/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Dell Latitude CP M233ST systempassword
Fra : olehenne
Vist : 525 gange
160 point
Dato : 31-01-04 11:21

Hvordan får jeg adgang til min bærbare? Den har været brugt af ansat hos Nokia og er købt brugt af min søn som forærede mig den. Jeg har kontaktet Dell support pr tlf men fik ikke en løsning der virkede. Opgav så min e-mail adr og forventede at høre nærmere, men nu er der gået et par måneder så.... Håber på hjælp her!
Ole

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-04 12:19

Prøv at se her om der e rnoget du kan bruge
http://www.pwcrack.com/index.shtml

mvh
Bjarne

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 170 point
Dato : 31-01-04 12:24

her er lidt mere
http://www.pwcrack.com/security_chips_dell.shtml
Noget tyder på at den rigtige løsning er at udskifte den chip der styrer password låsen

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 31-01-04 13:16

Tak for linket. Hvorfor mon de ikke kom med det fra Dell? Så må jeg nok op med $$!
Ole

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-04 13:26

Jeg er bange for at der ikke er nogen vej uden om, men på den anden side hvis det var let ville de næppe fremhæve password featuren i deres salgsannoncer.

hilsen
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : olehenne

Dato : 31-01-04 14:58

Tak for svaret BjarneD.
Min nevø kom med et lignende svar så tak for en hurtig hjælp!
Ole