/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke shamrock1
Fra : emesen
Vist : 528 gange
215 point
Dato : 01-12-04 15:36

shamrock1
Med din nye Digital USB Mp3 afspiller.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 15:52

og her igen
Til den heldige, der blev beviset på, at det ikke er nødvendigt, at besvare en masse spørsmål for, at vinde.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-12-04 16:24

til dig Shamrock1

mvh dova

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 01-12-04 16:59

Det skal da og så lyde herfra med præmien
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-04 17:15

herfra også - så er julemusikken i hus *S*

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-12-04 17:38

....også et stort herfra til dig Shamrock1
hilsen Benny

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 01-12-04 18:30

tror i overhovedet han bruger kandu.dk...? virker da ik som om han interesere sig så meget for det... jeg synes at hvis ik han svarer inden 24timer, så ska præmien overgå til mig

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 01-12-04 18:38

Ja, tag du bare dem. 1 point !!!

Emesen du er og blir´en fedtsyl
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-04 18:41

Ibasa - det er for at undgå pointjægerene.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-12-04 18:43

Tillykke shamrock1

Manse9933

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 01-12-04 18:46

F*ndens også. Der smuttede den mulighed for at vinde en præmie
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-12-04 18:48

<emesen> den var god mvh Benny

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-12-04 18:54

Digital mp3 afspiller????? Vi vil ha´brødristeren tilbage.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 01-12-04 19:08

Undskyld Emesen Har lige set du virkelig har flottet dig. Det dobbelte af hvad jeg troede. Flottenheimer
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 19:10

Du kan jo hæve med 1 hver gang der kommer et indlæg der har noget at gøre med vores heldige vinder

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 01-12-04 19:12

Hej shamrock1

Herfra også et stort Tillykke

Hilsener
Parkenss

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-04 19:45

Ser lige at emesen har fordoblet

Jamen da til månedens vinder.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-12-04 19:46

Det er sgu den dims jeg vandt i maj måned og aldrig modtog!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-12-04 19:47

shamrock1

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 19:51

Genbrug Tedd!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-12-04 19:53

Det må man sige Jeg vil osse ha et sponsor skilt!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-04 19:53

Det var jo to forskellige Tedd gav.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-12-04 19:58

Hejsa emesen

Jeg vil da bare lige minde dig om,at hvergang du forhøjer,så får vi en mail derom

PISSE TRÆLS

Brian

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-12-04 20:02

shamrock1 har vundet, til lykke

emesen sender spam

kandu er på mærkerne

Hu hej hvor det går

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-04 20:02

Yes - du har ret.
200 og så får i ikke flere.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-12-04 20:03

briani> der er noget der virker, vær nu glad

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-12-04 20:05

Hvem er shamrock1?? Har han skrevet noget??
Jeg synes det er uretfærdigt.
Selv har jeg skrevet nogen yderst fornuftige,og gennemtænkte indlæg,så hvorfor er
det ikke mig der får den fine præmie,det er altså smadder uretfærdigt.Det var det samme sidste gang,
da regnede jeg da også med at det var mig der fik den,men nej nej da fik hende toupie den,men hun er også
så sød og dejlig så det gør ikke så meget (husk at melde dig til Skype toupie)..
Kom nu shamrock1,lad os få en kommentar ,så skal du få min adresse så du kan sende præmien videre til mig,
det manglede da bare synes jeg.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-04 20:16

emesen

Du er i dit gavmilde humør i dag

Tror du at shamrock1 dukker op

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 20:20

Shamrock har skam besvaret 4 spørgsmål siden september 2004 og det seneste er anerkendt 1/11 2004
Der er deltaget i 10 tråde.
Jo, sandelig en heldig vinder som måske ikke engang er aktiv her mere.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-04 20:20

Ja jeg er Ans - og det var godt Briani stoppede mig ellers havde i fået 400 mails.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-12-04 20:20

... måske sku´ vi lave lidt pointbytteri ????? du >emesen< jeg har egentlig en masse point som jo bare skal bruges så hvis du forhøjer lidt mere så kan du få dem af mig, jeg åbner dem til dig, de er da osse sjovere som superpoint
Hvis du skal drille lidt, ka´ du jo forhøje lidt af gangen, om ikke andet så for at se om det virker med Emiler i dag ??
Nogen dage kan folk jo brokke sig over at der ingen kommer, og andre dage er det irriterende når de kommer
ja...ja... sjov SKAL der være plads til
mvh til alle Bennymanden

på denne måde ender det også med at blive særdeles spændende hvem der så bliver den glade pointjæger

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-04 20:21

Det var nu forkert det jeg fik skrevet for det var siden sept. 2003 Sorry!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-12-04 20:27

men tråden er fin

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-12-04 20:33

eller tag en tur til New York:
http://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/livestream.html

god fornøjelse

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-04 20:40

bennymanden > de er godt nok bagud der ovre i US.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-12-04 20:50

Jeg har lige set Elvis Presley.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-12-04 20:50

ja, de ku´ i det mindste tørre linsen af

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-12-04 20:51

?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-12-04 20:57

Var det ham i den lange hvide bil Keldd ?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-12-04 21:03

Næ det var ham i den gule

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-12-04 21:05

Kanon, at shamrock1 vandt månedens dims

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-12-04 21:14

Om 2 minutter stiller jeg et spørgsmål i
Small Talk.
Vær flinke at kigge efter,jeg er bange for det er en alvorlig sag.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-04 21:19

Hvis det er om Elvis..................så kørte han aldrig i gule biler. Han blev træt af at folk stod og vinkede efter den som en Taxi.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-12-04 21:22

Ja, og pointen i DEN gule bil, var faktisk, at da jeg var inde på linket var 99% af alle bilerne nemlig taxier. Take your pick

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-12-04 22:05

<Keldd> du slettede dit oplæg igen
det lød ellers alvorligt nok, hvis det er optaget af en af regional-stationerne inden for det sidste år kan det ses her: http://www.tv2regionerne.dk/
--- så må vi se med bevisbyrden

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-12-04 23:15

benny:
Jeg har været inde og kigge på linket,men jeg ved ikke hvilken dato jeg skal gå efter,
så det ville tage en rum tid at finde det,men jeg havde håbet der var een der vidste noget,
men nej,ingen" Kandu "er ser morgen TV.Og så i øst regionen ha ha ,De er bevidstløse til langt over middag.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-12-04 23:47

Selvom jeg ikke kender Shamrock1, vil jeg også være med på denne søde Kandu tradition med at ønske månrdens vinder tillykke

Shamrock1

Keldd
Javist er jeg sød og dejlig ......det er derfor jeg ikke kommer på skype - jeg ville jo ikke kunne være i fred for mandfolk så

// Toupie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-12-04 23:59

Toupie:
Kom du bare,jeg skal nok tage mig kærligt af dig,og passe på
dig,og alt så'noget.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-12-04 00:07

Keldd, det var dét jeg frygtede

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-12-04 00:15

Toupie:
Hov hov..........Jeg er yderst rèel,kom nu Toupie,
der er flere piger end der Herrer,øh næsten.
Jeg kan danse.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-12-04 00:20

Benny:
Kom med på Skype,brug mit brugernavn >kelddo<
til at melde dig til.
www.skype.dk ,så kører det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-12-04 00:21

Keldd
TV-øst regionen, de er bevidstløse til langt over middag.

Hvad mener du med det

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-12-04 00:26

Keldd, jeg tror dig når du siger du er reel men jeg har desværre ikke tid til skype.....det holder lissom én bundet ved computeren og med de få timer jeg har hjemme har jeg ikke tid til det
....søde og dejlige piger har nemlig travlt

// Toupie
der vil gå i seng og få sin skønhedssøvn.

Nat nat drøm sødt

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-12-04 00:27

dova:
Tv2 øst sorry,og dog,ha ha ha ,hvad tid står du op?????????????????????????????????????????????????
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-12-04 00:32

Toupie:
Du vil altid have tid til Skype,Skype er selve livet.
Meld dig til og jeg vil lede dig på rette vej,og jeg vil love dig:
Du vil aldrig fortryde.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-12-04 00:36

Altså ikke øst som i TV2 østJylland, vel???
Og hvornår står jeg op, tjah det er lidt forskelligt, men jeg ser da nogen gange morgenTV
Hvad var det du ikke kunne finde derfra?

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-12-04 00:47

dova:
Een fortalte mig der havde været noget om Kandu i morgenTv,han sagde ikke noget om program ,men det hedder vist Tv2 Lorry,på de kanter her (Vordingborg),men jeg ved ikke om der også er program Dr1 der kører om morgenen.Benny har et link lidt tidligere her,hvor man kan se den sidste måneds tv,men jeg kunne ikke finde noget, måske du kan?
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-12-04 01:16

Jamen der var jo et spørgsmål herinde for en tid siden, hvor en eller anden udgav sig for at være journalist på noget der skulle bruges til et eller andet TVprogram.
Der var så tale om, at nogen af kommentarerne i det spørgsmål skulle bruges som baggrundsvæg i en slags collage.
Måske er det derfra.
Jeg tror det var et spørgsmål om at bekæmpe terrorister.
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-12-04 01:26
Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-12-04 01:30

Det s..... link virker ikke, men prøv http://www.dr.dk/undervisning/klikstart/index.asp

Rul ned til en overskrift : Tema og klik på ordet familie.

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-12-04 06:15

Godmorgen
Keldd man må sige, at du taler godt for din sag he he og ihærdig er du også... men desværre må jeg skuffe dig
Forøvrigt tak for komplimentet (sød og dejlig)

Hav en god dag alle

// Toupie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-12-04 09:12

dova:
Det var pænt af dig at finde det frem,men jeg tror ikke det var det.Ham jeg talte med,havde set det på regional
Tv,og det hedder Tv2Øst,her i området,ikke Tv2Lorry,det er Kbh.'s området.
Det skulle jo ikke være sådan,at en eller anden hr.hvemsomhelst af en tv journalist begynder at tale " Kandu "
UDEN at have orienteret OS her på " Small Talk " FØRST.
Utroligt til frækhedder man skal udsættes for fra pressens side,men OS her på "Small Talk" skal nok vide
at sætte dem på plads,De skal aldeles ikke gå og lave journalistik,som VI ikke har censureret først,må vi lige have
lov at være her,så'n en flok opkomlinge
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-12-04 09:28

Toupie:
Du skuffer mig da ikke ,selvfølgelig skal du passe dine ting,men det betyder
da ikke at du ikke kan melde dig til "Skype".
Kom nu Toupie,vi vil alle glæde os til at hjælpe dig i din travle hverdag (er du flyttet,eller kom der noget på tværs ?)Du skal vide du ikke er alene OS Kanduer på Skype,er kendt for at være meget menneskevenlige,så tøv ikke
ikke Toupie,vi ved du har de rette karaktertræk,så vi glæder os alle til at byde dig velkommen
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-12-04 10:46

Keldd, er du sælger eller sådan noget???? (tror da bestemt du kan sælge sand i sahara he he )

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-12-04 16:53

Toupie:
Jeg er ikke sælger,jeg er ham der fejer gulvet henne på margarinefabriken.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-12-04 17:21

Det med margarinefabrikken, er det noget du har lært i Anders Andbladene

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-04 17:46

Det kan det ikke være - for Anders And er "altmulig(m)and på en margarinefabrik"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-12-04 17:56

Ja dova.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-12-04 23:42

Keldd så burde du da kende mig....jeg er hender der står i afd. A og skummer fløden

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-12-04 00:33

Nåh! Daisy!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-12-04 11:59

tedd:
Nu ved jeg jo godt at toupie og dig er kærester,og jeg regner da med du overøser hende med
med utroligt flotte julegaver.
Her på margarinefabrikken,hvor også TheRipley arbejder, og jeg synes også jeg så mulberry forleden,
skal vi jo snart have julefrokost,se det er virkelig noget jeg ser hen til,alle pigerne har altid så'noget
tyndt tøj på,ja nu skal jeg nok lade være at gå i detaljer,men når stemningen bliver lidt løftet plejer de at..........
nå,men du ved jo hvordan julefrokoster kan udvikle sig, så jeg er bange for du må sidde alene
over på heden,men det har vel også sin charme.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-12-04 21:16

Har nogen prøvet at skrive en kommentar i et af de spørgsmål, som Shamrock1 har besvaret?

Så får han jo en mail derom, og så kommer han måske på banen - eller HUN kommer på banen.
Ja, for en af delene er der jo nok tale om.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 215 point
Dato : 13-12-04 00:19

Månedens gåde! Hvor er Shamrock?

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 13-12-04 13:13

Tak for svaret tedd........................ok tid for at lukke.