/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kan ikke slette email's
Fra : kreativ
Vist : 232 gange
8 point
Dato : 14-09-04 09:20

Jeg har OE 6,0 og styresystem XP home.
Jeg kan ikke slette meddelelser i mine mapper i min indbakke. Når jeg forsøger at slette en mail kommer en boks frem hvor der står 'Meddelelsen kunne ikke slettes'.
Det gælder alle de email's jeg får.
Mon der er nogen der har et råd til mig hvad der kan være galt.
Med venlig hilsen Birgit

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-09-04 10:14

Træk dem ned i slettet post.
Luk og åbn OE
H-klik på slettet post >vælg tøm mappen slettet post
Så plejer den at kunne slette.

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 14-09-04 10:25

Har du opdateret med de seneste servicepacks på http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=da

Det skyldes nemlig ofte at opdateringerne ikke er installeret, og så opfører den sig nemlig som du beskriver.

Husk at vælge både nødvendige/krævede opdateringer samt anbefalede.

Lars

Kommentar
Fra : kreativ

Dato : 14-09-04 10:27

Problemet er at jeg kan heller ikke trække dem ned i min 'Slettet post' mappe. Jeg får en meddelelse frem som siger 'meddelelsen kan ikke flyttes der er opstået en fejl..

Kommentar
Fra : kreativ

Dato : 14-09-04 10:35

ok, det prøver jeg...........

Kommentar
Fra : kreativ

Dato : 14-09-04 11:05

Niks, det hjalp ikke

Kommentar
Fra : kreativ

Dato : 14-09-04 12:38

Jeg har fået løst mit problem ) Jeg gik ind i søgefunktionen for at lede efter mappen 'Slettet post' i dbx filerne. Fra søgefunktionen slettede jeg mappen 'SLettet post'. Da jeg så gik ind og åbnede min OE og ville slette post, så fungerede det Tak for du prøvde at hjælpe..........