/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mest støjsvage P4 barebone?
Fra : palle22
Vist : 427 gange
200 point
Dato : 27-02-05 19:48

Hejsa.
Jeg vil have mig en barebone maskine, som jeg kan sætte min P4 2.6 NW 800mhz cpu i. Der skal ydermere være plads til en hdd og et dvd drev, og meget gerne onboard grafik (også gerne agp port).
Den skal være lille, og meget støjsvag.

Hvad kan I anbefale??

VH Palle

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 27-02-05 20:45

Kender ikke så meget til barebones men denne her får en god anmeldelse. du kan jo evt. selv rode videre på siden da der står meget om barebones!
http://www.barebone-world.dk/st61g4.htm

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 12-03-05 15:07

Tak for svaret tedd.