/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Spil kører for hurtigt!
Fra : hundebol
Vist : 436 gange
200 point
Dato : 16-11-04 15:31

hej

JEg har klige installeret fifa 2005 på min Acer C300XCi bærbare med Centrino-processor, men spillet kører alt, alt for hurtigt!! hvorfor gør det det, og hvordab får man den til at køre normalt??

på forhånd tak

mvh. hundebol

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 200 point
Dato : 16-11-04 17:36

hmm, normalt er det et problem der kendetegner dosspil, meen fifa? næpp, prøv først med en patch og graffikkortdriver.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 16-11-04 20:55

På fifa serien kan man bestemme hvilke hastigheder det skal køre med. jeg kender der har og han kan memlig justere det ved at gå ind i options og så skulle der gerne være noget der hedder speed eller sådan noget!

Håber det kunne hjælpe!

Kommentar
Fra : hundebol

Dato : 17-11-04 19:54

ja ved godt at man kan ændre selve Game speed - men det er ikke det der er problemet, for selvom og game speed står til langsom, så går det alt for hurtigt...

Men en patch; er der overhovedet kommet en? og desuden er det jo ikke alle bærbare der har det problem, så tror ikke at det er en patch der skal til...

andre forslag?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 17-11-04 20:00

der er stadig forskel på bærbare, men der er selvfølgelig onboard graffik, hmm, men prøv at finde ud af hvilken chip der sidder i og se efter en ny driver.

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 21-11-04 00:37

ja det er jo ingen gang for at computeren er helt vild hurtig som mange ville tro
Hvor mange bit kører dit OS med

Kommentar
Fra : sypz

Dato : 12-12-04 14:53

Det er helt klart en patch som der er blevet nævt tidligere....Virker dette ikke...Ja så er du vidst på den...

Kommentar
Fra : inz4ne

Dato : 19-12-04 16:04

hej.. okay man kan sætte fart op og ned i fifa..

ps det er et nooB spil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : hundebol

Dato : 30-01-05 21:31

Tak for svaret xyzzygy.