/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
køb af Pocket PC
Fra : superwatt
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 28-11-03 22:10

Jeg vil gerne købe en af disse pocket Pc'er, men ved ikke hvilken jeg skal vælge. Den ene er en "Palm Tungsten T3" og den anden er en "HP iPAQ h2210/h2215"
I kan se dem på følgende adresser:
http://www.infosyncworld.com/hardware/handhelds/n/212.html
http://www.infosyncworld.com/hardware/handhelds/n/226.html

Jeg vil gerne have svar på hvilken der er bedst, og hvorfor jeg skal købe den(please, argumenter!).
PS: Jeg er klar over, at det er "palm" og "windows mobile 2003". Til Palm er der 60.000 programmer og til windows er der 15.000. I kan se flerer detaljer på de givne links.

På forhånd TAK!
Superwatt

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 35 point
Dato : 28-11-03 22:24

Hvad vil du bruge dem til? Hvis den ene kan sætte kaffe over og den anden kan tilsætte fløde skal man så ha begge 2? Spøg til side, hvis du kun bruger dem til tlf numre og memo og des lignende, så ville jeg da vælge den billigste!

Kommentar
Fra : grow

Dato : 28-11-03 22:43

Jeg spørger, som tedd !
Den eneste, jeg vil vælge, er en model som indeholder eller kan tilsluttes et navigationsmodul for ruteanvisning. ( F.eks. Compaq IPAQ 3950 )

Kommentar
Fra : superwatt

Dato : 30-11-03 12:56

Jeg skal ikke kun bruge dem til og tlf. og mem. da de kan bruges til mange andre ting.
Jeg ser ikke på prisen... jeg vil bare have den bedste af de to....
jeg er i tvivl, da det er to forskellige programmer de kører på.: Palm og Windows.
Og den ene batteri er bedre end den anden, men den anden har så en større skærm.

Det jeg vil sige er, at de begge to har forskellige fordele...derfor er jeg i tvivl.

Superwatt

Godkendelse af svar
Fra : superwatt

Dato : 14-06-06 08:51

Tak for svaret tedd.