/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
er det mine ram den er galt med??
Fra : 10.Totti
Vist : 306 gange
20 point
Dato : 10-12-04 16:04

når jeg spiller spil...de meget nye..underground 2 osv....så køre den meget langsomt...men den har ingen problemer med og vise det grafisk mæssigt...jeg har et 256mb grafikkort..så de sku den os ku...men den køre stadig langsomt...er det fordi den ik har ret mange ram???den har 256mb...og de nye spil der kræver jo lidt mere

Kommentar
Fra : bne

Dato : 10-12-04 16:09

Tjah, det er jo ikke overvældende mængder RAM du benytter - hvad med at låne en blok eller to, hos en kammerat, og så forsøge ?
Selve operativsystemet (Windows) kræver jo faktisk en del mere, for at køre optimalt.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 10-12-04 16:11

jeg har en 256 blok til og ligge....men er der ik noget om der er forskellige og hvis de ik er ens går det helt galt

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-12-04 18:02

Hejsa

Prøv at gå ind og hente diverse opdateringer som er kommet i tidens løb

http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=da

Her kan du også hente den sidste nye directx
Den sidste nye er 9.0c

Hvilken version kører du med?

Start-alle programmer-tilbehør-systemværktøjer-klik på systemoplysninger

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : sypz

Dato : 12-12-04 14:47

Der er noget der tyder på ram...Selve dit styre system windows, udnytter næsten alt rammet....Så skaf dig nogle flere ram, så skulle den være iorden....bare så du er oppe på 512 ram eller der omkring...så burde der ikke være flere problemer....

Håber det hjælper...

Kommentar
Fra : Simbave

Dato : 19-12-04 21:02

Nu siger du, at du har et 256 MB grafikkort. men hvilket?! der sad 256 MB i mit gamle GeForce4 MX lorte kort, se det kan godt være dit kort den er gal med. Det skal siges, at NFSUG 2 er bygget over en lorte engine rent grafikmæssigt, så det kræver rimlig hardcore grafikkort i forhold til den ringe grafik man får i spillet. prøv at skrue ned for grafikken.. Har svært ved at tro at det er dine ram. hvilke ram er det?
skriv dine systemspecifikkationer..