/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hjælp til pc køb
Fra : niklasss
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 24-04-05 12:27

hey er der en der kan hjælpe mig med at fide et rigtigt godt sted at købe en stationær pc den skal være rigtig god tl spil osv medmeget plads på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 60 point
Dato : 24-04-05 12:39

Har selv købt en del samlede computere m.m. ved midt-data.dk i tidens løb. De har rimelige priser og en udmærket service - se f.eks. @computer-serien.
Ellers har jeg også haft gode erfaringer med shg.dk.
En del løsdele fås billigst hos bj-trading.dk, hvis du selv "syr"/opgraderer din PC.
Du skriver stationær, men jeg kan ikke lade være med at nævne, at bærbare ikke fås bedre end hos zepto.dk.

hilsen myg

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-04-05 12:39

Skal det være med eller uden skærm

fijala

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-04-05 12:41
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-04-05 12:42
Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 24-04-05 12:48

Hos Shg.dk kan du selv sammensætte din pc. På deres forside er der et punkt der hedder "saml selv din pc", men det er måske lige svært nok hvis man ikke ved hvad der skal i den, men bortset fra det er det en god ide, så for man lige hvad man vil have :)

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 24-04-05 12:52

System 2300a, Sempron 2300+, 40GB HD, 256MB DDR, 17" skærm til 2995,00 kr.

http://www.prcdata.dk/page.asp?screen=995

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-04-05 12:59

Ja der er mange muligheder

http://www.prcdata.dk/page.asp?screen=995

fijala

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-04-05 12:59

ups den var valgt sorry

fijala

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-04-05 14:30

Hej, på Amitechs hjemmeside har du mulighed for at "skræddersy" en computer og samtidig holde øje med prisen for de enkelte dele. Det er vist ikke specielt billigt, men det er kvalitet, og det hele fungerer, når man modtager det.

http://www.amitech.dk/

Jeg har (selvfølgelig) selv et vidunder derfra. -Den bedste computer, jeg nogensinde har haft. Og den første computer, som jeg ikke har ærgret mig over.

Godkendelse af svar
Fra : niklasss

Dato : 03-05-06 15:34

Tak for svaret myg.