/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Knap til bærbar?
Fra : DJ_Puden
Vist : 543 gange
100 point
Dato : 06-11-04 20:35

Hej alle!

Jeg har en bærbar, hvor jeg tror at der er spildt noget snask nedi,for nogle taster (space - x - c - b og z) virker næsten ikke, så idag ville jeg prøve at "vrikke" lidt i en af tasterne, hvilket resulterede i at jeg brækkede en af tasterne af...

Så mit spørgsmål er:
Er det muligt at skifte den ene tast ud, eller evt. hele keyboardet?
og
Nogen der har nogle forslag til hvorhenne jeg kunne købe det?

Kommentar
Fra : return

Dato : 06-11-04 21:16

du kan prøve at spørge her http://www.pc-lageret.dk/kundeservice.php

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 06-11-04 21:29

Hvis du oplyste navnet på den bærbare så kunne vi da finde en forh/importør eller andet,eller du kunne også selv prøve at skrive navnet i google og se hvad den siger,hvis den ikke er ligefrem russisk skulle der vel ikke være problemer

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 06-11-04 21:32

Ja okay, min fejl ikke at skrive det...

Det er en Aopen - Abook 1545 series

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 06-11-04 22:43

Marielundvej 30
2730 Herlev
Telefontid:

Proshop direkte ApS
Vestergade 48 1 sal.
DK-8000 Århus C

Cvr. nr. 18966239

Der kan sikkert skaffes løse taster,men jeg tror du må regne med helt tastatur,