/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Skype - version 1.1.0.61 og 1.1.0.79
Fra : emesen
Vist : 397 gange
50 point
Dato : 12-04-05 17:12

Hvad er forskellen på disse to versioner.
Skype vil så gerne indstallere den nyeste version - men jeg er lidt i tvivl.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-04-05 17:23

Det er vist en 14 dages tid siden de bad om at jeg opdaterede,og jeg har glemt alt om det,

og har ikke opdaget nogen forskel.

Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-04-05 17:25

Jo vent nu lidt, der kom lidt flere iconer på, og chatten ser noget anderledes ud.

Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-04-05 17:56

Velkommen tilbage til kandu emesen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-04-05 18:56

Tak Ans - jeg blev forment adgang til internettet i 14 dage.
Keldd......................jeg forventer en bedre forklaring for alle mine 50 point.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-04-05 19:05

Ja, forvent du bare.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : jegerper

Dato : 12-04-05 22:50

Nu kører jeg ikk selv med Skype, men kig på deres HP, der må da stå hvad der er det fede ved den nye version. 50 p tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-04-05 23:02

ikke for noget men min skype version er da 1.2.0.41 - så er en og anden ikke lidt bagud

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 12-04-05 23:21

http://ui.skype.com/ui/0/1.2.0.41/da/latestversion?ver=1.2.0.41 sidste download - gå i hjælp og klik på søg efter opdateringer

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-05 16:05

Her
Home Download Products Community Store Company Help
får jeg denne besked:
You already have the latest Skype version installed.

Keldd - du skal ikke tage dig af at vi bliver hånet, for ikke at følge med tiden -----
-----------Hastværk er lastværk.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-04-05 16:13

Eme:
Lad dem dog, ha ha ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-05 16:35

Keldd - jeg tror damen har ret, for prøv at se her:
http://www.skype.com/products/skype/windows/changelog.html

Men der står også noget om bugfix.............er det ikke i armen at man fixer.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-04-05 16:43

Den der ender på 41 er afgjort den sidste, men det der med bugfix, tør jeg altså

ikke, jeg ryger kun chokoladecigarer. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-04-05 22:32

hmmm troede da du røg på hvad som helst (der ikke ryger) keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-04-05 23:32

En opfattelse, som nogen fejlagtig har fået.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-04-05 17:08

Nemlig Keldd - det er ikke altid godt at ryge på en god cigar, for selvom det er en der ikke ryger, kan den måske selvantænde.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-04-05 17:35

Det har været dejligt vejr i dag,med omkring 18 grader, så drivhuset blev trykspulet, og ser nu helt pænt ud.

Jeg vil nu lave de indledende øvelser, til at sætte forskellige blomster i det.

Ikke noget med tomater og agurker, eller grøntsager i det hele taget (heller ikke svampe), jeg har ikke andet end skvadder med at komme af med det, og får ikke spist ret meget af det selv. Der er en blå vindrue (Shyler), den løber
med 3 hovedgrene , ned gennem drivhuset, og giver i spandevis af velsmagende druer.

Det har jo ikke ret meget med Skype at gøre, men jeg tror jeg køber et par pæne Clematis i morgen, de bliver nok
pæne inde i drivhuset..........Skype eller ikke Skype.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-04-05 17:44

Jammen Keldd - med alle de druer, så mangler du bare nogle sorte fødder til at trampe..................................dem har jeg.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-04-05 17:50

Jeg har set du er go' til at trampe rundt i det, nogen gange, ha ha ha.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-04-05 20:52

Skal man virkelig se fjernsyn en fredag aften?

Jeg vil ikke se fjernsyn, jeg vil have spændende mails

Ingen gør noget, øv hvor er det forfærdeligt

Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-04-05 21:01

næ - helller ikke keldd

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 21-04-05 20:54

Tak for svaret miritdk. Jeg har ikke skiftet endnu.
Sidst jeg prøvede den nyeste Messenger, var min skærm ved at vælte.