/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Indlæs web side.
Fra : Mosebaek
Vist : 247 gange
300 point
Dato : 20-03-19 22:04

Lonovo V110-15IAP. Win 10. Wifi.

På min kones ovenstående pc, kører den runde cirkel øverst / venstre, som den skal under indlæsning af web side. (Ja, jeg ved godt en cirkel er næsten altid rund).

Men den bliver ved med at køre i en uendelighed, efter siden er indlæst.
Det er ved at spolere hendes nattesøvn..... og mit også, for jeg kan ikke finde på en nogenlunde
intelligent forklaring.

Hvad er der galt ?? pcen virker iøvrigt udmærket.

M.

Kommentar
Fra : palleby

Dato : 20-03-19 22:45

Jeg har problemet i chrome ved specielt een webside der gør som du beskriver.Det er en fane jeg har fastgjort.
Jeg har så højreklikket (ctr+w) hvorefter jeg i historik gendanner fanen. Herefter stopper den.
Jeg ved desværre ikke hvorfor

Kommentar
Fra : palleby

Dato : 20-03-19 22:47

højreklik... luk fanen (ctr+w

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 21-03-19 05:39

Prøv at slette websitedata, cashed websites og cookies i den browser der bruges!
Gøres via Indstillinger - Privatliv i de fleste browsere.
Og prøv så at gå til siden igen, og se om problemet er løst

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-03-19 08:28

Foreløbig tak for svar.

Jeg prøvede at beskrive maskinen, men glemte selvfølgeligt at nævne den kører med Google Chrome.

M.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 21-03-19 08:53

I chrome - Åbne Indstillinger, gå til Privatliv & sikkerhed.
Vælg Ryd Data, ved Cookies og websteds-data.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 21-03-19 12:44

Jeg oplever samme, og det er som regel en fejl på siden.
Det kan være en reklame der ikke kan vises eller bare rod i sidens kodning og derfor bliver cirklen ved med at indlæse siden.
Sidst var på Gul og Gratis, jeg har også oplevet det på kandu.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-03-19 09:40

Undskyld mig, at sagen trækker lidt ud. Men når ånden kommer over mig, er hendes pc, optaget af hende. Men lad os nu se......

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-03-19 16:21

Husk lige at dække det lille camera i toppen af skærmen når det ikke bruges.