/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
video fil
Fra : susss
Vist : 314 gange
100 point
Dato : 27-04-23 12:09

Har optaget to video på mit spejlreflekskamera som så mange gange før..men efter jeg har fået windows 11 vil den lige pludselig ikke hente videoen ned på min pc ..også prøvede jeg at hente den ned på den anden pc som køre med windows 10 og den tog i mod og jeg ville sende fra den mail til min mail ...også skriver den at filen er for stor kan sendes som en google mail noget i den stil ...jeg får så mailen åbner den i den anden pc som tidligere ikke tog imod..der skriver den når jeg vil se den at den ikke kan åbnes måske sket en fejl..har kun fået den til at åbne et par gange..men går jeg ind i video hvor jeg har gemt dem kan jeg heller ikke åbne den ...filen hedder coo16mp4 Hvad mon det skyldes ...mangler maskinen softvere af en slags eller hvad ?

Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 110 point
Dato : 27-04-23 12:24

Filen er nok beskadiget.
Flyt den fra den ene pc til den anden med et USB-stik.
Der skal være punktum i filnavnet før "mp4".
Altså : coo16.mp4

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-04-23 13:30

filnavnet coo16mp4 duer ikke . Der skal være et punktum foran mp4.
Prøv at rette filnavnet til coo16.mp4 så virker det formentlig.
du skal have en ordentlig stabil filmafspiller installeret på computeren.
Der findes flere gratis . brug f.eks smplayer

Kommentar
Fra : susss

Dato : 28-04-23 09:07

Der er et punktum ...fik bare ikke skrevet det korrekt...altså coo16.mp4 . Okay prøver lige det med usb stik ...tak

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-23 09:55

Dit camera har vel et hukommelseskort - og din pc med win 11 har vel et hul hvor kortet kan sættes ind og du kan finde det via stifinder.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 28-04-23 12:32

Det har jeg prøvet og den viser ingen video..undre mig over det..måske jeg har overset den et eller andet sted.Jeg læste ind sammen med nogle fotos..og der var kun fotos i den mappe ingen video..

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 29-04-23 13:39

Tak for svaret ThomasCSR. Det hjalp...men jeg blev ikke klog på hvorfor mit kamera ikke ville læse videoen ind på den anden pc. mystisk

Kommentar
Fra : susss

Dato : 29-04-23 16:45

Måske windows 11 skal bruge et program til at hente videoer ned med