/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
keyfinder
Fra : kivi
Vist : 264 gange
100 point
Dato : 21-11-17 10:55

jeg har haft en keyfinder hvor jeg kunne se coder på win 10 og office men dem som jeg har prøvet synes at virke så er der som har navnet en god en og som er gratis er det ok

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 21-11-17 11:18

Hej

Jeg bruger Belarc Advisor til at se det samt en masse andre oplysninger

https://www.belarc.com/products_belarc_advisor

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-11-17 07:57

Netop - https://www.belarc.com/products_belarc_advisor - så ved du alt om din PC.
Både hardware, software og de installerede programmers serienumre.
Gratis og super effektivt.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 22-11-17 11:13

ja belarc er mget god da jeg har mistet min code til min office 2016 og den vil den ikke vise

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-11-17 11:31

Har du klikket på 'Show software Licenses' i menuen til venstre?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 22-11-17 18:26

desværre kommer der kun de sidste 4 tegn frem

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-17 18:39

Brug Nirsoft's ProduKey, den kan læse nøgle fra BIOS og er GRATIS

Hent, pak ud og kør, skal ikke installeres!

32bit version
http://www.nirsoft.net/utils/produkey.zip

64bit version
http://www.nirsoft.net/utils/produkey-x64.zip

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 22-11-17 22:55

SIW

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-11-17 23:02

Citat
ja belarc er mget god da jeg har mistet min code til min office 2016 og den vil den ikke vise

Måske ´hacket/ patched´ udgave du har kørende af office = især med 2016 og frem.

Kan du kun se *** så prøv et ? asterix? program der kan læse ****/****

OG NB, har du købt programmet, kan du bare snakke eller logge ind på Micro-blød og få din originale Licens ? husk kvittering/ mail/ konto på købet...

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 23-11-17 06:26

Sjovt nok, så kan jeg se min Office 2007 key.
Men det er i hovedvinduet af Belarc, lidt nede på resultatside, under 'Software Licenses' [Back to Top]

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 24-11-17 08:07

Tak for svaret mig-selv.