/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Palmbutler
Fra : ivanovic1
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 04-10-02 14:40

Er der nogle der har gode eller dårlige erfaringer med en palmbutler (se www.palmbutler.dk)???

Hvor man kan købe den til en rimelig pris eller eventuelt et tilsvarende produkt?? Produktet skal være trådløst.

Med venlig hilsen Ivanovic1

Accepteret svar
Fra : polles

Modtaget 60 point
Dato : 04-10-02 14:53

Computer city har den pt. til 1795kr og det er med prisgarenti. ( har ikke kunne finde dem andre stedder til den lave pris) Var derude i går og tjecke op på det.
Jeg har ikke selv nogen men overveer kraftigt at købe en da prisen nu er til at have med at gøre.
Jeg har kun hørt godt om den nye generation 2 palmbutler. Den spiller bare.
Det bliver svært at finde et tilsvarende produkt.

Der var en lille smule bøvl med den første generation.

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 04-10-02 14:56

hvordan er billedkvaliteten på den hvis man vælger at se dvd eller divx film f.eks. inde på det almindelige tv inde i stuen???

Kommentar
Fra : polles

Dato : 04-10-02 15:07

billekvaliteten vil svare til det signal du normalt får ud af dit tv-out kort. Kvaliten er i top udfra de mulighedder som nu er til stede rent hardware mæssigt. Det er jo ikke ret stor oplysning ens fjensyn kan finde ud af at tage.
Selvom opløsningen kun kan gå 800 x 600 i 50-60 hertz så syntes jeg at det altid ser federe ud på tv. end hvis man ser det på pc.
Der er ingen bøvl med tab af signal osv. hvis du tænker på det.
Jeg køre selv med et trådløst senderstation som jeg købte i Aldi , men den er langt fra lige så fix som palmbutler.og kan kun 1 /10 af hvad palmbutler kan.

Kommentar
Fra : Blak

Dato : 09-10-02 23:01

Lad det være sagt med det samme, jeg er ansat hos Palmbutler, men hvis du vil se et par anmeldelser så er der et par stykker her:

http://www.tweak.dk/test82.php
http://www.mandezonen.dk/article.php4?sid=127

Det har også siden i fredags været muligt at downloade en evalueringsversion af palmbutlersoftwaren (22MB) fra www.palmbutler.dk, der får du den fulde software og en software fjernbetjening, så du kan se hele funktionaliteten på din egen PC inden du e.v.t. køber den.

Kommentar
Fra : Juvic...

Dato : 14-10-02 18:42

hej !
jeg har en Palmbutler, den funker fint men alt hvad de siger den kan !
alt er i den fineste kvalitet og der har aldrig været problemer med den, og det trådløse funker over alt i huset !

så jeg vil sige at det er en MEGA god invisterning !
køb den !

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 15-10-02 09:42

Hvor kan man købe en palmbutler billigst??

Kommentar
Fra : polles

Dato : 15-10-02 12:05

Stadigvæk i computercity med prisgarenti.

var lige ude hos en kammerat og se den nye. den er for fed :))
Et must at eje.
Derude gik fjernbetjeningen gennem 2 vægge. og det er for hårdt med webinterfacet.
det er også muligt at lave scripts til den.