Nu vil jeg dyrke min interesse for kolde pils og solskin. Gå i Parma-Parken og varme op til fodbold på Schelenborg i aften, hvor jeg har tippet 1-2 til Georginerne

Så ka I fiske , mose, sladre og spise som det passer jer sålænge

ROLIG.... jeg vender frygtelig tilbage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 14:45

Jeg læser kun Carl Barks, han spreder sig lidt mere.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-09-05 14:54

Nemlig Keldd !!

20-0 til Carl Barks

Forlader tråden, den er for lang at følge med i.
Der skal jo også være tid til at lege med powerdirector
Fuld version findes på bladet pc-planet.
Hyg jer .

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-09-05 16:52

Citat
En alkoholiker er en mand der ikke kan passe sit arbejde!

Nej, det passer ikke......mange alkoholikere passer deres arbejde upåklageligt, og mange aner end ikke, at personen har et alkoholproblem.

Næ. en alkoholiker er en der er afhængig af at drikke regelmæssigt, uanset alkoholmængden, om det så bare er to øl pr. dag. Hvis vedkommende af en eller anden årsag ikke får de f.eks. to øl pr. dag, og synes der mangler noget og savner de to øl, har vedkommende et alkoholproblem.

Det er en generel misforståelse, at en alkoholiker er sådan en usoigneret bums, der tumler rundt i en evig sprittåge og ikke kan tage vare på sig selv, sin familie, sit arbejde med mere

Keldd

Citat
Jeg fører et asketisk liv, og går rundt i plusfour, brune snøresko

Forklar lige hvorfor en mand i plusfour og brune snøresko skulle føre et mere asketisk liv, end en type i træsko, sorte Wrangler og læderjakke

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 108 point
Dato : 07-09-05 16:57

Hallohhh, Stofanettet har været nede det meste af dagen

Men nu kører det heldigvis igen!

Er der virkelig ingen, der har savnet mig.........?

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 07-09-05 16:59

Jo, da selvfølgelig har vi da ikke det.. hehe

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-05 17:08

Er det bare en and?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 17:11

[hør] 1.000 påæng spørgsmålet :

Hvad er forskellen på en alkoholiker ..og en dranker ?

Tænk NU............................................................................................................................................... ???

.

...
.

..og HÉR kommer svaret :

Kode
Joeh..... ...en alkoholiker ?

.

...har RÅD at drikke ! 8-)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 07-09-05 17:18

Hvad mener du med bare en and?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-05 17:29

En joke , da du jo hedder anden_90

en and = et slags rygte i en avis

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 07-09-05 18:08

HAha. Det er gas, jeg kan tag det, det ku jøderne ikke..

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 18:46

dova:

Citat
Forklar lige hvorfor en mand i plusfour og brune snøresko skulle føre et mere asketisk liv, end en type i træsko, sorte Wrangler og læderjakke

Til fru dovas behagelige orintering, vil jeg lige pointere, at det er der da vist heller ikke nogen der
har påstået. For mig ser det ud til, at de prøver at beklikke mig noget, som ikke har fundet sted.
Egentlig er jeg meget sårbar, med at få den slags stukket i skoene, og da jeg ikke tåler uretfærdig behandling,
kræver jeg SATISFACTION. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-09-05 19:13

Citat
Jeg vil helst ikke stilles i bås med rockertyper. Jeg fører et asketisk liv, og går rundt i plusfour, brune snøresko

Det der med SATISFACTION............................kan jeg desværre ikke hjælpe dig med

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 19:48

Jeg ska' li' på spruthus at se fo'bol' ..jeg har nemli' spillet en 20'er på 1-2 til Geo'ginerne

...ska' nok kom' hjem og lukke bixen inden jeg går til ro. (Tandlæge i morgen kl. 12.30 )

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-05 20:00

Hvis hende der dova tror at rockertyper kan være asketiske,

er de rockertyper hun kender anderledes, end de halvhjerner jeg kender til.

Kys kys dova. Hilsen
Keldd.....

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 07-09-05 20:45

Haha.. Kaffen er koldere end til jul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 21:03

Halvleg ->

Jeg blev træt og måtte gå hjem i hulen

..jeg havde tabt alligeveller

Der var for mange Pamela'er på spruthuset ...og for mange Husarer

..så hellere kode

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 21:08

Tak for svaret Camillasmoster.

Joeh... jeg har

...men sig det endelig ikke til nogen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 07-09-05 21:14

Sådanne tråde er der for lidt af.. hehe..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-05 21:53

Anden_90 -> Du ka' da bar' lav' no'en! Ik' ?

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-09-05 22:26

{citat]..der skal hjælpe emesen med at holde sneglene nede på et acceptabelt niveau

Snegleæg ? Uuhhhhhmmmmmmmmmmmmm..... GUF En 'skør' fisk der helst vil stå på hovedet om dagen og farer rundt hele natten[/citat]

Ve det sige at jeg er blevet en fisk nu? >GLUP< ...hvis jeg forstod det rigtigt, så afløser jeg skingur? ....

>STOLT<

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-09-05 22:28

Nå, det lykkedes ikke med det citat..sidder også i halvmørke..

Sikken en fodboldkamp WOW !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-09-05 22:49

Er der fodbold ??

Foretrækker benzin og barmela'er , og det skal ikke være på tv

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-09-05 23:29

Æjjj, så har mine håndværkere holdt fri igen

Jeg er lige kommet hjem efter at have set Festugerevy - dén var skæg!

Tak molo, du er nu ikk' så ring' endda

Og tak igen molo - for poængerne - snyyyydt, hvem der end samler

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-09-05 19:54

I stedet for at brænde selv - så køb den her hus pusheren, for 20 kr. + forsendelse.
http://www.linuxpusher.dk/product_info.php?cPath=7&products_id=403
Jeg ser nu at der er kommet en nyere en den vi har (5.6)
Du behøver ikke at have kendskab til Linux.
en fordre dog en eller anden form for skærmtilslutning som er slukket under kørsel.
Der er masser af hjælp i programmet og flere her hos Kandu bruger denne server.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-09-05 21:52

MOLOOOOOOOOOOO..hvor er du henne?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-05 04:39

Her mangorossa. Jeg var 'kommet til' at gå i seng kl.17. Egentlig bare for at tage en lille lur. Jeg er lige vågnet

ans & natmaden -> Jeg skal love for der blev holdt daphnie gilde idag

Kæmper stadig men mine menuer :

[hør] a.softhigh:hover osv. var sgu da en dum idé? Hvor fik jeg den fra? Det ville jo kræve at softhigh var en klasse tildelt et anchor element, hvilket ikke er tilfældet. Det er jo linkets indre <div> der bliver tildelt denne klasse

Både a:hover .softhigh .b2 og a .softhigh:hover .b2 er korrekt Det er blot 2 måder tildele samme formregler .

1.) a:hover .softhigh .b2 læses -> Ved mouseover anchor elementet, tildeles underlementer til .softhigh klassen nye formregler.

2.) a .softhigh:hover .b2 læses-> anchor elementets underelementer tildeles ved mouseover nye formregler, hvis de er underelementer til .softhigh

..i begge tilfælde .b2 klassen.

Af en eller anden grund forstår IE (..sikkert lige som mange interesserede tilhørere i denne tråd) åbenbart ikke disse regler, selv om IE burde forstå det 1. tilfælde, da pseudoklassen :hover burde tolkes for anchor elementet.

At det ikke virker i IE i det andet tilfælde undre mig mindre, da det er 'åbent' hvike elementer :hover kommer til at virke på. Nemlig den/de markør/-er der er tildelt klassen .softhigh's underelementer, hvis den/disse er tildelt .b2 klassen.

Begge dele forstås af alle andre moderne browsere, da de følger standarden og tolker pseudoklassen :hover korrekt for alle markører.

Er der flere der har savnet mig ? Hvis ? ...så er jeg ikke så sikker på, at de gør det nu ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-05 04:44

..måske man skulle forsøge sig med :

a .softhigh .b2:hover {...;} ???

..men jeg tvivler på IE vil 'lege med' af samme grund som ovenstående 2.) tilfælde.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-05 04:49

Eyvind -> Hvad i al verdens riger og lande ...sku' jeg dog med en Linux server og et hjemme netværk?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-05 05:05

Mine samlede værker i (D-/X-)HTML fylder (grafik incl.) 25 Mb. Næppe nogen grund til at køre under server af den grund. Et bibliotek på d: drevet er mer' end rigeligt, da jeg stadig har 26.6 Gb ledig plads på dette drev.

Hvis jeg kodede SHTML, PHP, ASP eller Perl var det naturligvis en go' idé, at have en server at teste op imod

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-05 08:10

Næ - det kan du godt ha' ret i.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-09-05 11:58

Molo er min server, han holder daphnie gilde for Ans og Mig.

men tror lige at jeg kikker aligevel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-09-05 17:23

a .softhigh .b2:hover {...;} var også en skod idé. Dét ku' jeg ha' sagt mig selv

..da påvirkes jo kun del-elementerne under .softhigh klassen's markører

..og stadig kun i alle andre browsere end IE

natmaden (..& ans m.fl.) -> Rent vand i Bassin'et er det sgu også blevet til idag (24½ grad celsius, Ph. 7.00) og daphnie rester rester fra i går ! ..så kom ikke at si', I ik' har det godt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-09-05 18:03

Render cisco nørderne stadig rundt og leger futtog med kontorstolene.
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=23523

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-05 17:29

natmaden ->

Er cisco ikke en eller anden standard rygklapper sammenslutning, hvor alle lader som om, de er nogen andre ...i følge samme standard?

.. der skal bruges til: Hva'for en Smed ?

Marketingsfjolser : http://www.brock.dk/index.action?menuId=124

Citat
..eftertragtede uddannelse indenfor netværksteknologi,

..af hvem ?

Farmand ?

Citat
Med denne certificering er det muligt at videreuddanne sig til CCNP (Cisco Certified Network Professional).

HURRA....!!!

[hør] Læs en bog og lav noget 'nyttigt'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-09-05 00:16

MOLO..der er altså ikke ret mange der gider være her, når du smider om dig med alt det der..øøh, ...uforståelige noget

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-09-05 17:37

Citat
Fra : d_i Dato : 07-09-05 13:58

Hva'så har vi nogle cisco uddannet folk herinde eller er jeg den eneste?

1 Kommentar

Fra : d_i Dato : 07-09-05 14:02

Gah sidder her på arbejdet og keder, har set rulletekster der var mere underholdene..
Har i nogle råd til hvad man kan lave på arbejdet når man keder sig ? Mig og en kollega har prøvet med kontorstols race men det blev sgu hurtigt stoppet :(

mangorossa det er dem der er tale om, disse 'højt' uddannede cisco folk
Bemærk at indlægget er skrevet dagen før http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=23523

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-09-05 17:59

Håber så bare ikke at arbejdet, er overvågning af Barsebæk , jeg har nemlig hørt at deres kontorstole er gamle