/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pris bærbar?
Fra : ZebraDK
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 28-01-05 00:17

Hej Kandu!
Jeg står og vil sælge min bærbare computer, da jeg ikke har brug for den længere.
Hvad kan man tillade sig at kræve for sådan en maskine ?
Info: Acer travelmate 430 serie, p4 2.53 ghz, 256 mb ddr ram, kombi drev med dvd,/brænder. 30 gb hardisk. Med onboard netværk, infrarød, kortlæser osv... WinXP pro, optisk mus, diverse programmer og taske medfølger.
Jeg vil understrege at dette ikke er en salgsannonce, men jeg har svært ved at overskue markedet, og
finde en passende pris.
M.v.h Jesper

Accepteret svar
Fra : Calleman

Modtaget 110 point
Dato : 28-01-05 00:22

Hej Jesper.
Jeg ville selv sætte den til omkring 4.500 kr.
Selvom den ikke er old gammel falder sådan noget jo hurtig i pris.

[Calle]

Kommentar
Fra : Byggesjusk

Dato : 28-01-05 08:16

Hej Jesper

Jeg vil nok sætte den til omkring 5.000 Kr.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 28-01-05 08:37

Synes også 5K lyder mere fornuftigt. Havde det været til september havde jeg købt den til studiestart, men priserne når jo at udvikle sig en del inden da...

Godkendelse af svar
Fra : ZebraDK

Dato : 28-01-05 11:17

Det var en hård dom, men også hvad jeg frygtede.
Den slags falder jo hurtigere i pris end mælk :) Bare tasken kostede jo 800 kroner alene... :)