/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vække min pc
Fra : 9221
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 08-11-04 13:33

Hej er der nogen der kan hjælpe mig,jeg ved ikke hvordan jeg kan få min pcer til at starte
når jeg vil optage et program fra mit tv kort,køre med xp- bios er soltek fra 2002
jeg regner ikke med at pcer skal stå tændt heletiden
Mvh P9221

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-11-04 13:56

Har du et timer optage program på PC'en? PC'en skal mindst stå på standby!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-11-04 19:31

Øh! Er du der?

Kommentar
Fra : 9221

Dato : 22-11-04 09:21

hej tedd nej det er sådan at jeg kan stille start og slut tid på tv kortede men det vækker ikke min pcer
undskyl det sene svar

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-11-04 10:01

Jeg har selv tænkt på det samme.
Jeg er ikke kommet frem til anden løsning, end at indstille BIOS, til at starte pc'en på et bestemt tidspunkt.
Ellers er der nok ikke andet for, end at sætte pc'en i dvale.
Man kan jo evt. slukke skærmen for at spare strøm.
Følger interesseret spørgsmålet, hvis der er bedre løsninger.
Gambrinus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 14:20

Under kortet i enhedshåndtering! Kan du sætte flueben under Strømstyring i Tillad enheden at sætte computeren ud af standby?