/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
GPS Software til bærbar!
Fra : ostemanden
Vist : 786 gange
100 point
Dato : 03-05-04 10:49

Hejsa! Jeg leder efter et program som minder meget om TomTom navigation til bærbar... Nogen der kan hjælpe mig? Jeg kan sige at jeg HAR prøvet Infomap, så det behøves i ikke at skrive!

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-05-04 11:09

Hejsa
Har du prøvet http://gps.aau.dk/dwnloads.htm
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-05-04 12:04
Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 03-05-04 22:42

Tjoh, men jeg søgte jo mere en der har erfaring med programmer... Det måtte nemlig meget gerne minde om TomTom og X-road, da jeg finder disse programmer gode... Men hvordan bruger du det program fra det første link? kan ikke finde nogen installationsfil

Kommentar
Fra : lexion

Dato : 03-05-04 23:05

har lige prøvekørt mapsonic på min pda,det kan jeg varmt anbefale.Det er godt nok stadig kun med engelsk tale,men der kommer jævnligt nye patches med nye sprog til

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 04-05-04 17:07

Ok lexion, men kan det fås til bærbar?

Kommentar
Fra : lexion

Dato : 06-05-04 22:47

ja det skulle jeg mene ,der står til pc og pocket pc.Har siden sidst erfaret at det ikke er helt hundrede opdateret,ved ikke om det kan lade sig gøre pt

Accepteret svar
Fra : lexion

Modtaget 100 point
Dato : 06-05-04 23:04

se iøvrigt mere på www.mapsonic.dk

Godkendelse af svar
Fra : ostemanden

Dato : 09-05-04 22:00

Tak for svaret lexion.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 05-12-05 21:34

lexion mapsonic køre med dansk tale og er et rigtig godt software
til prisen .
Jeg har mapsonic europa .