/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
er dette en god bærbar?
Fra : hundebol
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 11-03-04 22:02

Hej.. jeg har netop set denne bærbare til den helt fantastisk pris af 6100kr.:

Fujitsu Siemens AMILO Pro V1000 Cel

14.1 / 1024 x 768 / TFT aktiv matriks
Intel 852GM / AGP
Intel Celeron 2.4 GHz
Microsoft Windows XP Professional
30 GB Harddisk
256 MB DDR SDRAM
3 x USB 2.0 / 1 x Ethernet 10Base-T/100Base-TX / 1 x VGA
AC '97 Lydkort
DVD-Drev

Men da jeg ik har så forfærdeligt meget forstand på godt og dårligt hvad angår bærbare, så er der nogen der kan sige noget om denne maskine... jeg synes jo selv den ser meget god ud, især når man tager prisen i betragtning.

hva siger i? er den noget værd?

//hundebol

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-03-04 22:08

den ser meget fornuftig ud for ikke at sig rigtig god ud til mit behov
mvh granslam

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-04 22:11

Ja - hvis det kun er til privatbrug er det da billigt (forhåbentlig med moms).
Der kan du godt have maskine i nogle år.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-03-04 22:17

Hvad skal du bruge den til ?

Kommentar
Fra : hundebol

Dato : 11-03-04 22:51

jeg ska bruge den når jeg ska på handelsskole her til sommer - så altså primært tekstbehandling, men osse det lidt champonship manager eller andre spil der ik kræver så meget af grafikkortet... det er vel så'n set det den ska bruges til. men mest skolebrug.

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 110 point
Dato : 11-03-04 22:55

Hej hundebol...

Totalt iorden computer til den pris!!! ...

Tro mig du ville oxo ku' trække de nye spil som er på markedet med din nye maskine!!!

mvh. Cooper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-04 23:02

Til det brug er den i top.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-03-04 23:06

Det eneste der kunne være at udsætte på den er skærmens størrelse.

Hvis du skal skrive meget bår du måske overveje på et tidspunkt at skaffe en ekstern skærm, men som udgangspunkt er den i top som de andre brugere skriver

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 11-03-04 23:27

jeg er enig med alle andre her! sug den bærbare til dig
den er got til den pris... angrib!!

#12

Kommentar
Fra : cad

Dato : 12-03-04 17:11

Det er ca normalpris for en celeron 2.4 Mhz ............. er ikke til celleron..........

et godt tip .......... prøv de forskellige modeller hos de forskellige forhandlere du kan finde........beslut dig for mærke/prosessortype/rammængde osv. ............ og find derefter et godt tilbud i en internettetbutik...

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 22:22

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : hundebol

Dato : 08-04-04 16:38

Tak for svaret dscoop80.