/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
sp2
Fra : graahede
Vist : 531 gange
90 point
Dato : 13-10-04 17:58

hvis jeg tager sp2 ned og den laver problemer med min computer .hvis jeg så først har lavet et gendannelsetidspunkt i xp .og går tilbage til det tidspunkt er min computer så som før

Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 13-10-04 18:12

jeg har prøvet at bøvle med det, og ja, så er den som før

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-10-04 18:18

Læs her før du installerer.
www.microsoft.com/sp2install

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-10-04 18:19

Du kan også bestille en cd med sp2 hos microsoft, gratis.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 13-10-04 18:24

citat:
Under installationen angives der et gendannelsespunkt. Et "gendannelsespunkt" gør det muligt at "tilbagestille"
Windows til en tidligere tilstand, hvis der opstår problemer under brug eller installation af sp2.
slut citat.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 18:38

Jeg gjorde det igår, og alt fungerer perfekt. Firmaet gorde det for én måned siden. Også uden problemer. Læs Teil's svar. Han har helt ret.

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 13-10-04 19:23

det vil sige at hvis jeg installere sp2 og der bliver vrøvl med computeren og går tilbage til et tidligere gendannelsetidspunkt er sp2 slettet igen helt og totalt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-10-04 19:26

Hvis du har fulgt de råd der gives dig. Så JA.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-10-04 19:30

JA. arne.jakobsen har helt ret.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-10-04 19:39

Hejsa

Jeg vil da lige nævne at du også kan fjerne den fra tilføj/fjern listen.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-10-04 19:42

briani har også helt ret.

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 13-10-04 20:26

Tak for svaret Teil.
det var lige det jeg skulle være klar over .For jeg har set mange skrive om problemer bagefter de havde taget sp2 ned. nu tror jeg vil prøve det selv om jeg ikke helt er klar om jeg har brug for det   . og tak for svarene til i andre

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-10-04 20:31

Velbekomme og husk denne side.
www.microsoft.com/sp2install
det er vigtigt.