/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ny bærbar???
Fra : ludo_102
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 03-05-04 12:27

Jeg skal til at investere i en bærbar computer!

Findes der hjemmesider, hvor man kan skrædersy sin computer til rimelige penge???
Eller er der nogen der ved hvor man kan finde de perfekte tilbud??? (kender til edbpriser, men pakkeløsninger betaler man altid ekstra for noget man ikke har brug for, som fx windows xp og office xp, som jeg allerede har til min stationære)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 12:34

www.dell.dk

Gode maskiner til gode priser.

Dells princip er at de har nogle basismodeller som du så kan tilpasse til nøjagtigt dit behov

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-05-04 12:59
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 13:00

Her finder du det meste til rimelige priser : http://edbpriser.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 03-05-04 15:34

kig på www.laptops.dk det er nogle rigtige gode priser og god service. Kender flere der har benyttet dem med gode erfaringer.

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 03-05-04 16:03

Tja....
Købte Aldi-tilbuddet til 8.000 kr - men det kan jo findes alle vegne:

2,6 Celeron, 54 mbs trådløst netværk, cd/dvd-brænder, 256 ram heraf nogle til grafikkort, 40 gb, 15" skærm, kortlæser.

Kan da i og for sig godt anbefales til pengene!
Mvh. Andreas Kaup.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 13-05-04 16:56

midtdata.dk
shg.dk
aslar.dk ( du skal spørge om et tilbud, men rigtig gode priser )