/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
refi din fortjente andel
Fra : BjarneD
Vist : 632 gange
200 point
Dato : 12-03-04 20:19

Det var ikke rimeligt, at jeg fik de point. Jeg var jo bare baggrundskor.
Du får derfor tilsvarende.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 12-03-04 20:20

Ja - Ja det er vel fredag
Lad os se hvem der hopper på den

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 20:21

Jeg har set at nicolehh deler ud, men jeg syntes at jeg vil markere, at jeg mener det jeg skrev.

Godkendelse af svar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 20:22

Ja det skal vi vel også høre for, men det var ikke os der startede og det her er fair nok.
Bjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-04 20:24

Det er jeg slet ikke i tvivl om.

Var iøvrigt ikke klar over du var fra det sydlige - min tidligere hjemstavn

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 20:27

Nej det er jeg ikke, men kender en del og det bliver altid vel modtaget når man bruger den lokale hilsen, men jyde er jeg - Kronjyde.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-04 20:33

Ok
Det blev verden ikke mindre af (født i Grenaa)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 22:25

I Grenå har jeg badet, fisket, og sejlet.
Bor nu mellem Randers og Hadsund.Fredeligt og idyllisk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-04 22:30

Nærmere bestemt Ørum, 13 km ude mod Randers

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 22:33

Ja kender stedet hvilket man dårligt kan undgå når man kommer fra Randers.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 22:34

Ørum Djurs!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-04 22:37

KO REKT
Ligesom Hobro i et hul.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 22:39

Er Fyn fin?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-04 22:42

Fyn er fin

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 22:45

Har ikke været meget på de kanter andet end besøg og gennemrejse.
Har boet i Randers, Århus, Ålborg, København og flyttede så tilbage til det kronjyske og er nu for nylig flyttet helt ud på landet i et lille nedlagt landbrug u. jord (moderniseret) og har så min lille motorbåd i Randers fjord. Driverliv.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 22:49

Har for øvrigt været tjenestegørende ved Sønderjyske Artilleriregiment, så der er lidt sønderjysk der selv om vi var forlagt til Skive.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-04 22:52

Nedlagt landbrug !
Lige mig - men desværre ikke min kone.
Så på et tidspunkt havner vi nok retur i Tyskland.
Vi har et hus i Lübeck som er vores lille (store) tilflugssted.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 22:59

Jeg er heldig fordi min kone er opvokset på en landejendom, og kunne lide det og vi har lige som været nok rundt. Det var spændende i København, men hvor går det stærkt og overfladisk.
Her hvor vi bor nu kom naboen (300 m. væk) og ryddede vores 50 m. indkørsel med sin traktor. Bår dæli'

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 23:00

Lille (store) fortæl lidt om det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-04 23:06

Der er såmænd ikke så meget at fortælle.
Min kone er af tysk afstamning og vi arvede ejendommen efter hendes forældre.
Vi har nu "boet" der i 15 år.
Naboen holder godt øje med det hele og vi er der mindst 1 gang om ugen.
Jeg har tidligere haft eget firma i Lübeck, men solgte det til medarbejderne for 5 år siden (det var for anstrengende at køre frem og tilbage hele tiden).
Så nu nyder jeg mit selvvalgte otium.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 23:19

Lyder da dejligt. Lübeck er da et skønt sted med masser af kultur.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-04 23:27

Vi elsker det - og havner med sikkerhed også der igen om nogle år.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 23:33

Det må være skønt, at have muligheden for en lidt anderledes tilværelse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-04 23:40

Både ja og nej
Det er da rart man er selvbestemmende over sin tid, men engang imellem mangler man ligesom noget.......
Har nu rigeligt at lave, så keder mig gør jeg nu ikke.
Og så er der jo KANDU

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 23:48

Kandu er død for mig når foråret for alvor kommer for så skal jeg have pyntet op på omgivelserne, stille og roligt og have båden søsat så der kan blive en fisketur i ny og næ, men inden da skal jeg lige entur på min gamle arbejdsplads og hjælpe dem med at finde en løsning på de EDB problemer, som det dyrt betalte softwarefirma, der overtog mine opgaver ikke kan magte. Jeg har kun lovet at rådgive for den der med stress, aldrig mere.
Kandu stresser mig somme tider det kan jo være helt hektisk når man skal provokere galningene lidt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-04 23:57

Ja - jeg har da også hidset mig lidt op af og til.
Men efterhånden kan jeg ikke det mere - Meget at det der foregår er så dybt godnat at det ikke er værd at beskæftige sig med.
Men kan jo være det hele bliver mere seriøst når de får lavet denne såkaldte forbedring.
Derimod syntes jeg meget bedre om en dialog som vi er flere der godt kan have - selvom vi ikke altid er enige.
Det er det man lærer af og som gør det værd at bruge sin tid til at svare på.
Et par spydige bemærkninger skal der såmænd også være plads til, men så må det også være slut.
Det med at blive for personlig hører ikke hjemme her.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-03-04 00:06

Helt enig.
De mange vinkler er jo det man selv lærer en del af, men morskaben er væk når der køres egotrip.
Jeg er bange for at de såkaldte forbedringer ikke ændrer noget. Det er bare en svag administrations forsøg på at imødekomme krav om ændringer. Det hjælper jo ikke, at man kan lukke nogen ude fra et spørgsmål når spørgeren ikke ved hvem det er der er problemer med.
Nå pyt der er jo flest gode oplevelser.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 00:13

Helt sikkert

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-03-04 00:17

Nå spørgsmålet blev lige købt så nogen er nok blevet nysgerrig efter at vide hvad der foregår med 27 indlæg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 00:27

He He
Du kan da tjene pointene hjem igen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-03-04 00:31

kun 50 %, men det er jo ikke særligt spændende for andre at kigge på lidt hygge chat

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 00:35

Næææ - men man skulle jo nødig gå glip af noget

Nå jeg vil nu snart takke af for i aften - der sker vist ikke så meget mere.

Hakker af og holder tråden - så kan den da bruges igen.

Sov godt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-03-04 00:39

Bare i orden, godnat.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 13-03-04 01:29

He He
Jeg er én af dem der har været nysgerrig nok til at købe tråden

Og det er helt rart, at se en tråd med så mange indlæg hvor der ikke skændes eller diskutereres
Godt der stadig er seriøse brugere på Kandu.

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-03-04 11:52

Hej Wilduhr.

Du skal være velkommen. Vi har bare hygget os i en stille "krog".

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 13-03-04 13:39

Tak BjarneD
Det er altid godt med lidt hygge

Forøvrigt tak for hjælpen til min søn, for et stykke tid siden (noget headset noget)

I må begge have en rigtig god lørdag

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 13:43

Goddag og velkommen
Og farvel igen - Det var et hurtigt og kort besøg.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 13-03-04 13:45

Refi:

Ville gerne blive længere, men sønnike har opvisning med det gym.hold han er hjælpetræner for, så jeg skal ud og "kigge" på

Hold I bare tråden kørende til i morgen, så skal jeg nok være dér

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 13:50

Bare du husker at hakke af er den jo ubegrænset åben.
Velkommen i klubben og god fornøjelse med gymnastikken.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-03-04 13:51

Du skal være velkommen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 13:56

Kan være vi skal til at lave vores egen lille snakkeklub hvor grove brokkerier er forbudt.
Vi kunne sikkert få en del medlemmer [hør]

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-03-04 14:00

Uden tvivl. Eneste problem er indlæsningstiden på så lang en tråd, men pyt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 14:02

Det træner pegefinger

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 14-03-04 13:06

Takker for velkomsten i "antibrokkehyggesnakkeklubben" jeg vil meget gerne være medlem i klubben

Gymnastikken gik helt fint uden de store problemer, altså bortset fra strømafbrydelse, en cd-afspiller der ikke ville virke og en cd der ikke ville virke på det anlæg der virkede men alt i alt en god dag

Hvad fordriver I sådan en herlig søndag med??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 13:09

VI/jeg konverserer (som det så pænt hedder).
Konen på arbejde og fred og ro i hytten.
Kan man forlange mere...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-03-04 13:12

Jeg venter besøg af svigermekanismerne.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 14-03-04 13:13

En kold Tuborg måske ........selvom jeg nu klart foretrækker en god flaske rødvin, men det er lidt for tidligt til det

Her er også fred og ro, sønnike er ude i det gode vejr - så jeg nyder det også

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 14-03-04 13:14

Bjarne:

God fornøjelse

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-03-04 13:18

Ingen medfølelse her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 13:19

Åh ja - de svigerforældre - har gudskelov ikke nogen af slagsen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 13:21

Stik dem en "sodavand" og send dem ud at lege

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-03-04 13:24

Nåh, så vidt vil jeg dog ikke gå, men man kunne måske have fundet på noget mere spændende.

Jeg har for øvrigt besluttet, at drosle kraftigt ned på Kandu, jeg virker åbenbart som en rød klud på stræberen (*SS*), og det får ham til at svare endnu mere uovervejet, synd for spørgerne.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-03-04 13:27

Wilduhr er du også en af dem der sværger til chilensk rødvin? (jeg gør ikke)

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 14-03-04 13:27

Bjarne:

Jeg kan godt forstå din beslutning, men kan det trøste dig hvis jeg siger, at du ikke er den eneste "røde klud" på Kandu???

Selvom det kan være svært, så gælder det bare om at ignorerer visse bemærkninger og holde sig uden for de "Varme" tråde

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 14-03-04 13:30

Bjarne:
Jeg foretrækker en god fransk, men kan sagtens drikke en italiensk Amarone

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-03-04 13:32

Du har fuldstændig ret, men jeg er ikke rigtigt til halve løsninger, men jeg forsvinder ikke helt vil bare tænke mig mere om før jeg går ind i et spørgsmål, men er der nogen der får verbal spanking uberettiget vågner jeg nok op.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-03-04 13:33

Italienske rødvine er dejligt lette, men min foretrukne er en vellagret fransk Saint Emillion.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 13:34

Jeg syntes da ellers der har været "rimelig" fred og ro i et stykke tid.
Men jeg har måske bare været de forkerte steder.

Jeg er nu iøvrigt begyndt at droppe disse diskussioner - de fører alligevel ikke til noget, og er som regel opstået ved en bagatel som ikke har ret meget med spørgsmålet at gøre.

Men lad os da håbe at konceptet på en eller anden måde bliver ændret så tonen kan blive lidt mere "normal".
Spøg skal der da være plads til - smådrillerier også - men direkte personlig, det er ikke her det hører til.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 14-03-04 13:34

Bjarne:

Så tror jeg godt du kan forberede dig på, at vågne op mange gange ....visse ting ændre sig bare aldrig - tror heller ikke det "nye" kandu vil ændre så meget på det, for det kan give anledning til andre metoder at generer folk på

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 14-03-04 13:36

Refi:

Hørt!!!

Ja, her har faktisk været dejligt stille i et par dage

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-03-04 13:38

Det er rart med en god tone, og jeg håber da også at der virkelig vil ske ændringer.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 14-03-04 13:40

Man burde gå en tur i den dejlige sol, istedet for at sidde herinde

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-03-04 13:40

Kan I have en hyggelig søndag
Bjarne

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 14-03-04 13:41

Tak og i lige måde til dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 13:44

I lige måde begge
Vi holder tråden til vi for lavet en ny engang.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-03-04 13:52

OK Hejsa!

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 14-03-04 13:56

Vi "ses"

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 15-03-04 22:45

BjarneD:

Hvordan gik det med svigermekanikken???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 22:51

Lidt op og ned, vi sagde dog pænt farvel

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 15-03-04 22:53

lyder som et rigtigt godt forhold du der har til dine svigerforældre Godt man er fri for det

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 22:56

Svigermor æælsker mig, men svigerfar er 90 år og en gammel åndsfrisk provo.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 15-03-04 22:58

Du er da ellers god til provokatører så ham burde du da nok kunne klare

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 23:01

Sig mig lige........
Går I bag min ryg
Jeg har ikke modtaget indkaldelse til dette møde.
Hvad er meningen.
Jeg klager sgu til kandu

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 23:01

Jeg har bare oplevet rigtigt mange i den rigtige verden (ansigt til ansigt), men jeg kan bestemt ikke lide det og stikker kun snuden frem for at vise dem, at de kan få råt for usødet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 23:04

Du fandt det jo gódt nok Refi og husk at der er solgt de billetter der kan sælges.
Jeg har lige et dagfrisk citat:
"Ud over bare at have blacklister, vil der også med det nye system blive uddelt CoSys roller, som kan holde øje med takt og tone på Kandu.dk, vi håber meget på at det vil lykkes med disse nye tiltag. Den nemme løsning ville være at fjerne den bruger som dyrker chikane med andre. Dette vil være en meget kortsigtet strategi eftersom der findes tusindevis af personer rundt om i det danske land som elsker at være på tværs, og der vil helt sikkert kommer flere af slagsen."
kilden er vel indlysende

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 15-03-04 23:04

BjarneD:

Tja....kan vist kun sige "ditto"

Refi:
Jeg har jo ikke en adr. jeg kan indkalde dig på Regnede med at du bare holdt øje med tråden men godt du kom

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 15-03-04 23:06

Så kan vi da bare håbe, de snart får nosset sig sammen til at få det i "luften"

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 23:08

"Vi regner stærkt med at komme ud med den nye version af Kandu.dk i starten af næste måned."

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 23:09

Jo, selvfølgelig møder jeg da op - men indkaldelelsen kommer jo først når mødet er startet
Troede slet ikke Bjarne havde tid. Skal den kadet ikke tankes
Det med CoSys lyder da interessant, men der skal man nok passe lidt på da klikerne allerede er dannet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 23:12

Jeg syntes også det er spændende, og det er vel det eneste der reelt kan gøres.
Ikke mere tankpasser her. Jeg kan ikke lide selskabet, niveauet er ikke udpræget højt.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 15-03-04 23:14

Uanset hvad de finder på at lave, så er der jo altid måder det kan omgås på, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at visse personer vil gøre alt for at prøve at lave ravage.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 23:18

Nej - Det kunne nemt forhindres hvis spørgeren var ordstyrer og bare lukkede spørgsmålet.
Det burde heller ikke være tilladt at vi som her kan blive ved med at bruge et lukket spørgsmål til at snakke videre i.
Et lukket spørgsmål burde være lukket og skulle kun kunne læses.
Det er nu min mening.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 23:19

Det er rigtigt, men hvis der var et accepteret kodex kunne man måske få lagt en seriøs linie hvor der også er plads til at have det morsomt og hyggeligt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 23:22

Du har fuldstændig ret, men det her spørgsmål er købt af mindst 6 så man kan vel ikke kalde det lukket mere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 23:22

Jo jo
Men spørgeren har jo heller ingen glæde af at lukke et spørgsmål hvor tonen er hyggelig.

Det skulle kun være når han mente at nu er det for meget. Dermed skulle han kunne lukke uden svar (point retur) hvis der overhovedet skulle være point.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-03-04 23:24

Hyggeklubben!

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 15-03-04 23:24

Den er jeg med på Refi, det lyder fornuftigt nok.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 15-03-04 23:25

Velkommen Tedd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 23:27

0 point i smalltalk er løsningen og det er vist blevet lovet.

Der sker ellers sjove ting ind imellem, jernladyen diskuterer katte med sunowich
Ram2 har lige logget på som fridaflip

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 23:28

hej Tedd

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 15-03-04 23:29

Det er lidt pinligt, når man tidligere har anklaget andre for at snyde men sådan er der så meget

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-03-04 23:30

Hej guys! Ja det bliver spændende at se hvordan Ram klarer sig ud af den! *L*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 23:34

Det kan være det blir ver en spændende aften/nat

De pointsøgende er i spørgsmålet til 450 p.

Ups - det jeg forresten også

Glemte lige at sige velkommen "tedd"

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 15-03-04 23:37

Jeg syntes det er bund uretfærdigt at alting sker om aftenen....jeg kommer jo aldrig i seng

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 23:41

Sov når du bli´r gammel (rigtig gammel)

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 15-03-04 23:44

Det er også min holdning Refi, men desværre ikke min chefs når jeg møder op om morgenen og ligner en hængt kat

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 23:45

Refi man kunne jo skubbe et bud ind omkring laderelæet så myrerne kan fare endnu mere forvirret rundt. Jeg har selv haft Charade.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 23:47

Wilduhr du kan tro det er dejligt at være pensioneret før tid, men altså kun når det drejer sig om at sove længe.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 15-03-04 23:49

BjarneD:

Tro mig,jeg glæder mig også.......til den del af det, altså Hvad er det for noget sort snak om myre og Charade????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 23:51

Det er det 450 p. spg. som Refi deltager i. Virkelig morsomt for en gammel fagmand.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 23:52

Myrer er de svarere der farer rundt når man pirker i tuen.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 15-03-04 23:54

Oki, så var det ikke mig der var helt "lost"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-03-04 23:58

Hovsa man skal huske at sætte flueben her! Den omvendte verden

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 00:00

Tedd

Ja, det er nødvendigt hvis man vil følge med ......var ellers lige ved at tro at du var gået igen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-04 00:02

Næ den anden tråd med Ram er for en gang skyld morsom!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 00:02

Nå bilen døede.
Sikke en debat.
Fangede også lige de 2 skrappe - den kører endnu hvis nogen er interesseret.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 00:09

Refi, den løb pointhunteren med, men han har nu også fat i det mest sandsynlige argumentationen stinker bare.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 00:10

Har lige læst tråden, men har vist nok af el-problems med min egen øse pt selv min mekaniker er begyndt at kalde den mareridtet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 00:11

El kan være svært på en bil, men hvis man kan sin teori og har noget måleapparatur kan meget løses.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 00:13

Det sagde min mekaniker også og så sendte han den på specialværksted for at blive målt igennem, de kalder den også mareridtet nu, for de fandt ikke årsagen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 00:14

En hurtig briefing!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 00:16

Ja - Nu er vi så tilbage til det jeg sagde før.
Et sådant spørgsmål skulle bare lukkes UDEN POINT.
Der er jo ikke engang nogen der kender årsagen endnu - alt er/var jo kun gætterier.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 00:16

Tja, ingen lys på bilen når jeg køre i den, men når alle "profferne" kigger på den, så både lyser og blinker den lystigt der er strøm nok på bilen, men intet lys........det var meget kort

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 00:19

Du har sandsynligvis en kørelys styring via generatoren. Hvilket mærke?

Refi, du har ret man burde ikke lukke når man ikke kender svaret endnu, men det er hverken første eller sidste gang, men var der ikke for mange point i det spørgsmål?

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 00:21

Det er en Toyota Corolla fra 81

Er vi inde på noget pointfusk igen???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-04 00:23

Jeg tror det er din mobiltelefon der driller Wilduhr!

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 00:26

Jeg er nu mere tilbøjelig til at tro det er pga. nummerpladen "SM" men uanset hvad så er det p.... irriterende

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 00:27

Naaaahhh
Pointfusk - tror ikke - men alt er muligt.

Og jo - det er sindsygt at sætte så mange point på sådant et spørgsmål.

Det ved man på forhånd giver slagsmål og "stygge" udtalelser.

Det der slog mig var kun at han ville prøve - og så var spørgsmålet lukket.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 00:27

muligvis fusk, lad dem for der er for meget i øjeblikket, jeg slæber rundt på 1000 ufortjente og det tager jo en del af fornøjelsen.

Jeg tror mit bud med generator styring af lyset er rigtig. Visse ældre biler fik sat en styring på lyset så det tænder ved en bestemt ladespænding, og den slags styringer har det med at blive trætte og liver mærkeligt nok op når de skal måles. Det er det skal sikre, at man ikke glemmer lyset.???

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 00:34

Lyset (burde) tænder og slukker automatisk ved start Jeg skal foreligge det for min mekaniker i morgen, så du skal have tusind tak BjarneD

Refi: nu bliver du vel ikke paranoid, vel

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 00:44

Nu vil jeg Kan I have en god aften/nat og tak for en hyggelig sludder

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 00:44

Jeg vil næsten håbe for "eksperterne", at de har tjekket det. Jeg er godt nok flasket op med mekanik siden jeg var 6 år, men jeg stoppede i 1983 såhhh det ville være flovt hvis jeg har ret.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 00:46

Måske flovt for dem, men flot af dig Nat nat

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 00:46

Paranoia - smager det godt?
Sov godt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-04 00:46

Sov godt Wilduhr!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 00:46

Hjerteligen god nat til de flittige

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 22:20

BjarneD

Min mekaniker grinte da jeg ringede og fortalte at jeg stadig ikke havde lys på Jeg fortalte jeg havde snakket med dig og hvad du mente det kunne være....Han ringede så til de andre "proffer" der havde kigget på den, og de havde tjekket det sagde de - så det var heller ikke dét Nu har jeg lys på når jeg "tænder" lyset, men intet blink

Refi: tror ikke paranoia smager specielt godt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 22:29

Hej Wilduhr.
Det var jo en skam, men det med blinket overså jeg lige og så er det jo noget helt andet, og de har forhåbentlig tjekket forbindelsen til multikontakten på rattet hvor der jo er både lysskift og blink.
I 1982 var jeg på kursus i det elektriske på en Daihatsu Charmant, der er identisk med en Corolla og jeg erindrer svagt noget om nogle underlige problemer fra en boks der skal styre visning af defekte pærer, men det er nok for svært at være klogere end de kloge på denne måde, men er problemet stort er hjælp jo god hjælp.

Paranoia kan have en Ram smag.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 22:37

BjarneD

Underlige problemer har du da så evigt ret i fin beskrivelse lige nu er næsten al hjælp en god hjælp for alternativerne er en mega stor regning eller en venten på at det går helt i stykker, for så kan de finde fejlen.

Ja, det tror jeg på Du er nu god

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 22:43

Ja - jeres lysdebat har jeg ikke fulgt.
Men man kan måske lære noget.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 22:44

Køre du også gammel Toyota Refi?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 22:47

Jeg bliver jo helt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 22:50

Nej - Fruen sværmer til Mercedes.

Så hun har en Toyota her i Danmark og så bytter vi ved grænsen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-04 22:52

Tror Kammertonen forlængst er gået fløjten i smalltalk refi
Fantastiske Toyota!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 22:54

Jamen jamen

Det er ligesom tyren og den røde klud.
Det er da godt vi har et fredfyldt sted. [hør]

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 22:55

Jeg sværger også til Mercedes, men har sleeet ikke råd. 2 stk. Punto (1,9 JTD & 60 SX til fruen) billigt , men kører fint især dieselen.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 22:57

Tedd:
Nu ikke noget med at generer min Toyota

BjarneD:
Ingen grund til at rødme man skal da have ros når man fortjener det

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 22:57

er det den ramme med ledsager, han var ellers helt blid da jeg kiggede tidligere på dagen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-04 22:58

så lige din kommentar i AMD 2200 Bjarne! Mener du jeg mister overblikket med for mange informationer?

Ja det er da en rigtigt hyggekro det her

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-04 23:00

næh jeg er bare lidt oppe at toppes med Suno i Ofa spørgsmålet Bjarne! Men måden han beskriver sig selv på er meget RAMmende

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 23:01

Nu vil jeg tillade mig at stille et "dumt" spørgsmål-

Plejer man ikke at få en mail når nogen lukker et spørgsmål man har svaret på ang. hvor mange point man har fået.

Grunden er at de sidste 4 timer er mit pointtal steget med 40-50 point i timen og jeg aner ikke hvorfor.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 23:01

Tedd>> Nope, spørgeren! Jeg ville have ham til at holde fast i de spørgsmål du stillede da jeg nu havde blandet mig.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 23:02

Refi:

Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar
Jo det plejer man da

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 23:03

Der er nogle der har klaget over manglende mail eller også er det administrationer der også har fået lyst til at bytte point

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 23:05

Tedd, jeg fik en underlig tanke da jeg læste nogle svar tidligere i dag, men det må bare være dårlig indflydelse ellers er der en der har mere overblik end jeg tiltror ham.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 23:05

Kan være tælleren bare kører på automatik
Den kan nok ikke finde ud af alt det bytteri og deler derfor bare ud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 23:08

Med hensyn til dumme spørgsmål.

Så du ikke den med ham der spurgte om forlygtepære og baglygtepære var ens.

Er det så spørgsmålet eller svaret der er dumt

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 23:10

Nej, den har jeg ikke set

Hmm.........tja, der findes åbenbart en mellemting som "jegtænkteikkedajegspurgte" spørgsmål

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 23:11

kiggede lige på ofa spg.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-04 23:12

Hvad tænker du på Bjarne?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 23:21

Jeg fatter ikke at nogen tager Hi Hi ( *SS*) alvorligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 23:29

Du må forklare det lidt nærmere - jeg forstår ikke hvad du mener

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 23:33

Ham der der er så selvoptaget, at han ikke kan se, at hans viden rækker til at være god til knallerter og Google

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 23:39

Jeg ved godt hvem du mener bare ikke hvad du mente med dette

"kiggede lige på ofa spg." (det var det jeg ikke forstod)

Er godt klar over hvem den anden er.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 23:41

BjarneD:
Dem er der da vist mere end én af , men jeg ved godt hvem du mener Man kan undres over en del som er ret så selvoptaget, som bliver taget seriøse

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-03-04 23:41

Han har fået større selvtillid, og er blevet mere ubehagelig.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 16-03-04 23:48

Jeg vil tøffe i Z Z Z, vi har maraton-personalemøde i morgen - 12 timer

Kan i have en fortsat hyggelig aften ....og tak for endnu en hyggestund.

Wilduhr

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 23:50

Selv tak
Sov godt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-03-04 23:52

Nat Wilduhr!
Problemet er hans Spam i alle grupper! Desværre kan han ikke selv se det! Minder om en yngre udgave a Bo Warming!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-03-04 00:01

Go' nat Wilduhr.

Det er da sjovere, at hjælpes ad med en løsning i stedet for at skændes.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 00:04

Nååå - nu sev den ind.

Jeg tror bare vi skal vente til næste måned og se hvad der sker.
Et eller andet sker der vel.
I øjeblikket har jeg ikke lyst til at gå ind i alle disse verbalslag. Der er sgu ingen grund til at ødelægge sin egen dag.
I øjeblikket syntes jeg at alle bare bytter med alle - om det er ren protest eller hvad, ved jeg ikke, men det virker som en rød klud hele vejen ned igennem spørgsmålene.
Det er som om at alle svar skal kommenteres af den næste som så bare svarer igen.
Spørgeren har næppe meget ud af det, medmindre det er hans/hendes mål.
Så hellere som i den pigeaften - hvor man kan lave lidt sjov med det hele uden at skændes.
Nå min dag har nu været god nok.
Snupper mig en godnatbajer inden fruen dukker op

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-03-04 00:10

Skål!

Du har ret med diskussioner, men jeg kan blive så ederspændt når jeg ser op til flere relevante forslag og så er der en der bliver ved med at gentage det samme unyttige pladder. For mig at se så underkender man indirekte de gode forslag sikker bare for selv at få ret, men de fatter jo aldrig den ironi man serverer alligevel.

Godnat her fra også!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 00:14

Ak ja - atter er vi enige - Det kan ikke blive ved med at gå

Nå godnat

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-03-04 00:17

osse godnat herfra