/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bærbar
Fra : rasmusandersen2
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 28-10-04 22:35

helløj.

jeg skal ud at købe en bærbar computer

jeg har kun lidt forstand på computer, så derfor om nogle ville hjælpe mig

jeg har nogle krav til den

-den skal have centrino processer
-min. 512mb ram
-et ordentligt grafik kort
- og denskal kunne køre de nyeste spil

selvfølgelig skal den være så billig som muligt

vil du hjælpe mig med at finde en til den rigtige pris

Ralle

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-10-04 22:40

Hvis du skal bruge en computer til de nyeste spil skulle du nok overveje om du skal have en bærbar.

Det er nok smartere at købe en billig bærbar med Celeron hvis du skal bruge bærbar og så investere i noget med ordentligt grafikkort mm. og ikke mindst med mulighed for løbende opgradering.

Bærbare har problemer med effektiv køling og er sjældent kraftige nok til de hurtige spil og grafikkortene kan slet ikke følge med og er jo ikke sådan at udskifte.
Bare et godt råd fra en der er lidt praktisk.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 28-10-04 22:44

http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=48
prøv at klikke på Avanceret søgning og sæt dine krav ind

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-10-04 07:24

Jeg ville egentligt også gerne vide hvorfor den skal være bærbar? Det lyder mest som om du skal bruge den til at spille på. Og så har Bjarne da helt ret. Men uanset hvad, så kig i de omdelte reklamer. Der er ofte gode og billige maskiner, der lever op til dine krav, uanset om det så drejer sig om en LapTop eller en PC. For ½ år siden købte jeg en HP psc'er til indkøbspris igennem mit firma. 1 måned senere var den samme maskine på tilbud i A-Z til 100 kr. mindre. Så tilbudene er ikke altid noget billigt SHIT.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-02-05 12:06

Ralle - Husk nu at lukke dette spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : rasmusandersen2

Dato : 17-02-05 09:54

Tak for svaret BjarneD.