/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
USB burde være 2.0 men er kun 1.0...
Fra : DeltaFZwo
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 18-03-05 00:11

Jeg har lige investeret i et nyt system og der sidder 6 usb 2.0 porte på bundkortet. Men når jeg tilslutter mit kamera og mp3 afspiller kommer den meddelelse frem om at de kan køre hurtigere. Begge understøtter 2.0 og jeg har også SP2 så driveren burde da være der? Hvorfor kører portene ikke 2.0?

Kommentar
Fra : ben

Dato : 18-03-05 00:17

hvad er det for en komputer/bundkort?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-03-05 01:12

Du skal sikkert have fat i nyeste bundkortdriver. Det er en skrøne at Windows XP understøtter alle med eller uden SP2.

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 100 point
Dato : 18-03-05 06:01

Til mine bundkort (Gigabyte) er der ingen USB 2-0 driver til Windows XP.
Den ligger i SP1 eller SP2.
Jeg skal efter installering af SP1 eller SP2 ind i Enhedshåndtering og opdaterer.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : DeltaFZwo

Dato : 18-03-05 08:38

Tak for svaret Gambrinus.