/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
FREMKALDELSE AF FOTO
Fra : ahj
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 17-04-05 20:43

Er der nogen der kan give mig et link på et sted hvor jeg kan få nogle billeder jeg har på PCén fremkaldt online til en rimelig pris?
Venlig hilsen
Ahj

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-04-05 20:52

Alle de kendte, som Kodak Agfa osv.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-04-05 20:56

Her i digitalmagasinet er der en test, man bliver klogere af:

http://www.digitalmagasinet.dk/showarticle.asp?ART=/artikler/033_fremkaldelse

Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-04-05 20:57
Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 17-04-05 20:59

Hej.

jeg bruger selv japanphoto, som har høj kvalitet og en fornuftig pris:

www.japanphoto.dk

Eller kan du pristjekke her:
http://www.digitalmagasinet.dk/fremkald.asp

I denne måned (April) fremkalder japanphoto 10x15 cm billeder til kun 75 øre/stk. Det er altså virkeligt billigt!

Mvh. Niels

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 110 point
Dato : 17-04-05 21:00

Nå, det duer ikke det link, men se her, i øverste linie er der et icon hvor der stå test, fremkaldelse online.

http://www.digitalmagasinet.dk/index.asp

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-04-05 21:08

japanphoto laver udmærkede billeder, men jeg mener man skal hente dem selv, når de er færdige.

Altså ikke noget med at de kommer med posten.

Keldd.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-04-05 17:40
Godkendelse af svar
Fra : ahj

Dato : 27-01-07 18:05

Tak for svaret Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-01-07 19:21

Jamen selvtak, ahj.
Det gik vel godt på de Spanske øer, og med billederne håber jeg.
Hilsen Keldd