/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
HJÆLP LILLE MIG
Fra : dorismoelsted
Vist : 1229 gange
20 point
Dato : 07-03-05 17:50

Når jeg tænder min pc.kommer der et grå skilt op hvor der står.....TrayApp.hvad
betyder det????? når jeg vil lukke det ned i det røde krydset,popper der et skilt op over det andet hvor der er
en gul advarsels trekant,hvor der står error 1706.Hvad betyder det også.Jeg kan overhovedet ikke komme af med det Lo..
er her nogen som kan svare seriøst på dette spørgsmål.venlig hilsen fra doris.
ER ny herinde,så jeg har kun 20point til at starte med,ville gerne give500,men det kan jeg ikke ,ikke engang 50.øv øv.

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 07-03-05 17:52

hvis du ikke kan slippe af med problemet, så prøv at geninstalere windows, hvis du gør dette, hebolder du dine data, jeg har gjort det selv op til flere gange på min egen pc. I med windows cd'en, og sig reparer windows.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-03-05 17:53

Velkommen---glem alt om point--her gælder det om at hjælpe.
Det er ikke min stærke side, men hjæl skal du nok få.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-03-05 17:55

Tray.app er som regel en henvisning til et program der lægger sig nede ved siden af uret! Har du ikke en mere udførlig fejlbeskrivelse? Det kunne osse være du har fået noget virus eller andet snavs!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-03-05 17:56

En god ide :
Gør Kandu til din startside.
Så får du 20 point hver dag, du logger ind, så du har lidt at gøre med.
Gambrinus
Sorry. Har heller ikke svaret på stående fod.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-03-05 17:57

Og som superbruger 200 i "startpenge" http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#7

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dorismoelsted

Dato : 07-03-05 18:07

takker for jeres velkomst.Tedd jeg prøver senere.tak

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 07-03-05 18:28

Doris: Næste gang du skal have hjælp, skriver du lige til hvad, ikke? Der er ikke megen hjælp at hente i den overskrift, du har her. Skriv fx. TrayApp er ????

tray er den lille bakke nede ved siden af uret i højre hjørne, hvor de faste programmer ligger og snurrer(antivirus, firewall etc. app. betyder appelet og er et lille program. TrayApp er en lille pop-upreklame.
Jeg vil foreslå dig at åbne www.spywarefri.dk finde deres forum og spørge der.
Du har formentlig installeret en firewall, et antivirusprogram DER VIRKER, og anti-spywareprogrammet ad-aware.
Googles toolbar æder også enhver pop-up.
Du skal nok komme af med det. Bare spørg løs.

Accepteret svar
Fra : fox_mulder

Modtaget 20 point
Dato : 08-03-05 15:07

hej
her er lidt om fejl / error 1706
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q254894
hilsen fox

Godkendelse af svar
Fra : dorismoelsted

Dato : 09-03-05 16:32

Tak for svaret fox_mulder.