/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Søde arne.jakobsen
Fra : svampearne
Vist : 798 gange
1 point
Dato : 29-09-04 23:09

Kære Arne.jakobsen

Jeg beder dig give lyd så jeg kan komme i dialog med dig, så jeg bedre kan forstå dig.
Hvorfor forlader du kandu under stor mediebevågenhed ?? og du vender så tilbage 72 timer senere !!!
Glemte du at logge om eller hva søde arne ??
Fortæl mig lidt om de stemmer du hører ??
Kan jeg ikke svare dig, så er jeg sikker på den cremede kan.
Lad os nu hjælpe dig.

Med Kærlige Hilsner SA

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-09-04 23:11

Hvis du skal have Arne til at dukke op, skal du nok over det skallede point. HUSK, han brugte jo sine sidste point da han forlod kandu.dk

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 29-09-04 23:14

Jeg skal jo starte et sted

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-09-04 23:14

Ja ja the_expert. Der afslørede du dig med ordet cremede!! Ikke så smart lille ven!

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 29-09-04 23:18

Er det slet ikke gået op for dig, at det eneste du opnår er at andre brugere syntes du er en idiot og at det er synd for Arne Jakobsen.
Kandu er et glimrende sted hvis man ellers kunne blive fri for al den personballade, som dybest set er helt hen i vejret fordi brugerne generelt ikke kender hinanden.
Du angav så flot en mailadresse, men det var som forventet en fis i en hornlygte for jeg ville gerne have en forklaring (uden indblanding) på hvad hensigten er. Du ved ikke hvem jeg er og omvendt, men jeg har på fornemmelsen, at du udmærket forstår hvad jeg mener.
Hver gang jeg syntes, at nu kører dette forum som det skal og folk er flinke og rare så dukker der et fjols op og guddødemig om ikke også der dukker en til som dig op og gør det hele værre.
Lad os nu få noget fred og lad så for helvede Arne Jakobsen være så manden får en reel chance.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 29-09-04 23:18

loool tedd

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 29-09-04 23:19

Debilo manden trænger jo til hjælp.
Kærlig Hilsen SA

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 11 point
Dato : 29-09-04 23:20

Goddag i stuen!
(håber ikke det smitter)
Jeg må hel´re Godnat

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-09-04 23:22

Hvem skulle have troet, at jeg nogensinde ville være enig med Bjarne i noget som helst. Hmm, jeg kunne ikke have udtrykt mig bedre...weird!

Du er et fjols eddie_skov

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 29-09-04 23:23

Det er dig der trænger til hjælp SA og den får du hermed. Pak det gylle sammen og skaf en anden profil og opfør dig normalt eller skrid!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-09-04 23:23

For helvede Mulberry - jo den slags smitter og det øjeblikkelig

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-09-04 23:25

Undskyld alle sammen, jeg stammer.....

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 29-09-04 23:27

debilo / BjarneD ser du det er et frit land,og vil du ikke læse om arne.jakobsen så holder du jo bare snotten væk, længere er den nu ikke.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-09-04 23:28

Here we go again

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 29-09-04 23:29

Kald mig hvad du vil SA bare du stopper NU!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-09-04 23:30

Man kan ikke andet end have medlidenhed med the_expert/Svampearne! Et eller andet har slået helt klik for sure!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 29-09-04 23:33

debilo / BjarneD jeg vil gerne svare dig kort og kontant ....NEJ
At du vil lukke din indre svinhund ud ved at kalde dig debilo iaften, er fair nok med mig.
Hvis der er noget i mit svar du IKKE forstår så skal jeg gerne skrive det lidt langsommere næste gang.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-09-04 23:33

Hmm, jeg savner nu arne.jakobsen, han ved en masse om moder natur

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-09-04 23:35

Hej debilo (sjuk)

Godt skrevet, helt enig

//bentjuul, sjuk

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 29-09-04 23:35

Tror hansen9 snakker i søvne nu
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-09-04 23:36

Det er der garanteret også andre der gør hansen9, altså ved noget om natur

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 29-09-04 23:37

TAK! SA
Så fik vi dig præsenteret ordentligt og ingen behøver, at være i tvivl.

Debilo gider ikke spilde tid på en der er hinsides fornuft.
Hvad BjarneD gør skal jeg spørge ham om når jeg ser ham, og det gør jeg forhåbentlig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-09-04 23:37

Ups!!
Den kunne måske misforståes som at jeg ikke savner AJ,
Men det vil jeg ikke udtale mig om hvorvidt jeg gør

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-09-04 23:38

Jeg tror ikke svampearne er The_expert,men det ville være rart at være fri for jer begge to.
Debilo, læs lige i bundkort.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-09-04 23:41

Hvis det er synd for Aj, som du siger debilo, så er det også synd for dig, at du tager hans parti og så har I begge lavet jer narre, eller det der er værre. Hvis Aj gerne ville være fri for det HAN opfatter som "ondsindethed" og manglende støtte fra alle, som han undervejs også lægger sig ud med og bliver fornærmet og skrider, er det så virkelig rigtigt som han (og du) siger, at det er Sa og diverse dobbeltprofiler og alle de andre der har deltaget eller hørt på, skyld. Prøv at tænk det igennem, før du evt begiver dig ud i et svar. Synes du ikke Aj selv har været med til at skabe situationen ved at lege svag og offer- med andre ord passiv aggressiv. De fleste andre kan sagtens finde ud af at tage en gang fis, uden at lade sig slå ud og begynde at accelerer det.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 29-09-04 23:41

BjarneD / debilo som sagt fair nok med mig.

Så det vil da kun glæde mig at du ikke spilder din tid med at være i denne tråd mere.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 29-09-04 23:42

hør mulberry ...troede squ du sov

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-09-04 23:44

Min teori er ,at nogen er afhængige af at skændes, mundhugges og i den mol, -og at en hel del flere, hvad endten I er på den ene eller den anden side er latente, godt på vej. Færdigt arbejde

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-09-04 23:50

Mulberry> Jeg er sgu med

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-09-04 23:50

Sa- Jeg høre bare stemmer - og har det med at svare på alt, snakker i søvne

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 29-09-04 23:52

Mulberry, som jeg skrev så kender vi ikke hinanden og du har lige lavet en vurdering af mine motiver, og den er forkert.
For ikke at gå SA's ærinde vil jeg ikke forklare ret meget, dels ville jeg kunne gøre ondt værre dels kunne det være, at vi var enige om noget væsentligt, MEN det er ikke AJ jeg forsvarer det er princippet om at man ikke skal mobbe og hvis SA holdt sig til smalltalk kunne det være holdningsytringer, men jeg har også set at AJ ikke kunne lave et indlæg i et spørgsmål uden indblanding og det kan JEG ikke lide.

Jeg skulle lige hilse at sige at BjarneD ikke kan være til stede af tekniske årsager.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-09-04 23:52

Kan også godt li natur

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-09-04 00:01

Arne er Arne mulberry, og heller ikke lige min kop the! Men at gå efter manden hver gang han deltager i noget, som The_expert/Svampearne gør, så er det sgu sygeligt! Det kræver behandling! Kandu består af os allesammen, og det kan altså godt lade sig gøre at undgå personer herinde, hvis man selv gør en indsats! Det er jo et rimeligt stort forum! Hvad ville du sige til en eller anden idiot, der kommenterede alt hvad du kommenterede herinde?

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 30-09-04 00:03

Troede ikke du læste tråden BjarneD.

Klart at når arne.jakobsen blæser sin afsked med kandu op i uanede højder, jamen så skal han da tilsvarende bydes velkommen

Kærlig Hilsen SA
som nu natter

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-09-04 00:05

Hvad er du for een mulberry,er du god???
Godnat og Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-09-04 00:06

Mulberry er helt ok

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-09-04 00:08

Hej dova
nat dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-09-04 00:10

Hej Keldd

nat Keldd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-09-04 00:13

Kelld og Dova!! Pas nu på Arne ikke kommer ind og skoser jer for at bruge en seriøs tråd til cyberlove!!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-09-04 00:15

tedd >han kan ikke fjerne fluebenet, men det kan vi andre

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-09-04 00:23

Hej tedd hej bent.
For helvede, bare vi nu ikke skal til det cirkus igen.
Må i seng en hård dag venter i morgen,min nybyggede carportværksted,er sunket 10cm,så der
skal rodes igen imorgen.
Nat Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-09-04 00:26

God arbejdslyst i morgen Keldd.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Splitcane

Dato : 30-09-04 03:57

Har nu altid haft den holdning, at kan man ikke sige noget positivt om andre mennesker, skal man helt holde mund. På denne måde ville SA ikke få lang levetid i dette forum.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-09-04 07:36

Hej tedd
Din kommentar oo.o1, viser mig at du er en type, der vil bestemme, hvem der gode og hvem der er dårlige. Magt og kontrol er dit mantra.. Hvor blev den tolerance og næstekærlighed af du talte så flot for her en af de sidste dage i molos tråd. Aj kunne vel lige så vel i det store forum undgå at køre med, hvis han så gerne vil være fri. Hvad jeg ville sige, hvis nogen kommenterede alt jeg kommenterede i div. sp. Ja, jeg ville tage det roligt og acceptere at sådan en er der også, og det er for såvidt iorden. Jeg ville ikke begynde at tage det persoligt og lade mig irritere og sætte lighedstegn mellem at jeg føler mig irriteret og at personen er idiot eller noget andet pølsesnak, det ved jeg jo ikke noget om,
Og grunden er at jeg har valgt og lært mig ikke at lade provokere og irrititere. Jeg har nogen jeg holder af og vil være der for, og så forhindres jeg i det, hvis jeg i steden tillader mig at være sydende og boblende af raseri eller forudtagethed. Det forgifter hele systemet og jeg kan ikke tænke klart og tager fokus fra mine mål.
Jeg ser det som en test, en udfordring.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-09-04 07:43

Tedd - Solen skinner på alle
Regnen regner på alle

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 30-09-04 08:01

Hva laver Arne mon ??
Sjovt ozz så stille du blev bjarned !!! fik du tæmmet din indre svinhund ?
Nåå men Arne jeg vil tillade mig at holde øje med dig i tiden fremover.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-09-04 08:19

Tedd - iøvrigt hvad er intelligens? En der kan et lexikon uden ad - eller en der er nærværende?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-09-04 08:20

OG: Hvem har mest format? en der tør indrømme en fejl - eller en der afviser al kritik?

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 30-09-04 08:55

Hvorfor gider folk dog at svare på disse indlæg? (dobbeltmoralsk)

Det eneste i gør er jo at opmuntre idioterne (som intet liv åbenbart har) til at skrive mere og mere pis.

Lad dog være og svare mere :b

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 30-09-04 08:59

Jeg ser Arne store opråb om sit farvel som et tegn på manden søger hjælp. Lidt ligesom de der vil begå selvmord der ringer og sir nu har de gjort ditten og datten. Næ de der er seriøse om og vil herfra, de damper lige så stille af. Det var ikke arne.jakobsens ønske at forlade kandu, han søgte lidt opmærksomhed, og han ville gerne have haft et jubelkor der bønfaldt ham om at blive, hvilket han IKKE fik.
At manden med de mange eksamener så dukker op 72 timer senere med et indlæg,jamen så skal han da vide jeg gerne vil hjælpe ham.
Hvad enten du så kan lide det BjarneD så dukker jeg op i HVER en tråd arne.jakobsen deltager i, han skal vide han ikke er alene.
BjarneD, jeg laver også de tråde der lige nøjagtig passer mig, og ikke hvad der behager dig. Så VED du det Jeg inviterer jo IKKE dig til at deltage i dem vel vel !!!!

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 30-09-04 09:02

Pepsdk
http://www.kandu.dk/dk/tip/8793

Jeg ønsker mig også et liv, gerne et som dit

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-09-04 09:04

Alle har vel en indre svinehund SA - hvilket du selv beviser med denne tråd - plus den du åbnede som profilen eddie_skov , men som blev fjernet
Selv Mulberry, som ellers påstår hun ikke tillader sig at boble og syde, vil jeg mene lyver - både overfor os, og ikke mindst sig selv.

Tænk bare på en sorg / kriseproces. Tillader man ikke sig selv at komme af med sine følelser i en sådan situation, hvad enten det er sorg eller vrede, men i stedet vælger at beholde facaden - tja, jeg skal undlade at komme nærmere ind på, hvad det kan indebære, men blot konstatere at disse mennesker ikke har det godt.
Er det mon din undskyldning SA?!?!

Ingen kan gå gennem livet uden engang imellem at lukke sammenpresset luft ud, og det sker der altså ikke noget ved, andet end at trykket letter i stedet for at sætte sig som noget grimt og ubearbejdet.

Desværre er forskellen på dig og andre SA - er at din indre vrede er blevet muggent. Du har et sygeligt behov for at åbne disse underlige tråde, og kommer derfor til at fremstå som et psykiatrisk tilfælde - én ting er at blande sig i en debat, hvis man føler sig provokeret, men det er ikke nok for dig. Du starter noget op, som du tror du piner Arne og andre med, men det er jo tydeligt, at den mest pinte er dig selv. Jeg siger som Tedd, at man nærmest får ondt af dig, men altså også kun næsten

//Creamy

Ps. Lad dog manden Arne. Jacobsen være i fred! Desuden fatter jeg slet ikke du gør grin med at han stadig er på kandu. Det er du jo også - og du er endda blevet kylet ud herfra af kandu teamet...hmm

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 30-09-04 09:08

Creamy søg hjælp hos www.hope.dk

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 30-09-04 09:26

svampearne, ja jeg er heldig at have et liv :)... er ked at du ikke har.. =) håber du engang får et :)

Mvh. PepsDK

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-09-04 09:55

Hej Creamy. Hvem sagde muggen? Jeg mere end håber for de små uskyldige børn, som du er uddannet og bliver betalt for dagligt,at tage dig af, at du "lukker luft ud" og bearbejder dine kriser langt væk fra dem, for de er ikke godt tjent med at skulle være vidne til det. Og for den sags skyld heller ikke andre, der ikke har indvilliget i det. Det ville også være rart, hvis du holdt op med det her og gik til et dertil indrettet forum eller laver et selv. Prøv at "behandle dig, selv isted3en for andre der ikke har indvilliget, det lyder som om du trænger.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-09-04 09:58
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-09-04 10:15

Creamy, hvorfor minder du mig om en gidseltager ? Og hvorfor ekskludere/miskrediterer du på forhånd ,uden forkundskab, andre for at vide noget, du derefter mener dig kaldet til at prædike om, selvom ingen har spurgt dig. Er det en slags stolthed? Hvis du lyttede og tog ved lære ag dig selv,ville du komme videre, isteden for at sidde fast her , som du vist hader at elske. Hvorfor gør du folk opmærksom på fejl du SELV har?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-04 10:41

Jeg vil ikke blande mig i diskussionen. Blot oplyse svampearne om; kandu.dk tidligere har 'flamed' profiler der der deltog i alle tråde som en bestemt bruger deltog i, kun for at kommentere på dennes profil. Den omtalte profil skrev til kandu.dk og fortalte at vedkommende følte sig chikaneret og omtalte profil blev hældt ud. Dermed burde det være klart for alle at kandu.dk ikke accepterer; man går efter manden istedet for efter bolden. Som en klog mand (emesen) engang oplyste mig om : Der er ingen grund til at takle, hvis man kan drible udenom.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 30-09-04 10:44

Jeg vil bare gerne ha lov at gi min uforbeholdne opbakning til Svampearne.

BjarneD(um) - Ka du ikke lade være med at stikke din lede tud i alt og alle tråde?? Din mening er omtrent lige så ligegyldig og uinteressant som vådt bølgepap.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 30-09-04 10:49

hehe måske vi skal ha et par carlsberg på bordet og en æske toffiees

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 30-09-04 12:55

upyoursmate hvor er du dog begavet
svampearne sikke dog et herligt liv du har
creamygirl du blander dig sandelig aldrig
molokyle du er sandelig modig
og alle i andre hvor er det dog nogle snævertsynede indlæg

det her, nisser og trolde og lavere skat til de fattige det er livets sandhed

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-04 13:30

Tak for komplimentet host_host

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 30-09-04 13:34

og månen er en grøn ost!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-09-04 13:48

Næh jeg vil som sådan ikke bestemme noget mulberry, men når man kun har oplevet svampearne, som en person der udelukkende hetzer og forfølger een bestemt person, så må man reagere! Arne Jakobsen har da trods alt et formål med at være på Kandu, og det er at forsøge at svare på de stillede spørgsmål! At han så har en pisseirriterende facon at gøre det på, det berettiger ikke den forfølgelse han har været ude for! Og underholdningsværdien ved Arne er da langt bedre end den sygelige og barnagtige mobning som svampearne er i gang med!
At du mener at Arne selv har været med til at skabe situationen ved at lege svag og offer, er noget man sikkert kan bruge som et argument i en skolegård, men ikke i et "voksent" forum som Kandu er eller rettere burde være.
Min næstekærlighed er forøvrigt netop at beskytte de svage mod tyranner, og det er den måde jeg altid har opført mig på her på Kandu, så det burde da ikke komme som en overraskelse for dig, mulberry? Og min tolerance står sgu af når man læser det indlæg svampearne kommer med 30-09-04 08:59
Citat
Hvad enten du så kan lide det BjarneD så dukker jeg op i HVER en tråd arne.jakobsen deltager i, han skal vide han ikke er alene.

Det synes jeg giver et meget godt billede på svampearnes sygelige formål her på Kandu.

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 30-09-04 14:10

Det citat du bruger der Tedd var lige præcist det der skulle frem og det lykkedes. Det var jo til at blive syg af at se på de sukkerindpakkede angreb selv om det selvfølgelig er bedre end de grove skældsord der er anvendt under andre profilnavne.
At svampearne anklager "den indre svinehund" må han selv rode med da jeg mener, at de kraftudtryk der blev anvendt kan berettiges under hensigten helliger midlet og selvfølgelig ikke behøver at anvendes under normale forhold.
Vi kan jo lige opsummere svineriet:
Citat
idiot / fis i en hornlygte / fjols / guddødemig / lad så for helvede Arne Jakobsen være / Pak det gylle sammen og skaf en anden profil og opfør dig normalt eller skrid! /

Grove sager når det kommer her fra, men ellers normalt sprog i dagens DK for mange

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 30-09-04 16:52

hehe bjarneD din indre svinhund hedder åbenbart debilo fair nok du er en tøsedreng.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-09-04 17:08

Sa gør mere for Aj end det umiddelbart ser ud til. Aj er en person der er sk... god til at se andres fejl, men blind når det kommer til sig selv, derfor virker selv de mindste ting Sa provokere med og jævnligt andre (der dog sjældent har det som formål) Jeg tror selv Sa er forbavset over hvor lidt der skulle til, at det gav ham lyst til at fortsætte.
Aj er her for at svare på spørgsmål, som andre, kloge Åger har det med at være vant til at sætte lighedstegn mellem viden og værdi, men vi er jo først og fremmest mennesker og derfor virker Aj ofte, som om han har mistet jordforindelsen. Her har Sa optrådt, som en der har givet ham nogen provokerende spark bagi. Dette har fået Aj til at gå totalt i baglås, frem for i det mindste at prøve at drible uden om. At beskytte ham fratager ham muligheden for at lære at klare det selv.
Hvis du lægger mærke til det er det så ikke rigtigt at vi støder ind i de samme problemer igen og igen indtil vi har lært det?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-09-04 17:09

Det var mest svar til Tedd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-09-04 17:18

Tak Molokyle - men det er vist ikke mine kloge ord - men noget jeg har lånt et sted.
Kandu er vel et meget godt forum, hvor man kan lære lidt af hinanden.
Vi kommer med den viden vi har, selvom den ikke altid er helt rigtig.
Jeg er da glad for at blive kildet lidt under hagen, når min ellers overbeviste "viden" bliver modsagt - og det er vel at mærke altid på en måde, så jeg stadig "tør" deltage i spørgsmål eller debat.
Hvis man i diskussioner sætter sig selv op på en høj piedestal - kan der være temmelig langt ned.
Et godt råd til debatører - vrid emnet, men glem din egen forfængelighed -
så har man det bedst med sig selv og verden omkring sig.
Eyvind.

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 30-09-04 17:34

SA denne charade har en helt anden baggrund (teknisk uheld), som jeg ikke skylder dig at forklare, og du ved jo bedre end det du der påstår.

mulberry, kan man være enig med dig når man er uenig med dig i at SA ikke bør blive ved med denne chikane?
Sjovt nok så tror jeg at SA kender min holdning til det her, men jeg ville heller ikke forvente, at han rettede sig efter mig, lige som det er forventeligt at han giver igen. Det er såmænd OK, jeg stak jo selv næsen frem.

Der må være andre måder at få en tålelig tone end at hetze på en "uheldig" profil.

Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-09-04 18:47

Aha! Du går ind for konsekvenspædagogik mulberry!! Det du siger er at Arne er dødirriterende, så faktisk gør svampearne ham en tjeneste ved at forfølge ham overalt på Kandu! Udmærket men nu er det jo ikke bare Arne, den lille SA psykopat forfølger (og jo man er psykopat hvis man har som sit erklærede mål at forfølge en person, "for at han skal vide at han ikke er alene"). Det er bl.a. sådan en person der slog John Lennon ihjel, men selvfølig Lennon var jo sikkert ude om det selv! At det herinde så bliver til et verbalt drab, gør det ikke ret meget bedre!
Men ok, du vil åbenbart gerne have at Kandu bliver et forum for folk der slår ned på svage og offertyperne.

En ting kan vi dog blive enige om, nemlig at Arne Jacobsen ikke havde øje for sine egne fejl, men det berettiger i mine øjne, ikke den måde han er blevet behandlet på af the_expert/svampearne. Det her er et forum for voksne mennesker og ikke survival of the fittest! Og man skylder osse dem der stiller et spørgsmål den respekt, at der ikke kommer en psykopat dumpende ind i et spørgsmål, og stalker en person der har kommenteret, uden ellers at interessere sig for spørgsmålet!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-09-04 20:09

Tedd-Nej det var ikke helt det jeg mente. Jeg tror du respektere mig for lidt, til at VILLE forstå, drama er nok mere din
stil. Så jeg håber du vil fortsætte med at "uhygge" dig med det eller hvad det er du har gang i. Og når det så på et tidspunkt er gået i sig selv, og alt er ved det gamle, så får du det råhyggeligt igen og hvis der skulle komme mere ballade, ja så står du klar med dine brede skuldre. Det er så forudsigeligt.Jeg gider ikke prøve at gøre mig forståelig overfor dig igen,for du misbruger min tillid, til dit teaterflip. Lad os sige du får ret - og jeg får fred.

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 30-09-04 20:22

Mulberry, kender du Tedd eller kender du ham "lige så godt", som du kender mig?
Siger du, at vi skal lade enhver passe sit uanset om det er AJ, SA eller måske R2.
Jeg tænker lidt på fru Arnold (R), der mener at det er vigtigere at håndhæve retsplejen end at håndhæve folks ret til at vælge egen leder. (Kravet om rettergang for tilfangetagne deltagere i krigshandlinger frem for krav om beskyttelse af det folk der blev kuet af disse tilfangetagne "talibaner krige").

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-09-04 20:32

Hmm!! Jeg må åbenbart ha misforstået dig så? Og jo selvfølelig respekterer jeg dig! Men jeg må jo prøve at forholde mig til det du siger, og så give udtryk for hvad jeg mener, ud fra det du siger (eller sådan som jeg forstår det)! Det mener jeg ikke har noget med teater at gøre! Der er jo ikke noget galt i at have modsatte meninger, og så forsøge at nærme sig hinanden? Men nej jeg forstår aldrig svampearnes formål med at være her på siden, andet at det er sygeligt i mine øjne, så måske kommer vi ikke videre. Hvad hvis der kom en ind under navnet Møl_i_bærret, og kommentede alt hvad du gjorde her inde? Ville du osse bare ignorere det? Eller opfatte det som det som den forfølgelse det ville være?

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 30-09-04 20:55

Kære Bjarne.D / Tedd mfl.

Det er som om at kun læser det I selv vil, så for jeres skyld tar vi den lige en gang mere

Når man som arne.jakobsen vælger at annoncere sit farvel i røg og damp, for så at dukke op et par dage senere, så fortjener man den samme opmærksomhed, hvilket jeg så vil sørge for der sker.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-09-04 21:07

>>
hvilket jeg så vil sørge for der sker.
<<
Hvorfor egentlig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-09-04 21:11

Svampearne, jeg begynder at tro at det er dig der higer efter opmærksomhed

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-09-04 21:11

Fattesvag, tja og måske, men nu er han hverken den første eller sidste der har gjort det, og hvorfor skal han så have negativ særbehandling. Jo han har også fået mig op af stolen, menhvis nykkerne går over igen kan jeg godt leve med det.

Yeah I'm back! (Jeg kan logge på igen)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-09-04 21:14

Toupie, jeg ved ikke om han higer efter opmærksomhed, men han har fået den og den opmærksomhed han får er nok ikke særligt rar. Nå ja der er jo lige upyoursmate, som er med på alt der kan provokere - fred være med ham.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-09-04 21:28

BjarneD, ja du har helt ret....han får opmærksomhed!! Når man i den grad "forfølger" en anden person, kan det kun være for at få opmærksomhed selv.........måske svampearne er misundelig på al den opmærksomhed som Arne.Jakobsen fik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-04 22:45

emesen -> Respekt !!! Fordi.... ???

Derfor... !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-09-04 22:51

..fordi han tør være konsekvent i forhold til det han tror på selv om han dermed risikerer at blive overdøvet??

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-09-04 23:18

Har prøvet at læse alle indlæg igennem - og selv om jeg synes, der skal være plads til alle her på Kandu, så har jeg så svært ved at se formålet med bare at bruge det til at svine hinanden til - Er der nogen her, der er helt fejlfri, ja men så lad dem debatere - og lad os andre menneskelige få ro.
Jeg kunne selvfølgelig bare holde mig fra alle indlæg, der hedder noget med "Svampe" eller "Arne" - min egen fejl, at jeg er nysgerrig, men er det ikke ved at gå over gevind nu?
Vh Ripley, der har fødselsdag, er absolut voksen og derfor skal behandles med fornøden respekt

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-09-04 23:23

Hurraaaa Ripley teløk da..må man spørge hvor gammel du bliver?

tlk

venlige løkkeønskninger mango

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-09-04 23:27

Til mango
Fylder 47, så jeg er simpelthen gammel nok til at vide hvad jeg snakker om, og tror samtlige Aliens ville være nemmere at bekæmpe end stædige hoveder på Kandu
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-09-04 23:31

Ripley
Respekt, bliv nu voksen først

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-09-04 23:42

Hallo BjarneD -
Var der noget med, at du var årgang 56? Du var heller ikke med i de vilde 60'ere så - vi er den fortabte generation!!!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 00:26

Ripley. Hvis du mener 1956 så må jeg sige desværre og hvis du mener 56 år så har jeg 2 til gode
De vilde 60'ere var vist ikke så vilde endda og slet ikke i provinsen.
Nej da jeg voksede op handlede det mere om store biler og engelske motorcykler

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-04 00:35

Jeg regner på livet løs - fra nu af og til jeg står op igen, så må du være...............år
Har lige fået en mail om "anonyme internetbrugere, så rører ikke computeren før i morgen!
Hvad er der for resten galt med store biler og engelske motorcykler??
Godnat, sov godt, Vh Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-04 01:13

47 er en god vintage!! (tillykke)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-04 01:14

øh skulle ha været den der med flagene smiley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-04 02:29

Hej The Ripley

mvh dova (også 47)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-04 03:24

TheRipley & ...dova = Gamle kællinger !!!

Tillykke TR

..er man over 40 ? Ka' alt sgu la' sig gøre

</44>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-04 07:43

Takker for lykønskningerne

Og Molo : "Vi holder ikke op med at lege, fordi vi er gamle; vi bliver gamle fordi vi holder op med at lege" - det holder vi ikke op med, så vi bliver aldrig gamle - og "kælling" det må være for at rose os, eller???
Vh. Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-04 08:01

TheRipley -> Jeg er vild med gamle kællinger

Joeh... man bliver ældre og gammel, men regn ikke med man bliver voksen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-04 08:03

Ps. Voksne er børn der er blevet sindsyge

</BØRNEMAGT> = </BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-10-04 09:39

til TheRipley, må du få en rigtig dejlig dag

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-04 09:49

Tusind tak Toupie - må blive en dejlig børnehavedag, for jeg kører på arbejde nu,
Hyg jer alle

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 01-10-04 11:19

ARRRRRRRRRRRRNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEE

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 11:51

Har du husket at ønske Ripley tillykke Svampearne, du ved med kærlig hilsen osv (jeg fortæller ikke at jeg måtte minde dig om det)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-04 12:20

Kælling?????
Ja det er efterhånden blevet et skældsord, men det kommer faktisk af et meget gammelt ord for kære eller kæreste:
Kæring/Kærling.
Udgaven kæring bruges faktisk stadig i visse egne af Sverige/Norge.

Så Ripley, vi tager det sgu som en kompliment fra Molokyle, hvad??

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-10-04 12:24

Det er måske derfor, at ordet oftest skrives sa.... kællinger?
Vi kan jo ikke undvære jer!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-10-04 12:47

nope..vi er ganske vist uundværelige gg..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-04 13:06

Jeg synes da kælling er et sødt ord

creamygirl er da f.eks. en dejlig kælling http://www.chesskids.com/kids/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-04 14:56

Vidunderlige Kælling. Musik Secret Oyester! Koregrafi Flemming Flindt!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 01-10-04 15:12

Savner arne.jakobsen

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-10-04 17:17

TheRipley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-10-04 17:43

Citat
nope..vi er ganske vist uundværelige gg..

Yes Mango har ret...................................og jeg kan ikke lave mad.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 01-10-04 19:10

svampearne

Du er en total dum skid, for det er sådan nogen som dig, der ødelægger smalltalk for seriøse brugere.

Du har åbenbart låst dig fast på en, der skal stå for skud, og du skulle skamme dig, for vi er mange brugere, der ikke er interesset i mobning af andre.
Føj
binky

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 01-10-04 22:01

Er RET vild med dig binky.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-04 02:58

emesen & mango -> uundværlige ??? Dét er nu at smøre lidt tykt på....

Den gamle kok fra D'angleterre gnækkede engang på tv :

Kvinder... ??? De ka' gøre rent, føde børn ..og lave dårlig mad.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-10-04 10:23

Molokyle - det er min personlige opfattelse............ikke generelt.
og som tilføjelse til:
>>
Kvinder... ??? De ka' gøre rent, føde børn ..og lave dårlig mad.>>>
blande beton/fuge fliser/bedre øjemål end mit vaterpas/sætte vinduer op/servere øl og snaps til mig og naboerne/lægge tag/styre samling af Ikea-skabe/skille og samle gearkasse/gode idéer når jeg løber tør ....................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-04 11:14

emesen -> Har du set efter, hvad der står i de sidste 4 cifre i din 'kones' cpr. ?

...og evt. operationsar ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-04 13:01

Molokyle,
Lad nu være med at ødelægge vores selvtillid (-eller prøve på det!!)
Kan da både pakke flyttekasser, få gæster til lækker mad i aften, gøre rent, passe mit arbejde osv.....på samme tid...
-Og nå at læse diverse (distraherende) indlæg i Smalltalk
Vh Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-04 14:36

Ja, hvordan var det nu Karen Blixen sagde:

Citat
Først skabte Gud manden og dernæst kvinden...
Det er ligesom når jeg skriver, så laver jeg altid en kladde først

mvh dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-10-04 14:37

Molokyle!
Nu du siger det - så har det altid undret mig, at jeg ikke må se det sidste ciffer.
Aner jeg en smule misundelse.
Til gengæld vinder jeg aldrig i lotto.
Eyvind - lykkens pamfilius himself

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-10-04 14:42

[citat]
Ja, hvordan var det nu Karen Blixen sagde:
Citat:
Først skabte Gud manden og dernæst kvinden...
Det er ligesom når jeg skriver, så laver jeg altid en kladde først
[citat]
Ja da - kladden er god nok - men så når det skal skrives ind..............klat - fyldepennen kunne ikke klare opgaven.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-04 14:45

Brugte Gud blækregning da han lavede kvinden? Det var vist noget med at han skulle trække fra eller lægge til?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 14:46

Hva' er det lige man si'r, første indskydelse er altid den bedste

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-04 15:14

Bjarned: Misforståelse - se alle edb-programmører - de sender en prøve ud og så retter de fejlene.
Sådan gjorde Gud selvfølgelig også da hun skabte menneskene

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-04 15:15

I har helt misforstået det der, "mænner"

"Først skabte Gud manden.
Kiggede på ham og tænkte:
Det må ku' gøres bedre.
Og så skabte han kvinden.

Eller også sådan her:
Da Gud havde skabt Adam og Eva sagde han til dem:
Jeg har to gaver tilbage til Jer.
Den ene er evnen til at stå op og tisse
Adam: "den vil jeg have, jeg kan lige se, hvordan det kan gøre mit liv meget lettere".
Og det fik han, og lykkelig sprang han rundt og tissede op af træerne, og tissede mønstre i sandet.
Gud og Eva stod og kiggede på den glade mand da Eva spurgte:
"Hvad er det så for en gave du har til mig?"
Gud svarede: " En hjerne, Eva, en hjerne"!!!!!!!!!!

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 15:21

Hvis Gud var en kvinde ville der ikke være blevet skabt en mand først idet "Gud skabte manden i sit eget billede" og desuden ville en kvinde tænke på at få en sladreveninde før hun ville have en mand for hvad var der ved en mand hvis man ikke havde nogen at rakke ham ned over for

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-10-04 15:21

Det passer ikke dova,det var ikke det jeg sagde.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 15:23

Sølle Dova, du skulle vist prøve en rigtig mand i stedet for en "tissemand"

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-04 15:27

BjarneD: Hold dine dårlige erfaringer for dig selv
Mænd er da meget nyttige-sommetider..........
Og havde vi ikke bestemt at første model var en prøve, der ikke virkede, så hun troede (!) at hun skabte en model i sit eget billede - det var en fuser, så måtte hun jo prøve igen, ikke?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-10-04 15:28

Kære allesammen,jeg er Gud,jeg skal til Paradiset i morgen,og hvis der er nogen der vil
med,kan de blive skrevet op hos Kanduteamet.
Hilsen øh øh

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-10-04 15:31

Jeg har ingen dårlige erfaringer, kun dårlige observationer.

Det var ingen fuser for lunten var intakt

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-04 15:40

Det her er simpelthen grunden til at jeg hedder Ripley..........
"Aliens" det ved man da hvad er

Kommentar
Fra : overdommeren

Dato : 02-10-04 15:40

Mulberry

Hvorfor skriver du her at Aj er en person der er sk... god til at se andres fejl, men blind når det kommer til sig selv ?
Du er da ekspert i at se andres fejl, og mon ikke du lider af decidofobi ?
Hvorfor mener du det er det i orden at svampearne sviner AJ til ?
andet sted bebrejder du sarkastisk de profiler der sammen har en fælles fjende "svampearne" Du er godt nok ikke til at blive klog på. Er det ikke at være en smule tveægget at mene det er ok at AJ bliver brugt som et specifikt "target" men når det går ud over svampearne stiller du dig på bagbenene ?

Du laver ikke meget andet i denne lange tråd end at kommentere på hvad du mener om andre.

Mulberry snik snak.
du er en type, der vil bestemme, hvem der gode og hvem der er dårlige.
Magt og kontrol er dit mantra
Aj er en person der er sk... god til at se andres fejl, men blind når det kommer til sig selv,
Prøv at "behandle dig, selv isted3en for andre der ikke har indvilliget, det lyder som om du trænger
hvorfor minder du mig om en gidseltager ? Og hvorfor ekskludere/miskrediterer du på forhånd
Jeg tror du respektere mig for lidt, til at VILLE forstå, drama er nok mere din
stil
og hvis der skulle komme mere ballade, ja så står du klar med dine brede skuldre. Det er så forudsigeligt.Jeg gider ikke prøve at gøre mig forståelig overfor dig igen,for du misbruger min tillid, til dit teaterflip

Teaterflip ? det står du så minsandten selv for. Din spade!!!!

Hvorfor ikke lade svampearne klare sit syge sind alene ?
Som du selv udtrykker det. At beskytte ham fratager ham muligheden for at lære at klare det selv.

Mvh overdommeren, ironisk ment, for det er vist de fleste herinde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-10-04 16:32

Jeg syntes nu ikke damemennesker er så tossede.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-10-04 16:47

Du godeste - det er efterhånden ikke til at finde ud af hvem der er hvem?!
Det vrimler med nyoprettede profiler og dybest set skader det mere end det gavner.

En bedemand, som dog sagtens kan være en bedekvinde
En overdommer, som alligevel ikke er dommer
Arme Jacobsen, som tja!

Man får sq helt gåsehud af disse individer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-04 22:48

creamygirl -> Jeg er mig !

http://homepages.ihug.co.nz/~dbaxo/old-man.jpg

emesen -> Tossede .. ? Nej ! ...men ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Arme.Jacobsen

Dato : 02-10-04 23:57

MeDova tager trætheden og Bjarne's tissetrold

Hun tar ikke en skid. Hun er røvhamrende kedelig, og enhver tissetrold med respekt for sig selv ville øjeblikkelig lave sig om til navle nr. 2 hvis hendes korpus (ohhhh rædsel) toner frem.

Dette formentlig gigantiske kanduserede (ikke kandiserede) legeme, må kræve mindst 2 kontorstole, eller kan man få en kontorsofa, med forstærkninger?
Kvindemennesket får jo aldrig brændt så meget som en millikalorie af, da hendes største mission er at tæppebombe kandu fra tidligt til sent og samtidig holde sammen på hendes lille latterlige gruppe, bestående af hende selv, BjarneD og fantasivennen biker Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 00:07
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 00:11

Øbbe døbbe... ...også forkert

Her er det rigtige (..valgt alene ud fra load tiden ) ) : http://www.felsdekor.pl/foto/04/015%20druk.jpg

</MOLOKAR>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 00:24

Det er godt nok billigt, at genere folk man aldrig har mødt set eller sågar hørt om, bag et totalt anonymt og tomt nick.
Fjolset ikke alene digter ud fra sine egne fantasier, men afslører sit eget underudviklede ego der hjælpeløst forsøget at kravle lidt op ved at træde på andre, men amøber kan ikke træde de kan kun rulle lidt rundt i den snotklat de befinder sig i.
Gad vide om denne klagen over andres cybervenskaber bunder i dette encellede væsens ensomhed. Fjols!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-10-04 00:35

Arme
Jeg er da ikke nogen fantasiven,jeg er da lige her,og kunne du ikke gøre os en tjeneste,tag en overdosis
i dagens anledning.
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-10-04 00:36

Stakkels.Jacobsen

Du ved ikke en skid.
Du ved ikke hvordan jeg ser ud (dine formodninger er i hvert fald MEGET forkerte)
Du aner ikke en disse om hvor lang tid jeg tilbringer ved computeren, og for øvrigt er det overhovedet ikke noget af din damned buissness.
Og hvis det er ensbetydende med at være kedelig, at man ikke bare som dig lukker lort ud, er jeg sgu glad for at være kedelig!!!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 00:39

Nu kan man jo så se om arme kommer med sit >blop blop gurgle gurgle< Det der skrives er i hvert fald på samme niveau.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 00:41

Jeg tror for øvrigt at Bent bliver fornærmet over, at være holdt uden for

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-10-04 00:55

Nå,dova,BjarneD,
I`m so sorry det virker altså utroligt søvndyssende på mig,
når idioten kommer med sine psykoangreb,så nat nat
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 01:00

Jeg har været på fisketur hele dagen ..vi fangede IKKE noget, men havde en fin tur (kl. 13.00-21.30)

.. så I må undvære min skønsang for nu

Puden kalder ...sinilluaritsi

</MOLOSOVER>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 01:06

God Nat Keldd!

God Nat Molo. Dejligt med fisketur, med eller uden fangst.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-10-04 09:54

lol.. Ja undskyld, men jeg fik mig altså lige en morgengriner. Medova tager trætheden og..

Ikke for at forsvare Arme.Jakobsen, men kan i ikke se det komiske?!

Tænk nu hvis Arme er Dova´s mand - og jeg mener hendes rigtige mand
Hvis det er tilfældet, er indlægget da ret komisk. Han er jalous og sidder i arbejdsværelset, stueetagen, kælderen eller sån´ helt mutters alene.
I et desperat forsøg på at jage Keldd og Bjarne på porten beretter han derfor om Dova´s enorme kropsstørrelse, samt påpeger at hun er kedelig, fordi hun tilbringer al sintid ved pc'en i stedet for at være sammen med ham.

Sorry, men den er sq da oplagt til at få lidt sjov ud af

Nå ikke?! nej det regnede jeg egentlig heller ikke med.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-10-04 10:43

Ja hold hæft hvor er det sjovt at bygge sit livs morsomme øjeblikke på gisninger, forestillinger og formodninger om nogen man ikke kender.

Og særlig sjovt og påfaldende er det, creamygirl, at du altid kan se det sjove når det ikke lige er dig selv det går ud over.
Men rigtig komisk bliver det først, hvis vi nu skal bevæge os i formodninger, at forestille sig, at visse "udfald" kommer fra samme kant hvor du i hvert fald følte stor tilfredsstillelse i medvirken til at få blacklistet en bruger, fordi du følte dig trådt lidt for nær af vedkommendes formodninger om din person.
Hvem var det nu der engang sagde: If You can't beat them - Join them

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-10-04 10:53

Se det var jeg helt klar over, at netop du Dova ville fremture med

Det gør nu ikke det hele mindre morsomt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 10:57

Ganske interessant i betragtning af de bebrejdelser jeg har fået, altså igen nogen må og andre ikke.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 11:01

En tanke! Hvis Creamys hypotese skulle være rigtig ville det jo betyde, at Dova er noget særligt som hendes mand ville passe p for at beholde, Cute!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-10-04 11:02

Og dine gisninger om at udfaldet kommer fra samme kant kan jeg ikke være enig i.

Hverken eddie_skov, the_expert eller alle de efterfølgende profiler har på noget tidspunkt haft format til at udvise noget på skrift der bare minder om det Arme.J her skriver.

Det er muligt du ikke kan se det, men der er altså forskel på udtalelserne om den cremede so, der dyrkes oralt og analt af A.J og Keldd - og så dette indlæg fra Arme.J

Medova tager trætheden og Bjarne´s tissetrold
Klart du bliver sur, fordi det går ud over dig, men jeg kan så anbefale dig at skrive til kandu. De fjerner som du ved visse indlæg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-10-04 11:06

Bjarne, Bjarne, Bjarne
Pas nu på ikke at ryge på hovedet i mine tidligere gisninger!

Husker du ikke, at jeg fortalte dig, at jeg var sikker på du ville forsvare Dova, hvis én eller anden kom efter hende?! Det har du hermed bevist, at jeg havde ret i

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 11:10

Creamy, creamy du har ganske overset, at jeg forsvarer min egen person, Dels mod Armes indblanding i mine personlige forhold og dels mod creamys ditto.
Og hvad er det så lige, at der er galt med at vende det vanvittige tankespind til noget humoristisk,ehh?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 11:17

Forresten så vil jeg til enhver tid forsvare enhver der er venlig over for mig hvorimod det modsatte ikke bliver aktuelt med mindre jeg har personlig interesse i det, og det kunne være ved, at jeg sammen med andre forsøgte at forsvare vores nyttige forum mod at blive legeplads for imbicile, men det må jeg go heller ikke.
Det der med cyberkærester dyrker jeg altså ikke. Det overlader jeg til de enlige og ulykkelige.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-10-04 11:58

Fint Bjarne. Godt der stadig er nogle der er venlige overfor dig

Så lige Dova´s citat: If You can't beat them - Join them
Som du sikkert har bemærket er det ikke lige min stil. Jeg tør med garanti godt sige flertallet imod - og jeg tør minsandten også sige at jeg fandt Arme´s indlæg for særdeles morsomt. Om det er fordi det var dig den var møntet på kan du så sidde og fundere over....hvis du gider!

//Creamy (som I nu bliver fri for i mindst fire timer )

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 12:05

Du må være enormt tiltrukket af min profil +- (du ved ikke hvem personen bag er) siden den skal have så meget opmærksomhed fra netop din side.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-10-04 12:12

Fra : molokyle Dato : 02-10-04 22:48
Har du været inde og rode på min hjemmeside - i mit lukkede selvportrætgalleri.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 14:18

emesen -> Roder ??? Jeg er et ordensmenneske

selvportrætgalleri ??? FAR !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-04 14:20

creamygirl -> Jeg synes også folk er sjove

</STORFORUNDRINGOVERLIVET>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-10-04 18:30

Godt Molo. Ja verden er fuld af sjov - hvis man vel at mærke er i stand til at få øje på det mellem alt det andet bras.

Har lige afleveret min dreng hos bedsteforældrene.
Underligt at jeg nu er børnefri i en hel uge - ved faktisk ikke rigtig om det
er godt eller skidt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-10-04 19:05

Du kan da altid lege med børnene (os) herinde.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-10-04 19:11

Hmm Emesen, du har nu aldrig virket særlig legesyg! mere sån´lidt tør i det,
men på den gode måde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-10-04 19:21

OK - så leg med de andre.
Jeg plejer også, at være den de andre ikke må lege med.

Kommentar
Fra : Arme.Jacobsen

Dato : 03-10-04 19:37

Øv, MeDova du kan ikke være det bekendt at blive ved med at være sur på mig. Bare fordi jeg sidste år kom til at sige til dig ” din røv er enorm – jeg gir en nudel”
Jeg mente det ikke så slemt, og jeg er ked af at naboerne overhørte det. Hvorfor bliver du ved med at straffe mig på denne måde?? Det er da ikke min skyld, at røven er blevet større siden.

Creamygirl du er sød. Hvis ikke snart ham Molokyle tager sig sammen og gør noget ved sagen, så inviterer jeg dig ud. Hvad vejer du for resten?? Er du et lille slankt siv, med en klassisk pariser…

Jeg har bemærket at du dyrker motion, i modsætning til visse andre… du ved faste baller osv. Jeg ville også elske at ligge og læse i din lille tegneserie du har fået ved trussekanten.

Den tegneserie jeg pt. har adgang til, startede som en lille rose, men er nu endt som en botanisk have ude af kontrol Uffffff

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-10-04 19:38

Så så Emesen, ikke græde

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-10-04 19:42

Arme.J

Lol…ja gu har jeg en pariserrøv, men skal du læse min tegneserie vil jeg håbe for dig, at du har læsebriller

Desuden kan jeg ikke spises af med en nudel

//Creamy

Kommentar
Fra : Arme.Jacobsen

Dato : 03-10-04 19:56

Creamy.

Pariserrøv sukkk. Jeg er vant til een jeg skal bruge bogmærker for at se hvor jeg er kommet til, og læsebriller, no way - jeg kan læse nyhederne på et birkesfranskbrød med fingerne, så det skal nok gå. Og nudler får du fan... ikke af mig. Jeg finder noget mere eksotisk (erotisk) at byde på.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-10-04 20:07

Jeg er nok sån´lidt for tør i det................hopper af her.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 20:09

Jah emesen det er åbenbart ikke vores pariserrøve der er bud efter og godt det samme.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-10-04 20:13

BjarneD - ud fra sproget - tror jeg der er lidt af hvert herinde - så jeg stiller mig op ad nærmeste væg - med ryggen til.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 20:15

Det var det jeg mente.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-10-04 21:12

hehe, jeg plejer ellers ikke sån´ at kan glemme mine indre billeder når først de er kommet til mig.
Men i dette tilfælde, hvor Bjarne pludselig monterer sig en ægte pariser vil jeg dog
gøre en undtagelse

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 21:28

I betragtning af, at du ikke kender hverken højde drøjde eller kontrafej må du siges at have en noget veludviklet fantasi.
Jeg kan for øvrigt fortælle dig, at modne mænd vinder mere på personlig udstråling end ved at vrikke med popo'en

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-10-04 21:53

Stakkels.Jacobsen,
Har på fornemmelsen det eneste der er stort på dig er kæften

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-10-04 22:04

Skulle der ikke have stået Arme.Jacobsen?!?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-10-04 22:06

dova..ha ha..det er ligesom mænd med store og dyre biler *gnæk*

Kommentar
Fra : Arme.Jacobsen

Dato : 03-10-04 23:02

Godnat kære Creamy.

Efter en 3 retters tyrkisk menu til 79 kr. og en 1 fl. Anatolisk rødvin, vil jeg nu lægge mig og tænke på din minimale tegneserie sukk, og prøve at fortænge det traumatiserende billede af MeDovas kæmperøv, som formentlig er den eneste i DK med eget postnr. mens jeg afventer maveforgiftningen. 3 velsmagende retter - 79 kr. det kan man bare ikke, det må give mavekneb.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-10-04 23:13

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-10-04 00:05

ArmeStakkel.Jacobsen

Både mavekneb og vrangforestillinger

Og jeg tror sgu ikke engang der er nogen der har ondt af dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 04:53

Nu forstår jeg bedre hvorfor nogen kalder sig Arme Anatolisk rødvin ..er det den slags romantik du tilbyder en steg som creamy ?

creamygirl -> Jeg må på det kraftigste fraråde dig at røre den slags olympisk baljepis. Jeg kan byde på perlehøne mit morkelsouce und gemüse og dertil en god hvid Bourgogne, som f.eks. Chablis. Så skal man da i det mindste ikke sidde på potten resten af efterårsferien.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 08:09

Perlehøne?!?
Husk at gemme en fjer til senere brug - og bemærk jeg sagde én - at blive kildet med en fjer er nemlig erotisk - bruges derimod en hel høne er det perverst

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 09:31

Kæreste creamygirl. Er du ikke tilfreds med menuen? ..kan du vælge noget mere eksotisk fra min opskriftsamling : http://www.arkaisk.dk/kogebog3.htm

</MOLOKOGER/STEGER/BAGER>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 11:01

Det kalder jeg en afvisning, Molo
Jeg er alvorligt bange for at du er for sød og venlig overfor andre til at kunne komme i betragtning. Du kan godt se, at personer der langer godt ud som A.J. og den selvhævdende grovbolle Arme.Jacobsen får meget mere opmærksomhed fra din cyberdream, som åbenbart godt kan lide ondskabsfuldheder rettet mod andre end hende selv.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 11:19

Jeg er ikke så sikker på du har ret BjarneD Dét er iøvrigt noget jeg helt vil overlade til creamygirl at dømme om. Jeg selv personligt; er hverken særlig tyndhudet eller tykpandet, hvis jeg selv skal sige det, så grovheder og/eller afvisninger bringer sjældent mit pis i kog.

Sød og venlig ??? Ja, når det stikker mig, men ellers kan jeg sagtens tage vare på og tale for mig selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 11:26

Uha, prikken i dag?
Synd du slet ikke kan læse det mellem linierne. Altså ikke bare mine.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 11:47

Prikken ? Så sku' du høre mig prikken !

Det med linjerne er sikkert rigtigt nok. Jeg hader at skulle gætte mig til folks intensioner. Jeg foretrækker man taler rent ud af posen, uden skjulte dagsordner og 'fælder'. Selv synes jeg man skal kalde en spade for en spade. Det er dog ikke alt jeg gider udtale mig om eller oplyse. Slet ikke på det følelsesmæssige plan. Jeg ser ingen grund til det indeni skal udenpå. Jeg er ikke et popcorn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 14:28

hehe...Bjarne du har total misforstået mit indlæg
Jeg er vild med Molo´s forslag ang. perlehønen. Læs lige indlægget igen og du vil se det ikke er en afvisning, men derimod en opfordring til at gemme en enkelt fjer fra hønen - jamen til hvad dog?! hmm....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 14:45

EGERN MED CORNFLAKES

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 15:50

Citat
Du kan godt se, at personer der langer godt ud som A.J. og den selvhævdende grovbolle Arme.Jacobsen får meget mere opmærksomhed fra din cyberdream, som åbenbart godt kan lide ondskabsfuldheder rettet mod andre end hende selv.

Er det en subjektiv eller objektiv observation?!

Du er ikke så skide klog vel Bjarne?!
Tror du meget hurtigt vil kunne tælle sammen i hvor mange indlæg jeg har været i direkte dialog med de to omtalte. Du kan ikke længere overskue hvad det egentlig er du udtaler dig om. Jeg er ikke begejstret for dig og det er kernen i din irritation.
Well, that´s life get over it!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 15:59

Jeg er ikke særlig klog, men meget klogere end dig hvilket er en ringe målestok. Imbicile kvindemenneske, der åbenbart finder stor lyst ved nedgørelse af andre, men piber når nogen er efter dig og jeg kunne aldrig drømme om at hjælpe et så emotionelt primitivt væsen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 16:17

Nå!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 16:54

ØØh hør, det var jo i den anden tråd i skulle skændes..

Creamy det er godt at du har så god en selvtillid og føler dig så feteret at du kan tillade dig at være så stor i kæften.

Ja jeg kan ikke dy mig mere...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-04 17:01

Det lidt lige som børn, mango. Du ved, det der er tilladt er ikke så sjovt, som det der er forbudt!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 17:12

Aner du et raskt lille skænderi Mango?!
Har luret hvor du vil hen, men den gik ikke

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 17:14

Divide and rule, ehh?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 17:19

Jeg tror ikke du lurer noget som helst creamy..og jeg gider ikke skændes, det er livet for kort til...men jeg er bare lidt træt af at høre på din selvforherligelse!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 17:33

Hvorfor synes jeg ligepludselig at mango er så dejlig??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 17:39

Jeg kan da så strax aflyse creamygirls påståede selvforherligelse med et modargument : Det er MIG der forherliger creamygirl ...af ren og skær : RESPECT

...jeg har ALDRIG observeret at creamygirl deltager for at tækkes nogen her ... ikke engang sitet's største blærerøv : Molokyle

...og jeg ta'r det som det kommer

mango har jeg også respekt for, men det er pga. et personligt bekendtskab. Hvis ikke jeg har fået det sagt sagt før ska' jeg hilse tilbage fra Peter & Malene

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 17:41
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 17:55

Tak Molo. Havde netop siddet og skrevet en lang afhandling, men du gør det kort og præcist. Det er jo netop kernen du fandt der

Jeg er ikke interesseret i at smide min personlighed over bord - blot for at fremstå som alle andre! Take it or leave it

Iøvrigt er jeg en vellidt borger IRL - Alle der kender mig ved nøjagtigt hvor de har mig, og hvad enten I bryder jer om det eller ej - så er jeg stolt af jeg tør have min mening. Så ja Mango - min selvtillid fejler ikke det mindste

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 17:59

Tak Molo..Jeg har vist aldrig nævnt noget om at tækkes Molo..

Og MOLO du har bestemt ikke monopol på at være sites største blærerøv..der er folk der langt overgår dig med flere kilometer!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 18:03

Tak mango .....og creamygirl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 18:17

mango- Jeg har netop (..næsten) lavet en side færdig til en kunstnerinde fra Wester-Bronx. Hun er meget bly, dog datter af den tidligere kommunal-direktør for landsby-parodien Odder. Hun vil ha' mig med over til u-landet Jyl. Så mon ikke vi snart ses ? Ondag; næste uge er planen, medmindre jeg bliver passet op i Århus

Hun vil gemme sig ....................og dog promoveres, så hér er den side jeg har lavet til hende (...MEGET billigt )

http://www.birgitteschultz.frac.dk ....sig det endelig IKKE til nogen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 18:19

Ondag ??? Ond-dag ...næeh... onsdag ...det er

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 18:20

Læst og hørt!..oki..
.Det er også godt Creamy, men jeg synes bare et eller andet sted, at du skal tænke lidt på at det her foregår på skrift og kan tolkes på mange måder, da vi jo mangler vores kropssprog til at udtrykke os med..man siger jo at (tror det er) 70 eller 80% af vores kommunikation foregår med kropssprog og grimasser...
Og det er også godt at du både er klog, vellidt og har en dejlig røv og nogle skønne bryster..men det gør dig hverken ringere eller bedre end nogen andre..og en smule ydmyghed ville klæde dig..så tror jeg du vil stå endnu smukkere i min erindring, end du gør i forvejen.
Jeg er nok bare ved at være en gammel tøs, der ligesom har været igennem de der ting, det var også vigtigt for mig at være vellidt , smuk og dejlig...men ...den tid er ovre *LOL*

hmm ja nu var det så mig der kom med en mindre afhandling *tsk tsk* og det kan være at det er noget værre vrøvl..men det er nu engang mine tanker...og jeg har ikke nogen problemer med at vise mine følelser, det er der vel ikke noget forkert i?..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 18:21

Stadig en lille fejl på siden, men med alle eksperterne her på stedet, mon så ik' jeg får det løst ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 18:24

mango - Jég faktisk ka' godt li' bryster og røv ...samt selvtillid. Dét er bare klædeligt ....for en dame; der er ...altså !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 18:31

Tjah!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 18:32

MOLO..det kan godt være at det er billigt lavet *GG* men jeg kan faktisk godt lide måden..den er enkel og meget overskuelig. Og jeg synes ikke jeg kender den unge bly dame

ØØhh ond-dag..jeg skal godt nok til skejby, men kommer da hjem først på eftermiddagen..hvornår tror du at du ankommer?

- og Søren skal til tandlæge kl 18...med mindre han finder på andre undskyldninger *GG*

Men du er meget velkommen..overnatter du?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 18:35

ha ha..Jamen det forståes MOLO..du er jo heller ikke andet end en knægt vel? GG*

Og jeg mener bestemt heller ikke at Creamy ikke må have eller indeholde de ting..bevares, nej jeg er da glad på hendes vegne...det var vist heller ikke det jeg antyede..vel?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 18:48

Jadak ; torsdag det bli'r ; 'tilduovernatter' : Natten mellem torsdag og fredag (..evt. til lørdag morgen )

Denne gang vil jeg også have lov til godt vejr, samt : Odder (-skodby) og Adrhh.. År(e)-hus(=ene)

Hvis der er 'andre' der er interesseret i ynklighederne og vil se giraffen? ...er jeg sikker på I vil kunne finde et udpint skod med blå cykel ved IL-Rutebil-Statione-Gigante's holdeplads for Bus 888 mod Københavnstrup, omkring Søndag morgen kl. LORT ...og i den grad : På vej mod Ama'r !!! ....træt af dage

..hvilket minder mig om ; der var en eller anden derforleden kaldte mig tekno nørd (..elller noget i den retning) pga. af alle de Smiley's jeg brugte på Kandu.dk. Det 'klædte' mig ikke

</SALIG>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 18:49

Og det Tjah betyder faktisk, at Mango ikke har fattet noget alligevel.
Hvis det var vigtigt for mig at være vellidt herinde (ikke IRL) så havde jeg nok for længst bøjet mig i støvet for gruppepresset, og ikke ytret mine meninger, da de jo er afvigende fra flertallets.

Hmm; min røv og tatoo, vær lige sød at bemærke det ikke er mig der bringer disse elementer på bane. Jeg har stillet et spørgsmål herinde, som denne Arme.J sikkert har set - derfor omtaler han min tatoo. Min røv har jeg vist aldrig nævnt noget om, men det tyder på at du mener det ville have været bedre at svare Arme.J at den når gulvet - hvorfor egentlig det?!

Du lyder som en typisk kvinde med lavt selvværd. Ikke at jeg siger du er det, men prøv alligevel at hold skæg for sig og snot for sig. Man har kun det skæg man selv sidder på, hvis ikke røvgardinet er fjernet på brasiliansk manér

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 19:01

Rik-10 creamyG -> Man har kun det skæg; man selv sidder på ...og efter en braziliansk barbering? ...ikke meget !!

</>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 19:05

Humor er altså i den anden ende. ...og dér er der stadig et par fjer tilbage

Den ene er på nu

</MOLOKÅD>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-10-04 19:06

Hej mango
Din stakkels frustrerede kvinde med lavt selvværd

Hvis hun nu er så stolt af sin lille pariserpopo kan du jo ikke være bekendt at angribe så hårdt p.g.a. den kraftige flirt rettet mod Armestakkel.Jacobsen, som tak for hans forestillinger om mit korpus.

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 19:07

Måske jeg har glemt at advare ?

Jeg har afspadsering imorgen

...så der skal edder-perke-mig debatteres til den lyse morgen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 04-10-04 19:08

Lol…ja gu har jeg en pariserrøv

host_host

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 19:10

Nej nu skal jeg altså ud og løbe min runde. Ved I at man kan blive afhængig af motion?!
Tror det er noget med at man bliver 'høj' af de extra endorfiner - og dropper man ud af den daglige rutine mistes de, og man hungrer næsten ligesom man kan hungre efter en smøg! weird

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 19:10

dova -> Det lyder nu i min ørebollesnegl mere som om du følte dig truffet ?

</MOLOKYLE> ...der underdanisk på forhånd undskylder, for den ubehøvlede optræden

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 19:12

jow jow..creamy...vi misforstår hinanden på skift..lad os holde her ! Og tjaaeh ..det kan da godt være at mit selvværd ikke altid er lige godt..jeg har gode dage og dødsyge dage...

En typisk kvinde med lavt selvværd WOW...Creamy, please...

Og jeg har en ganske veludviklet humor..det er garanteret..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 19:14

Jeg 'vidste' bare at creamygirl ville gøre sin krop parat ! ............................................................. til MIG

>/MOLO<

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-04 19:14

Dova du er så sorry!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 19:22

Ja, Creamy jeg kom engang sammen med en triatlon-fyr...for ham var det vigtigere at komme ud og løbe end at have dejlig elskov..man fatter nada!! *GG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 19:26

Nu giver jeg en sjælden gang min mening uopfordret til kende, men dova nyder stor respekt herfra. Jeg ville nødig være dova foruden, som bruger af http://www.kandu.dk

Det er ikke fordi jeg synes man skal gå hen at blive mere personlig end højst nødvendigt, men som jeg plejer at sige : Nogen kan man med, ....andre ikke.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 04-10-04 19:27

Host_host_host_host man kan jo snart ikke få luft når den narcissistiske personlighed folder sig ud, der er jo slet ikke plads til os andre

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 19:28

Undskyld dova, men det var det nærmeste jeg synes jeg kunne komme med et kompliment i denne situation og på nuværende tidspunkt, i min nuværende tilstand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 19:31

host_host -> Selvnar

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 19:44

Ja MOLO..det er store ord fra din side

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 21:13

MOLO er du sølet helt til? Nu kom jeg jo til at læse tingene ordentligt..sig mig lige, kommer du onsdag eller torsdag og overnatter til lørdag...ser vi dig så slet ikke fredag? hehe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 21:31

Jeg bare kommer ...og kommer torsdag d.14-10-04 og overnatter 1 ...måske 2 dage, hvis det er ok. ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 21:35

Ps. Jeg er nok i (Sk-)odder d.13-10-04 til 14-10-04

Direktør tøsen du ve' ...billedkunstnerinden

</MOLOKYLE> ...hvis ikke creamygirl ligger på lur og har taget livet af krampylet inden

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-10-04 21:55

Hej Molokyle
No hard feelings ang. "lød som om du følte dig truffet".

Det gjorde jeg så ikke, for det har jeg ingen grund til, da Jacobsens forestillinger om størrelsen på mit "korpus" er så forkerte som noget kan være.
Men det ku' du jo ikke vide.
Blev bare temmelig sur over den usaglige måde vedkommende prøver at gøre sig morsom.
mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 22:08

Jeg ved du er smuk dova,
love Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-10-04 22:12

Det ved du jo ikke en skid om Keldd

Men tak alligevel

mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-10-04 22:23

Keldd du er vist lidt af en chamør hvaeeeeh....

Ok MOLO..bare du tørrer op efter dig kan du komme lige så tit du vil...du er velkommen..men lad være med at omtale vores "storby" så dårligt ikke?

dova..ja sæføli er du smuk det er alle kvinder da!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 22:26

Keldd, pas nu på for du ved jo heller ikke noget om hr. Dovas fysiske omfang og formåen, husk du er allerede deporteret (født) til Devils Island

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 22:34

Bjarne ,hvor har du været i aften??
Nej mango,jeg er ikke nogen charmør,bare smuk og muskuløs.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 23:02

Jeg har da besvaret spørgsmål, gået en runde med vovse, kigget TV.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 23:05

Keldd -> Adrh.. muskler, næeh... så hellere en atletisk adonis krop ...som min

</CYKLIST>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 23:15

Så'n en hulbrystet amagerkaner Just kidding!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 23:23

Mango hvis du er her.
Dit tip er common knowledge

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 23:44

Molo
Der er skam ikke noget i vejen med at være cyklist,det er
bare ikke så sjovt op ad bakke.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-04 23:46

http://www.kandu.dk/dk/spg/50729 ,Bjarne ,har du ikke set den her??
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-10-04 23:51

Jo, og jeg har siddet og smilet.
Holniels og hans neglesvamp mm. kreativiteten har ingen grænser

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 08:48

BjarneD det ved jeg da godt..men jeg synes den var lidt sjov..men det synes folk åbenbart ikke*LOL* den har fået en ½ stjerne *GG*
Ja man kan se, det handler nok om hvor fjollet man er..og mit tastatur ligner noget der er løgn...så det var såen lie på sin plads..nå det hjælper nok ikke at undskylde mere for mit dårlige tips *snøft* sorry..gør det aldrig mere!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-10-04 09:42

Det skal du sgu ikke være ked af mango.
Jeg har set meget ringere tips end det af dit

mvh dova

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-10-04 10:09

Mango, min søn har lige taget alle tasterne af mit tastatur og gjort det rent under dem - du har så evigt ret, desværre kom jeg ikke til at bedømme det!!
-Og hunden, den er da noget så kær
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 10:11

Jeg har lige lavet et tip om Bevar Christiania Demo idag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-10-04 10:18

Mango hvis jeg havde fået lov til at bedømme dit tip havde det fået 3 stjerner fordi det fik mig til at smile stort. Min bemærkning om common knowlwdge er jo lige så langt udei hampen som tippet

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 10:30

Pyyha, tak venner i har lettet mit hjerte meget...
Orvv Ripley var du inde og kikke min hund? Ja og det er ikke løgn det der står om hende, hun er også fantastisk lærenem!
Hun er så velopdragen når vi er i byen, at folk tror det er en hjælperhund jeg har med (til dem der ikke lige ved det, sidder jeg jo i kørestol) Men det er hun jo ikke...tror nu hun kunne være blevet en fantastisk hjælpehund, men de skal jo opdrages helt fra små af!!

Ripley...kan man tage tasterne af? ????

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-10-04 10:37

Min søn kunne, men jeg aner ikke hvordan han gjorde - i alle tilfælde startede han klogt nok med at få et billede af tastaturet frem på skærmen, så alt kom tilbage på rette plads
Men nogen af de kloge hoveder herinde, må vide hvor man finder det billede, for jeg gør ikke.
Dejligt at hunden er som beskrevet, det kan jo være svært at få en (næsten) voksen hund hjem.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 11:09

Ja det kan være meget svært, har prøvet det før og det var en meget sølle hund, som , kan man næsten sige, heldigvis var fuld af skab, så den måtte aflives. Den var så ødelagt at den kun ville besørge sig hjemme i haven og de viser jo virklig at den har været udsat for svigt som hvalp.

Nååeh ja, jeg behøver vist hellerikke have tastaturet renset så voldsomt he he..men vi har da et kamera, så vi kan da selv tage et billede *S*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 11:13

Værsåartig : http://www.praestkjaer.dk/dk/emner/tastatur-og-mus/tastaturer.htm

Man fjerner tasterne ved at bruge en skruetrækker og FORSIGTIGT vrikke dem fri

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 11:24

øvkay..MOLO det var da lige et job for dig når du kommer herover..det kan du mens jeg laver noget mad...det gider du jo ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 11:34

Korrekt. Når jeg er gæst 'gider' jeg ikke lave mad. Kartoffelskrældning, borddækning og opvask deltager jeg gerne i, men fremmede køkkener vil jeg sgu ikke stå at kokkerere i.

Sjovt, for 'fremmede' computere generer mig ikke det fjerneste. Det kunne f.eks. være sjovt at slette tedd's

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-10-04 11:37

Der er sq da ingen skruer!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 11:44

Niks..og det er bare helt iorden MOLO..hvad kunne du ellers tænke dig jeg skulle spolere af mad?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 11:46

creamygirl -> Taster skal ikke skrues og skruger skal ikke vrikkes FORSIGTIGT ....ih altså KVINDER & teknik !!!

Med stor forsigtighed kan man også benytte en kniv

Jubiiiiiii....... der er vasketid mellem 12 og 14, så kan jeg komme standmæssigt i tøjet til Demo'en.
Indkøbene er klaret og jeg har været i bad. Apoteket havde udsolgt i Cosmea's Deo for Men og den fremstilles ikke længere da der ikke var salg nok i den. Måske var jeg den eneste der brugte dette mærke ? Løsningen blev en :
Lgendary Harley-Davidson since 1903 [Cool Spirit], så nu dufter jeg da lidt af Rocker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-10-04 11:51

hehe..nåede da ellers at vende tastaturet på hovedet for lige at være sikker på
der ingen skruer er

Jeg bruger nivea de

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-10-04 11:53

øhh deo. Hvorfor kommer den fisk nogen gange?! jeg har ikke inviteret den

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 11:57

MOLO så skulle du da have taget den til piger...så duftede du da lidt af kvind nnåå ikke!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 12:02

Jeg synes fisken er sød

mango -> Kartofler, sovs, kød og grønt. Det vil din mand også være lykkelig for jeg har bestilt

...eller lyder jeg for kræsen ? Dét er jeg imidlertid ikke, nærmest altædende

Yougurt m. Jordbær til morgenkaffen ...tak

UUhhh... ned at vaske i kælderen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 12:12

hæ hæ Søren vil elske dig for det *GG*
Og ja naturligvis skal du have din yougurt med jordbær, hvor kunne jeg glemme det

Jeg må se hvad jeg kan finde på..

Men gode forslag tages gerne imod..ååh jeg synes ofte det er svært at finde på noget..for det må jo gerne være lidt anderledes ind imellem ikke sandt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 12:28

Phyeh.. så er der dømt mere hygge indtil kl. 13.15. Så skal der hænges op i tørrekælderen, da jeg fandt ud af jeg stadig har rent på lager og så kan jeg ligeså godt spare tørretumbleren.

Herre Gud... 3 X 11 kg.s maskiner fyldt til randen. En med sort, en med grønt/rødt og en med gult/hvidt. Intet mere snavset end at 40 grader C. klarer skidtet.

</MOLOKYLE> ..der af en eller andren grund er i usædvanligt godt humør .... det ka' da ik' være de sølle 2 Irish cofee til morgen maden

Pyt. Jeg snupper en vaske pilsner

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-04 12:35

mango -> Er det ikke årstid for grydestegt fasan, rødvins-champignonsovs, rødkål og råstegte årstidens grøntsager evt. med en æblesalat med nødder/pinje-/græskarkerner til ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-10-04 22:57

Fasan får du ikke..men ellers et fint forslag...jeg har det lidt svært med vildt..beklager!

Lyder ellers lækkert, men tror du ikke man kunne lave det med en kok i stedet (kok = hane) ?

Det ord bruger vi på jysk, fordi vi bor tættere på franskmændene !!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-04 10:08

Joda... alt fjerkræ kan tilberedes på denne måde, selvom det nok bliver svært at finde en gryde der er stor nok til struds

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-10-04 13:33

Er sikker på Jørgen Ryg kunne ha fundet en løsning på en strudsegryde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-04 15:55

tedd -> 11 kg.s maskine ? Skylle eller skåne ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-10-04 16:45

Et badekar >sæt 12 gasblus under, hæld en smule olivenolie i ca 30 liter>500 bouillon terninger,krydder med det halve af amazonas skoven,når strudsen er færdig så sæt sovse kanden/spanden under afløbet og hiv proppen ud,dejlig brunet struds
og sovs til de næste 5 år
Mansekok9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-10-04 16:46

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-10-04 17:01

Ja, og så er der under 2 % fedt i en struds, og de er 100 % salmonellafri. Og smager godt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-10-04 17:07

Salmonellafri? De må løbe for hurtigt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-10-04 17:09

De må vide i knallertafdelingen hvor hurtigt salmonella kan løbe?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-04 17:13

Hvor hurtigt ka' osteløbe ?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : svampearne

Dato : 08-10-04 08:05

Tak for svaret mulberry.