/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Media player til Winamp ?
Fra : Newton
Vist : 418 gange
10 point
Dato : 25-04-04 19:25

Hey

Jeg har både en Media player og en Winamp player, og jeg har en musikfil som bliver afspillet med Media player kan jeg skifte sådan at jeg afspiller den med min Winamp player?

Hilsen Newton

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-04-04 19:29

Start winamp og hent den.
Emesen.

Kommentar
Fra : Newton

Dato : 25-04-04 19:49

Det gjorde jeg også men da jeg prøvede at afspille den på Winamp ville den ikke afspille

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-04-04 20:02

For at du ikke skal hoppe frem og tilbage mellem dine to spørgsmål - hopper jeg fra her.
Emesen.
Til orientering: http://www.kandu.dk/dk/spg/39266

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 25-04-04 20:16

ja, du skal bare højreklik og vælge¨(afspil i winamp) svære er det ikke..

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 25-04-04 21:54

Hvis den spiller i Medie player ,hvorfor så WinAmp?

Kommentar
Fra : Newton

Dato : 25-04-04 21:58

Jamen når jeg højreklikker og trykker play in winamp så åbner den winamp men gider ikke at afspille dem

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-04-04 23:07

Hvad er det for filer ? Er du sikker på at WinAmp understøtter de filer ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : Newton

Dato : 27-04-04 17:18

bentjuul det er Windows Media Filer og jeg vil spille dem i min Winamp player og på Winamp's hjemmeside står der at de støtter WM

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 01-05-04 11:38

Du kan også Konvertere filerne til Mp3 filer.. Og derefter kan du sikkert afspille dem i Winamp og så fylder de også knap så meget..

www.wma-mp3.com

Kommentar
Fra : Newton

Dato : 02-05-04 00:16

BentSimonsen? Jeg har hentet det program der men nu vil jeg slette det igen? jeg kan bare ikke få det ud af min computer når jeg prøver at slette det står der "Det er ikke muligt at slette filen"

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 03-05-04 14:25

Hvilken fil er det du ikk kan slette??
Jeg har aldrig hørt om det før..