/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Til miritdk!
Fra : Camillasmoster
Vist : 416 gange
200 point
Dato : 22-08-05 20:46

Hej miritdk

Juhuu, nu kan jeg få brugt lidt poænger!

Tak for dit svar vedr. min yndlingsduft!

Kramz
Hanne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-08-05 22:09

med din ynglingsduft.
Jeg kan da godt aflevere de point til Miritdk hvis ikke det er til for meget besvær.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-08-05 22:24

Tak Eyvind!

Ihh, Eyvind, du er da også så hjælpsom!

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 23-08-05 09:17

hahahahahahaha - måtte da lige tænke mig om et par gange og lidt til før jeg kunne huske hvad det lige var -

Er der kommet gang i dukkehuset ????????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 09:34

Ja, men vi er jo nogen, der af og til husker at checke vores hængende ? ud, så bolidiet ikke kommer og tager os

Jow, der er et farligt svineri. Det er oz de håndværkere... rev gamle fliser ned i aftes - så jeg kan godt tage neglelakken af

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 09:35

Miritdk - skal du bruge poængerne såen lige?

Ellers vil jeg lade tråden stå lidt, såen for hyggens skyld

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 09:38

det lyder bare såååååå rigtigt med håndværkere og lillemor der må fjerne neglelakken for at hjælpe - lol.
Forresten din skyld vi kæmper om rettighederne til en lille portion gamle dukkehuse der skal sættes i stand her
Nope skal ikke bruge de point så hyg du endelig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 09:41

hvad har jeg dog sat i gang......

Godt, jeg kan sætte nogen i arbejde

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 09:46

tjahhhhhhhh - egentlig bare noget vi burde have lavet for laaaaaaaaaaaaaaaang tid siden - og det er jo hamrende sjovt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 10:17

Det jo netop det!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 10:18

Måske vi skal have en udvekslings hjemmeside?

I det orkesterkor, jeg har sunget i, havde vi en 123 side, hvor vi kunne komme med diverse indlæg osv.

Det vil jeg undersøge...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 10:21

hah - så ender man med at sidde og lure hjemmesider hele tiden (erfaringen tæller lige lidt her)

det er faktisk en rimelig god ide

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 10:33

Kender det alt for godt!

Jeg har brugt TIMER på dukke hjemmesider!

Men det er svært at slippe...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 10:41

ihhhh hold så din bøtte jeg surfer world wide for inspiration - men ender vel med selv at finde på noget

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 11:51

Hvordan kopierer jeg mine Foretrukne til dig - alle på én gang?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-05 13:08

Æv jeg bliver da helt misundelig ..........jeg vil ogå have et dukkehus

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-08-05 13:31

Må jeg være med til at lege med afklædningsdukker.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-05 13:52

Ja, den er go' eme, så er jeg doktormanden.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-05 14:17

i er skøre

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 14:36

I er dejligt skøre!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 17:58

SÅ knægte - i kan lege med dukker af hvilken slags i vil - vi andre nøjes med dukkehus bygge-male-tapetsere - og alt andet vedr. indretningen (når først der skal dukker i - så er fornøjelsen til yngre piger )

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-05 18:37

Hva' så tøser? Hva' har I gang i. Bare sig til, jeg er med på den værste.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 19:11

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 19:50

Hi hi, jeg var nede i byen, og rendte over en på/afklædningsdukke af hankøn

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 19:52

Jamen, kære venner - nu er ligeretten da sprunget ud i fuldt flor - I drenge er til på/afklædningsdukker og vi piger er blevet handygirls - hvad bliver det næste?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-05 20:03

Det skal jeg nok hviske til dig søde Hanne, når dansen begynder, til tedds føsda.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 20:06

Spændende!

Hvornår mon, han sender invitationerne ud?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 20:06

miritdk -

Prøv lige denne: http://www.miniseum.dk/museumsb.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 20:19

havde været der Hanne
og her gik der lige noget snak om at man kunne og kunne og kunne og kunne
Tror du vi er kommet igang ???????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 21:31

Næ...

Hvad med at dele rummene mellem jer?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-05 21:37

Guuuuud det er altså svært det her, godt det ikke er et brændeskur I skal lave. ha ha ha hæ hæ

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 21:38

NARJ.... og dog - haha - men vi skal nok komme igang ingen tvivl om det - jeg sidder lige nu og tegner på livet løs og skriver idéer ned

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-05 21:46

De store arkitektoniske talenter er på banen her i tråden,
Stay tuned ladyes and gent's, måske får vi se et nyt operahus til dukkebørn

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 21:48

Skal I lave et nyt hus?

Jeg skal hilse og sige, at det er en lang proces, når der skal vælges både farver og ting og sager.

Men det er skisme skægt! Her kan man udfolde sine mange indretningsidéer, som ikke kan lade sig gøre i det store hus.

Og hvis man, som jeg, gerne vil lave alt selv, skal der arbejdes og indhentes inspira!

Men nu er mine mellemnavne også " det må jeg kunne lave selv" og "og så kunne man også - gange 999"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 21:58

Søde Keld, man ved aldrig, hvad det kan føre til - hov vi skal da søge et legat eller så'noet fra Mærsk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 21:59

Hanne - jeg har lavet rigtig mange en årgang - så er vist ikke helt på herrens marker - men som reget har det være istandsættelse med et lille pif her og der - eller lidt til.
Jeg vil så gerne lavet mit eget - og det står på listen over MUST DO .........
Lige hvad angår min datter og mit projekt så er det med gamle uduelige (hmmm) der skal gøres noget effektivt ved - og så får vi se
Ikke længe siden jeg lavede et gammelt om til en trængende - rigtig sjovt faktisk - og med de billigste mulige løsninger - for det skulle gå stærkt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 22:01

hold da op keldd - kan du ikke stå for tøselegebørnene ?????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 22:25

Jeg går nu og overvejer at bygge ud eller ovenpå

Der er da ikke rum nok til alle mine idéer!

Jeg tør ikke (selvom jeg har meget lyst til det!!!) at lave et helt nyt, for jeg kán altså ikke få håndværksting præcise - jeg er en klovn til at måle ud!

Rart, at der er noget jeg IKKE kan

Men tegne et nyt - dét vil jeg gerne!

Så jeg må finde en handyman, der vil bygge mit hus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 22:26

Ve' do va' miritdk og alle I andre - og selvfølgelig Keld!

Jeg lukker tråden nu og opretter en ny, som kunne hedde: Dukkehustipsogidéer

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 22:27

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-05 22:27

Jeg forlader nu tøsetråden, og går i seng. Godnat søde Hanne.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 22:28

Godnat søde Keld

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 22:30

hooooooooooooov - vil du nu ikke snakke med mig mere hanne ??????

til ham der keldd der lige stak af

pyyyyyyh orker man hele tiden at snakke dukkehus ?????????? Synes det hele har handlet om det idag her - lol

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 22:32

Jow jow da!

Iler fluks til oprettelsen af ny tråd!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 22:35

gisp - er det ikke sengetid ?????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 22:40

Gips jow

Jeg har altid svært ved at gå til køjs - jeg er vist konverteret til B-menneske.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 22:46

du er vist konverteret til pc

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-08-05 00:36

hmmm njah

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-08-05 00:36

Jeg må snart opdateres eller opgraderes, whatever...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-08-05 10:33

jaja - idag fornyer man sig ikke - man bliver opgraderet og opdateret -

psst - måske ikke nogen særlig god ide at have lavet dukkehuset A/S i smalltalk alligevel - ????? (ender altid i det rene pjank - det er ok - men ikke hvis du vil dele erfaring og have idéer)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-08-05 18:58

Det er bare helt i orden miritdk!

Så laver jeg da bare en ny tråd - denne gang i bomuld