/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Lyver Ekstra Bladet og BT?
Fra : DenGuleSut
Vist : 659 gange
240 point
Dato : 06-05-05 15:52

Jeg har hørt fra mange at BT og Ekstra bladet enten lyver meget, eller smører deres historier godt ind.

Jeg har hørt fra 2 for hinanden ukendte personer sige at de har læst et sted at 80% skule være løgn og/eller crap.

Den ene er søster til en kendt journalist.

Er der hold i det?

Gerne noget fakta/bevis tak

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 16:02

Hvis du er journalist fra disse blade - så har du lige bevist din egen "påstand".

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 250 point
Dato : 06-05-05 16:02

Det mener jeg bestemt at der er. Jeg har et meget konkret selvoplevet eksempel. Da jeg i 1973 gik ombord i Peder Skram, var dette et temmeligt nyt skib. Man havde opfundet et EDB-system der skulle kunne få vore svenske Bofors-kanoner til at ramme bedre (altså uden at der skulle sidde en mand på kanonen og sigte). Systemet var en absolut nyskabelse og havde derfor som alle andre nogle begyndervanskeligheder. Det kom dog kort tid efter til at fungere 100%. Ekstrabladet havde hørt om problemerne, men valgte at bringe den som en forsidehistorie med overskriften:
"Søværnets kanoner kan ikke skyde".

Altså et alm. problem (en fjer) blev gjort til noget det absolut ikke var. (5 høns)

Andre kan sikkert fortælle om lignende eksempler.

Hilsen Arne.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-05-05 16:02

Hvis du selv har prøvet at læse de 2 såkaldte aviser, havde det ikke været nødvendigt at stille spørgsmålet.

Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-05-05 16:26

Ja, det med at kanonerne ikke kunne skyde, blev da vist gjort til skamme, da det gik ud over et sommerhusområde.
Var det forresten ikke Peder Skram, der fik lidt "skrammer" i sit renommé ved den lejlighed.

M.h.t avisernes troværdighed:
Hvem siger så, at det de to har læst er sandt?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 16:34

Husk det er HCA-år i hele 2005

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 16:35

dova - Du taler som du har forstand til (man kan selvfølgeligt ikke andet). Det var ikke kanoner der ved en fejl beskød et sommerhus men et Harpoon-missil. Jeg har selv læst original-brugsvejledningen til dette missilsystem (altså ikke en dansk oversættelse). I denne står der at missilet IKKE kan affyres hvis Chef-nøglen ikke er isat. Chefnøglen var ikke isat idet den lå i sikker forvaring i chefens boks. At Staten alligevel valgte at give Orlogskaptajn Olsen skylden for fadæcen, var dybt kritisabelt, men de turde ikke af politiske grunde anklage den amerikanske producent. Så hellere OFRE en trofast og dygtig medarbejder med over 25 års ancennitet. BVADR.

Kommentar
Fra : DenGuleSut

Dato : 06-05-05 16:44

keldd--->

Citat
Hvis du selv har prøvet at læse de 2 såkaldte aviser, havde det ikke været nødvendigt at stille spørgsmålet.

Så langt gik jeg dog ikke til at kalde dem aviser

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 16:51

BT er bedst til optænding (EB er for fedtet og næsten altid snavset)..................men jeg kendet ikke nogen som har denne tryksag. Så nu er Urban/Metroekspressen/søndagsavisen, mit foretrukne materiale.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-05-05 16:54

Den Gule m.m.

Hvem er du?? Vi kender dig.

Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 17:00

Keldd - jeg tror det er en af Kandufolkene ovre fra Jylland, der er igang med at sælge JP

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-05-05 17:03

Første gang man er på "Kandu" bruger man ikke den grå citat klamme ej heller en smiley,

så hvem er du gulesut??
Keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 17:04

eme -> Det er da muligt, men der findes også seriøse aviser på øerne.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-05-05 17:05

eme:
Jeg vil helst ikke lægge mig ud med jyskerne, nogen af dem kan jeg godt lide.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 17:09

Keldd -> Vi hedder Jyder og vi taler Jydsk. Hvis der var nogen sproglig retfærdighed til, ville I ikke hedde Sjællændere men Sjæder, og I ville ikke tale Sjællandsk men Sjædsk.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 17:10

Dette er ikke at lægge sig ud med nogen.
Citat
Keldd - jeg tror det er en af Kandufolkene ovre fra Jylland, der er igang med at sælge JP
:-!

Der er da ikke noget galt i at sælge aviser og JP er da på linie med POL/Berlinske

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-05-05 17:26

Det skal du ikke tro på Keld, det arne siger:

Vi hedder Jyder og taler ikke jydsk, men jysk.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 17:36

Altså hvis Jy....... ikke kan forstå hinanden - hva' ska' vi så si'

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 17:42

Vrøvl igen dova. Jydsk er blot et lidt ældre ord end jysk. Stavemåden jysk blev som så mange andre tilladt af dansk sprognævn under Socialdemokratiets storhedsperiode hvor det var vigtigt at gøre alle lige dumme. I samme periode ændredes mange andre ord f.eks: Mayonnaise til Majonæse. Fabrikanterne skriver dog stadig Mayonnaise på deres produkter.

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 06-05-05 17:47

Jeg giver Keldd ret.. jeg har været her siden januar..og har først i dag lært at lave citat-bokse...ingen læser de der regler så grundigt til at begynde med :)

Citat
Første gang man er på "Kandu" bruger man ikke den grå citat klamme ej heller en smiley,

Tokeren

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 17:48

Skulle nogen være i tvivl om stavemåden Jydsk, kan jeg foreslå at I laver en Google søgning på ordet.

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 06-05-05 17:48

også har jeg alligevel ikke lært det. DOH!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 17:51

Tokeren -> Du skal huske at afslutte med [ /citat ] uden de blanke/mellemrum ellers virker det ikke

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-05-05 17:58

tsk tsk tsk arne

Har tjekket i Dansk retskrivningsordbog og Nudansk Ordbog, stavemåden jydsk, er ikke gangbar
m.h.t. mayonnaise, er det sådan, at begge stavemåder desværre er acceptable, men den går ikke med JYSK

Men hvorfor tror I allesammen, at DenGuleSut ikke er nybegynder
Bare fordi vedkommende kan lave smileys og citater

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 06-05-05 17:58

Citat
Tokeren -> Du skal huske at afslutte med [ /citat ] uden de blanke/mellemrum ellers virker det ikke

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-05-05 18:01

Citat
er ikke gangbar 8-(

ØV- forkert smiley, det sku' være

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 06-05-05 18:03

Arne J, det gjorde jeg også! jeg skriver [ citat ] i starten og [ / citat] uden mellemrum

hilsen Tokeren der læser Jydske Vestekysten

Kommentar
Fra : DenGuleSut

Dato : 06-05-05 18:12

Jo jeg er skam ny. Var dog lige inde og kigge lidt i spørgmålet om "kæmpe skærm" da arne.jakobsen havde lavet en citat boks og Jakjoe spurgte hvordan man gjorde. Så fulgte jeg trop. Og der var jo også smileys osv.

Men er der slet ikke nogen der har lidt fakta de kan smide på bordet?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 18:12

dova -> prøv nu den anbefalede Google-søgning på ordet Jydsk. Bl.a. JBU (Jydsk Boldspil Union) og mange mange andre.

tokeren - Du skal starte med [ derefter uden mellemrum skrive citat og så afslutte med ] så indsætter du citatet med Ctrl-V så laver du ny linie og skriver [ efterfulgt af /citat og så igen ]

Prøv igen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 18:14

Jo Gule, det har jeg gjort. Jeg er dog også lidt skuffet over at der ikke kommer flere eksempler.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-05-05 18:22

DenGuleSut
du gør sådan her:

[ citat ]

Selvfølgelig uden mellemrum i citatklammerne, og så indsætter du det du vil citere, kan også gøres ved at højreklikke på musen og "indsæt", og så et mellemrum:

[ / citat ]

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-05-05 18:23

Citat
Selvfølgelig uden mellemrum i citatklammerne, og så indsætter du det du vil citere, kan også gøres ved at højreklikke på musen og "indsæt", og så et mellemrum:

Kommentar
Fra : DenGuleSut

Dato : 06-05-05 18:28

Jeg fandt den her hjemmeside:

www.ekstrabladetlyver.dk

Men ingen konkrete ekspempler fra virkelighedens verden. Mærkeligt at bruge tid på at lave en hjemmeside uden at komme med lidt konkret baggrund for hvorfor de er startet op, udover at de mener de lyver.

Jeg vil have noget sort på hvidt :-<

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 18:29

dova -> Det var ikke DenGuleSut der ikke kunne finde ud af det! Men det er da SUPER at du 10 min. efter at jeg har forklaret det, kommer og forklarer det én gang til. Gentagelse fremmer forståelsen.

Kommentar
Fra : DenGuleSut

Dato : 06-05-05 18:30

Jeg fandt den her hjemmeside:

www.ekstrabladetlyver.dk

Men ingen konkrete ekspempler fra virkelighedens verden. Mærkeligt at bruge tid på at lave en hjemmeside uden at komme med lidt konkret baggrund for hvorfor de er startet op, udover at de mener de lyver.

Jeg vil have noget sort på hvidt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-05 18:32

Klart at Google står over Dansk retskrivningsordbog LOOL

Gu lyver aviserne da ikke. De rutter bare ikke med sandheden

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 18:35

Gule -> Så må du jo gå i bibliotekets avis-arkiv. Men der finder du jo KUN aviserne og stadig ikke sandheden.

Så helt ærligt: Vi er mange der gerne vil have noget, men vi kan altså ikke altid få det vi helst vil have.

Min gamle moder sagde altid:

Citat
Du kan ønske i den ene hånd og skide i den anden. Så finder du ud af hvor du får mest!

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 06-05-05 18:42

Måske bare godt købmandskab, og folk kan jo selv sortere de aviser fra som de tror ikke holder sig til sandheden.
Mvh Nanahund.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 18:43

Sidste nye rapport............storskærmen er helt normal igen.
Og der er næsten ingen der ved hvorfor.
I Jylland bor fastlandsrecidenterne og de taler et sprog som ligner Dansk til forveksling.
EB og BT har notorisk altid løjet..........basta.

Kommentar
Fra : DenGuleSut

Dato : 06-05-05 18:47

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-05-05 19:18

Ja jeg skulle altså lige spise og vaske op.

Jeg har læst Ekstrabladet i mange år, og skrevet en del læserbreve, de sidste 2 havde de lavet om på,

så jeg dårligt kunne kende dem.

Det ville jeg ikke finde mig i, og skrev en længere smøre igen, måske var jeg lidt ond ved dem, men de

trykte det ikke det ikke de skvatrøve. Så begyndte forsiden efterhånden at ligne noget der er skrevet på

Se og Hor, og så holdt jeg op med at købe den, men hvad, på computeren kan man læse alle aviserne, så'n ca.

tokeren:
Citat
Og lad os så se noget i den grå citatramme
Hilsen :oD
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-05-05 19:23

DenGuleSut

Citat
Jeg har hørt fra 2 for hinanden ukendte personer sige at de har læst et sted at 80% skule være løgn og/eller crap.

Den ene er søster til en kendt journalist.

Er der hold i det?

Det må "den ene søster" vel kunne bevise, da hun er søster til en kendt journalist.

Der er ikke den store forskel på hvad Ekstra Bladet og BT smører godt ind og accepterede svar på kandu

tokeren

Når du skal lave et citat skriver du

[ citat ] nu er der linieskift
her skriver du citatet, igen linieskift og her
[ / citat ]

arne.jakobsen

Hvordan kan du vide at "chefnøglen ikke var isat?

Hilsen ans og god week-end

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 19:23

Rigtigt Keld

Kom så Tokeren, vis nu at du kan/har fået det lært.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-05-05 19:30

Citat
Hvordan kan du vide at "chefnøglen ikke var isat?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 19:36

Citat
[ citat ] nu er der linieskift
her skriver du citatet, igen linieskift og her
[ / citat ]nu er der linieskift igen

PS. Nu håber jeg de virker, så jeg ikke er helt til grin ....................igen.

Og til spørgsmålet..........eksisterer EB og BT endnu.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-05-05 19:38

Citat
Hvordan kan du vide at "chefnøglen ikke var isat?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 19:38

ans -> Fordi jeg i årene før uheldet arbejdede i det rum hvor Orlogskaptajn Olsen udførte sine systemtests. Under en sådan, er der absolut ingen grund til at en ansvarlig chef skulle åbne sin boks, finde nøglen frem og sætte den i systemet. Noget sådant kunne kun komme på tale hvis der fra regeringen var udstedt ordre om at armere. Altså KUN under en trussels-situation. Og det var der ikke tale om. Det skete ét år efter at jeg havde forladt skibet, men jeg havde stadig masser af venner ombord. Olsen har jeg kendt i 2-3 år og set ham udføre disse tests. Men vigtigst er:
Chef-nøglen har kun været ude af boksen én gang, nemlig ved den eneste affyring af et live-Harpoon-missil der nogensinde er foretaget fra Peder Skram, nemlig ud for den Norske Vestkyst i ca. 1977.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-05-05 19:40

->ans
Du kan altså bare det der med at forklare
Det er første gang det lykkes for mig, men jeg er jo også jydsk jyde fra jydskland

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 19:42

dova og dabj

Jeres kommentarer tyder på at I er Ekstrablads-ramt. Jeres viden om forholdet er forkert og forskruet. Netop hvad Ekstrabladet's journalistik gør ved folk. Sørgeligt og trist.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 19:44

En nøgle er en elektrisk kontakt som gør noget andet muligt.
Elektriske ledninger kan monteres forkert.
Hvis man ikke er tilstede - kendes fakta da heller ikke.
Kun de tilstedeværende kender fakta.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-05-05 19:45

->emesen
Citat
Og til spørgsmålet..........eksisterer EB og BT endnu.

Aner det ikke, læser kun Jyskerpaasten

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 19:54

eme -> I Harpoon-systemet VAR det rent faktisk en fysisk nøgle som den til din gadedør. Der var et nøglehul i kontrolpanelet. Uden isat nøgle, ingen affyring mulig. Nøglen var IKKE isat, og alligevel gik missilet af. Altså en fejl fra producenten. IKKE hverken fra chefen eller Olsen.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-05-05 19:58

Tokeren:

[citat]

Her tekst.

[/citat ]

Hvis der ikke var lavet mellemrum fra citat til ] , på det sidste citat, havde boxen været grå.

Efter molo, fra eet eller andet sted. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-05-05 20:00

Tokeren:

[citat]

Her tekst.

[/citat ]

Hvis der ikke var lavet mellemrum fra citat til ] , på det sidste citat, havde boxen været grå.

Efter molo, fra eet eller andet sted. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-05-05 20:01

Duer ikke prøver igen.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-05-05 20:02

tokeren

[citat]

Her tekst.

[/citat ]

Hvis der ikke var lavet mellemrum fra citat til ] , på det sidste citat, havde boxen været grå.

Efter molo, fra eet eller andet sted. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-05-05 20:03

det var.................de er efter mig på kandu

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-05-05 20:05

altså

[ citat ]

tekst

[ / citat ] og ikke et ord fra de "gamle" kanduer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 20:05

Frit efter HCAndersen.
Citat
:-Z :-Z
Duer ikke prøver igen.

Og så kom legofabrikanten.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 20:06

Chefen hed Jørgen Borch og han havde rang af Kommandørkaptajn. Han havde ansvaret, men blev ikke straffet. Derimod blev han forfremmet og nåede rang af Kontreadmiral og Chef SOK før han selv tog sin afsked. Den eneste der blev straffet var Orlogskaptajn Olsen. Det eneste Olsen havde gjort, var at følge de fra producenten leverede testprocedurer.

Som sagt: Fejlen lå kun ét sted nemlig hos producenten, men det var politiskt uklogt at fremføre dette. Så hellere OFRE Olsen. Og det gjorde man. Det ødelagde Olsens liv og karriere. Æret være hans minde.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-05-05 20:08

->Keldd
Har da aldrig set en grå box

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-05-05 20:10

Og det var altså meget frit efter molo.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-05-05 20:13

dabj

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 20:14

OK Arne - Jeg kan godt huske at der var lidt lusk dengang..........vil skal ikke tilsøle en "prygelknarpe".

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-05-05 20:16

dabj:
Tag lige 20:05 til efterretning, ellers...............

Der er 2 det er den første.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 20:17

Hos mig er citatboxen hvid men jeg kører også med den gamle comp. [/citat]

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-05-05 20:20

->Keldd
Det er nok mig der er farveblind

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 20:26

eme -> Tak for det "Lidt lusk" er et meget mildt udtryk.

dova - ans o.s.v. ->

Nu må I squ svare. I har tilladt jer at latterliggøre mig og min viden om missilsagen. Enten må I komme med beviser for at jeg er fuld af løgn, eller også være mandfolk nok til at stikke en undskyldning.

Denne kommentar er i øvrigt endnu en god kommentar til selve spørgsmålet, idet det hermed er bevist at mange menneskers skrup-forkerte viden/tro ikke har noget hold i virkeligheden.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-05-05 20:27

dabj:
Den box du skriver indlæggene i, er hvid, citatboxene er lysegrå, bare rolig, jeg ved godt hvad

det drejer sig om, jeg har nemlig et nyt fotograferapparat. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-05-05 20:28

->DenGuleSut
Ups--dette er jo ikke smalltalk, undskyld og fortsat god aften

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-05-05 20:30

AJ, jeg må lige rette dig.
Det var ikke SOK der havde ansvaret for Harpoon-missilet men SMK.

I øvrigt blev der indgået et forlig, hvor DG forærede SMK et nyt missil.

Herudover blev der gjort grin med at det var det biligste prøveskud med et harpoon missil man havde foretaget, da det som bekendt, kun ramte et sommerhusområde.

Men ansvaret lå helt og holdent ved SMK og ikke ved SOK.
Alle cheferne "vaskede" deres hænder, og derfor blev skylsden lagt hos Olsen.

Han fik dog senere kompensation, da det var ham der designede de landbaserede harpoon batterier, vel at mærke efter han var stoppet.

ellebye

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 20:37

For lige at runde af vil jeg sige: Jeg elsker fisk men hvis de har været pakket ind i Ekstrabladet, vil jeg ikke røre dem.
Det eneste jeg til nød kunne bruge det papir til, var at tørre røv i.

Deres journalistik, har i årenes løb drevet mange mennesker til selvmord. Og hvorfor? For at sælge nogen flere svinske sider. BVADR.

Gule - Er dit spørgsmål NU besvaret? I hvertfald har du fået min uforbeholdne mening.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-05 20:38

Ups arne LOOOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 20:42

Ellebye -> Tak for din kommentar. Bare trist at den ikke hænger sammen med mine kommentarer.

Jeg har aldrig lagt ansvaret på SOK. Jeg har sagt at Skibschefen Jørgen Borch SENERE blev Kontreadmiral og Chef-SOK.

O.s.v. Læs lige igen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-05 20:43

Ahhh arne - Bruge EB til at tørre røv i......, så kan du da osse bruge det som serviet LOOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 20:45

Klumme - Hold nu igen din mund. Du har jo ingen viden om emnet.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 06-05-05 20:50

Hei med jer,netopp kommet på her så har ikke læst hele tråden arne.,men falt over dette med jydsk og jysk,længe siden jeg gikk i skole men syntes at huske at det var en Sjællænder der en gang stavede forkert,Tysk sku han skrive men skrev Jysk og siden har det hængt ved jo,mener det var sånn eller??
Ps,hvis Aviser havde skrevet sannheten ville der jo ikke være stoff nok til en avis,enkelt og greit

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-05-05 20:52

Citat
arne.jakobsen Dato : 06-05-05 20:26

Denne kommentar er i øvrigt endnu en god kommentar til selve spørgsmålet, idet det hermed er bevist at mange menneskers skrup-forkerte viden/tro ikke har noget hold i virkeligheden.

arne.jakobsen

Bevis, at det du skriver, er det rigtige.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-05 20:53

Emnet......Ekstrabladet.

Joo det har jeg da masser af viden om, men den historie du bringer på banen er IKKE emnet, men en arnehistorie, som IKKE er er en dokumentation for at Ekstrabladet er fyldt med løgn.

Der blev ikke spurgt om, hvad du fjerner din ekstrementrester med, og egentlig synes jeg osse det er meget meget uinteressant, men når du nu i bedste AJ stil fremfører, hvad du kan bruge EB til, så er det nærliggende at mene, at du osse kan bruge EB som serviet, i betragtning af det lort du lukker ud.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 21:02

ans -> din seneste kommentar er endnu et bevis på at du ikke aner hvad du taler om. Jeg hverken må eller vil bevise noget. I den slags forhold må man stole på en mands ord. Men læs hele tråden, så vil du se at Ellebye og andre også har en viden om tingene.

At du og dova m.fl. har den holdning og mening som I har, er netop et bevis for Ekstrabladets skadelige virkning på udbredelsen af sandheder.

Og ikke kun i militære forhold. Jeg har blot taget udgangspunkt i noget jeg ved noget om.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 21:08

Nu bliver det lidt i ekstabladsstil her.
Hop

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-05 21:09

Stole på en mands ord LOOOL - Så skal det nok ikke lige være dit....

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 06-05-05 21:14

Klumme.
Kan jo kun give dig ret...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-05 21:16

Caam2

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-05-05 21:35

Nu er der gået KLAMME i tråden igen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-05-05 21:46

AJ>

Citat
Chefen hed Jørgen Borch og han havde rang af Kommandørkaptajn. Han havde ansvaret, men blev ikke straffet.

Hvis ikke det er at lægge ansvaret på SOK, så må jeg hellere få mine skolepenge tilbage.

ellebye

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-05 23:28

Nææ arne. Læs dine egne indlæg og sand, at der er gået arne egoflip i den, samt den sædvanlige stupide påstålighed og det beskidte sprog, når du ikke får ret.

Kig nu rigtig godt på Ellebyes sidste indlæg dit fjols, og så lær dog at holde din bøtte når du ikke har noget sandt at sige.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-05 23:35

Tjek lovgivningen på området : http://www.pressenaevnet.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-05-05 23:47

arne.jakobsen

Citat
arne.jakobsen Dato : 06-05-05 21:02

ans -> din seneste kommentar er endnu et bevis på at du ikke aner hvad du taler om. Jeg hverken må eller vil bevise noget. I den slags forhold må man stole på en mands ord. Men læs hele tråden, så vil du se at Ellebye og andre også har en viden om tingene.

At du og dova m.fl. har den holdning og mening som I har, er netop et bevis for Ekstrabladets skadelige virkning på udbredelsen af sandheder.

Og ikke kun i militære forhold. Jeg har blot taget udgangspunkt i noget jeg ved noget om.

Citat
arne.jakobsen Dato : 06-05-05 21:02

ans -> din seneste kommentar er endnu et bevis på at du ikke aner hvad du taler om. Jeg hverken må eller vil bevise noget.

Hmmmm hvorfor så skrive om det?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-05 23:52

..er dette ikke tilstækkeligt, fordi man personligt føler sig stødt på albuerne i forbindelse med offentliggjort materiale i medierne ?

Så er der altid :

http://www.dr.dk/P1debat/debat.asp?action=showcommentuser&id=5364

Jeg kan sgu ikke lige finde injurieloven

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-05-05 00:04

Nu får du lidt hjælp molo...det er ved at blive sent på dagen.

Lov om injurier og mange andre medierelevante love http://kortlink.dk/cfje/sb4

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-05 00:19

Lige i Foretrukne !!!

jakjoe -> Du er nu en gutterbruger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-05-05 00:23

og

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-05-05 00:27
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-05-05 00:36

Dova> Ja til al lovgivning....men i denne forbindelse var mit link vel MEGET relevant ?

Og nu god nat.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-05-05 01:02

TA DAAAAAA...

Citat
jeg tror jeg har forstået det nu... takker for alle svarene. Utroligt så mange måder man kan skære en forklaring ud i pap på. Undlod at misbruge tråden mere end jeg havde gjort, da jeg ikke lige kan bidrage til emnet.. Læser hverken den eller anden avis.

MVH Tokeren, (der virkelig håber der er en grå boks i det der er skrevet)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-05 01:06

tokeren

Klapper, klapper, og klapper

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-05-05 01:41

bukker bukker og bukker :)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-05-05 09:07

tokeren:
Godt du fik fod på det.

Fremover ser vi frem til mange gode debatter, og med henvisninger i de grå (lysegrå) boxe

fra dig af, det skal nok gå. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 07-05-05 10:54

Jeg har beviserne---De skriver begge at paven er død.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-05-05 11:08

Jeg vil også prøve en citatboks, når de andre må

Hvis jeg nu kan finde ud af det.....

Citat
Det skulle gerne være en citatboks!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-05-05 11:10

Det var da som... jeg havde skrevet [ /citat ] uden mellemrum, seføli

Citat
Jeg prøver igen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-05-05 11:11

Nu bliver jeg stædig - mon EB og BT har en finger med i spillet...

Citat
Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-05-05 11:12

Nej!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-05-05 11:14

[citat]Hmmmm
(/citat]

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-05-05 11:17

Nej, nej og atter nej!

Citat
Sidste gang... tror jeg nok ;o)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 11:17

[sitat]
Camillasmoster
[sitat]
Udskift s med c
Citat
Ps. Håber at det virker. :-!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-05-05 11:19

Sådan! Kom ægge hær!

Citat
8-)

Godkendelse af svar
Fra : DenGuleSut

Dato : 07-05-05 11:19

Tak for svarene allesammen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 11:27

ØVVVV.... Nu får vi sikkert ikke arnes "dokumentation" LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-05 11:45

Nej Klumme det får vi ikke

Citat
arne.jakobsen Dato : 06-05-05 21:02

Jeg hverken må eller vil bevise noget. I den slags forhold må man stole på en mands ord.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 12:19

Jeg kunne da godt bevise noget - men nu lukker spørgsmålet snart og det koster at åbne.
Så vi må stole på mandens ord.