Medlemsnummer : 71600
Superpoint : 5174

Medlemsdato : 15-04-2003
Seneste login : 05-02-2006
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Gammel støvet landsomkringfarende sælger/repræsentant inden for brancherne INTERN TRANSPORT. Edb-HARD-& SOFTWARE. Glubende appetit på livet og de mangfoldigheder og muligheder der findes omkring Internet og Pc´ere. Har et veludviklet nysgerrigheds-gen, hvor det så end sidder. Jeg ved ingentig om alting. Motionscykling og viden om motionscykling er en vigtig del af min dag. Har meget fornøjelse af at undervise pensionister i basal brug af den computer de har fået af deres børn fordi de ikke vidste, hvor de ellers skulle gøre af den

Ingen hunde, katte, heste eller andre kræ.