/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvad er det?
Fra : kommen
Vist : 368 gange
50 point
Dato : 28-03-05 23:58

I word lukker den pludselig ned med "fejl i DIBENG.DDL" (og WINWORD lukkes). Hvad er de to ting for nogle, og hvorfor gør den det. Kører jævnligt virus, scandisk etc. på den og ellers intet i vejen. Hvis vi vidste hvad dibeng.ddl var, kunne det være, fejlen kunne rettes måske????? :)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-03-05 00:02
Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 29-03-05 00:03

Hej !
Jeg vil foreslå dig at du først prøver at geninstalere Word.
Virker det ikke så er det nok desværre en formatering af hele din maskine.
Den mangler nogle filer, og når den ikke kan finde dem, så lukker den...
Jeg har selv prøvet det, men jeg geninstalerede Word, og nu er der ingen problemer..

Håber du kan bruge det til noget..
Hilsen
R

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-03-05 01:40

smid cd en i og søg efter filen hvis den hører til word

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 29-03-05 11:48

hallo I der,

Det er din skærmdriver der ikke er kompatibel. Jeg havde samme problem, og valgte så Windows-standard-driveren, DET hjalp. Hvis du finder den opdaterede driver til dit skærmkort, så skulle det også kunne gøre tricket.

Mvh
BigDane

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-03-05 11:57

..ganske som MS skriver i artiklen jeg henviser til

Kommentar
Fra : kommen

Dato : 29-03-05 23:30

Mange tak for de gode råd. Vil prøve os frem. Harddisken blev formatteret for et par måneder siden, og alt gik o.k. i ca. 1 uge, så var problemet der igen igen igen.., men nu prøver vi jeres teknik...

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 30-03-05 08:13

Hej BjarneD,

Sorry.. jeg må indrømme at jeg ikke lige fulgte linket

Men som man siger: en god ting kan sjældent siges for ofte.. eller noget i den retning..

Mvh
BigDane_dk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-03-05 11:52

Nu kan man da nu se hvorhen der peges for at rette fejlen og om ikke andet så kan mit link bruges som en bekræftelse på dit råd bigdane_dk. Det var ikke kritik af dit indlæg, men mere for at påpege enigheden og MS artiklen er for øvrigt lidt kringlet selv om der er en vigtig detalje omkring det at gå til VGA tilstand før skærmkortet opdateres. Som mange andre ting er det svært at opdatere driveren når den er i brug og derfor skal den deaktiveres eller fjernes for at undgå konflikter med opdateringen.