/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ledninger som hørte med til grafikkort..~
Fra : 10.Totti
Vist : 272 gange
20 point
Dato : 09-12-04 13:34

der hørte en sort ledning med med 1 gyl stik i hver ende..såen et stik som kan bruges i et scarstik...hva ska det bruges til

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-12-04 13:46

Lyder som en ledning der kan tilsluttes tv el vidio. Understøtter dit kort TV ? Prøv at se i manualen.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-12-04 13:54

Du kunne evt lige skrive hvilket grafikkort det er.

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 09-12-04 15:36

Hej.
De gule stik du omtaler er sikkert Composite - dog plejer der ikke være et sådanne i begge ender?
Mon ikke det en S-video til Composite adapter som denne:
http://www.sandberg.it/worldwide/prod.asp?prod=502-34
I så fald bruges denne til at omforme dit TV-out (S-video) til Composite.
Dette kan bruges som alternativ hvis dit TV ikke har en S-video indgang eller ikke understøtter S-video på Scart (Y-C signal).

[Calle]

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 09-12-04 18:12

når jeg sætter det til tv'et kan jeg kun se på en af skærmene??? enten er det pænt på min computer og så mega grimt og utydeligt på tv'et...det er et...SAPPHIRE RADEON 9550 256MB

Accepteret svar
Fra : Calleman

Modtaget 20 point
Dato : 09-12-04 19:17

Hej igen.
Ikke alle grafikkort kan vise skærmbilledet på TV og monitor samtidig.
TV-out porten er ikke i samme kvalitet som din monitor, du skal derfor ikke regne med et lige så skarpt billede på TV'et.
Prøv dog om du kan sætte opløsningen op.

[Calle]

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti

Dato : 09-12-04 21:04

sån....nu virker det:P