/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bærbar?
Fra : MadsX
Vist : 330 gange
20 point
Dato : 18-07-04 23:20

Hej. Jeg kunne godt tænke mig en bærbar til omkring 7000 kr.
Den skal have:

512 mb ddr-ram
2,4 GhZ Intel eller minimum 1,3 centrino
skal helst ikke have delt grafikkort

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-04 23:50
Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 18-07-04 23:50

Hmm.. så skal du på brugt markede hvis du vil have noget for den pris. :D

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-07-04 23:59

Jeg tror der er mange der godt ville have sådan en til den pris

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 19-07-04 00:52

Her kan du se http://www.greendata.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=1996
Har selv købt en, og er meget glad for den.
alimak

Kommentar
Fra : nielsfolke

Dato : 02-08-04 12:10

Jeg har købt bærbar et par gange og min erfaring er: Vent et par måneder mere til du har "på den sjove side af 10.000 kr" - dermed får du mulighed for at købe en bærbar der også er noget ved at bruge om 2 år, hvor du alternativt skulle ud og købe en ny til 7000,- - Dette giver jo rent faktisk en samlet besparelse Sørg for at købe med mulighed for ram-udvidelse. Et bud kunne pt være: HP Pavilion zv5141EA eller ZV5000 - den handles i øjeblikket til 10.000 i diverse pcbutikker - den har jeg gode erfaringer med.

VH
Niels

Kommentar
Fra : nielsfolke

Dato : 02-08-04 12:10

Jeg har købt bærbar et par gange og min erfaring er: Vent et par måneder mere til du har "på den sjove side af 10.000 kr" - dermed får du mulighed for at købe en bærbar der også er noget ved at bruge om 2 år, hvor du alternativt skulle ud og købe en ny til 7000,- - Dette giver jo rent faktisk en samlet besparelse Sørg for at købe med mulighed for ram-udvidelse. Et bud kunne pt være: HP Pavilion zv5141EA eller ZV5000 - den handles i øjeblikket til 10.000 i diverse pcbutikker - den har jeg gode erfaringer med.

VH
Niels