/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
indflytning syn
Fra : wael
Vist : 866 gange
100 point
Dato : 27-06-04 00:27

Jeg har fået en tilbud fra KAB bolig selskab til en bolig.
Jeg vil meget gerne høre deres råd vedr. indflytning sys og indflytning rapport.
Jeg ved godt at man skal skrive alle skade vedr. gulv ,væg,osv.
jeg vil høre mere forklaring

Kommentar
Fra : return

Dato : 27-06-04 00:35
Kommentar
Fra : return

Dato : 27-06-04 00:37
Kommentar
Fra : return

Dato : 27-06-04 00:38
Kommentar
Fra : return

Dato : 27-06-04 00:41

håber du kan bruge disse link god weekend

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 27-06-04 00:41

Ak-ja.Spørgsmålet gælder "indflytning syn" og er som følge deraf, logisk placeret i kategorien "PCer" For satan Wael - Tag dig sammen. NU

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 27-06-04 07:34

Lejeloven lægger op til, at du har 14 dage til at konstatere og meddele evt. fejl og mangler ved det lejede.

Dvs. at efter 14 dage hæfter du selv, i forbindelsen med fraflytning, for disse mangler, hvis du ikke har reageret.

Derfor skal du selvfølgelig notere alle mangler ned, og aflevere disse til udlejer eller dennes repræsentant.

Du kan evt. til eget brug tage nogle foto's, hvis du mener der er noget som bør skal kunne dokumenteres senere.

Ellers kan du da blot glæde dig over, at du har "vundet i lotteriet", og har fået en bolig.

Kommentar
Fra : wael

Dato : 27-06-04 11:27

hej qfha,
kan du sige mig mere om hvad jeg skal konstatere efter...
jeg skal vel ikke kontorolere hver 1 mm. på væggen og gulvet.