/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Blæser i Compaq Armada E700
Fra : zomp
Vist : 675 gange
200 point
Dato : 08-09-03 17:44

min blæser i ovenstående larmer ret meget! er der nogen der ved om det er en god eller dårlig ide at klippe ledningen eller har et andet forslag til støjdæmpning
mvh Zomp

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 08-09-03 18:32

Hej Zomp
Det er en rigtigt dårlig idee at klippe ledningen til din Køler -
<kopiert fra et sted på nettet>
Notes: Heat is the enemy of all Compaq Notebooks. Whether it be your hard drive, your CPU, your motherboard chipset, or your other system components excessive heat is always bad for them. Keeping your system cool is the best way to ensure your computers longevity and eliminate system crashes. Most Compaq Notebooks that freeze or hang frequently because the unit is getting to hot.
</kopiert fra et sted på nettet>

har dog ikke nogle andre forslag til støy demping.

Marius

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 09-03-04 08:40

det er ikke min blæser, men min hhd der larmer, skal have en ny i i dag!!

Accepteret svar
Fra : mariusn

Modtaget 200 point
Dato : 09-03-04 10:06

Ja men så held og lykke med det

Godkendelse af svar
Fra : zomp

Dato : 09-03-04 10:13

Tak for svaret mariusn.