/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
win10 win 7
Fra : kivi
Vist : 258 gange
100 point
Dato : 07-05-16 09:26

undskyld det var ikke klar over jeg synes bare at det var et relevant sted at spørge for det undre mig meget så hvorfor vil folk tilbage

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-05-16 11:11

Det kan være at man bruger nogle programmer der kører bedre i Windows 7 eller man bedre kan lide at bruge Windows 7. Det vigtigste er at man føler sig godt tilpas med sit styresystem.

Tag dig ikke af marken84 som har det med at opføre sig selvbestaltet moderator

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 07-05-16 12:29

ja det har jeg fundet ud af

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-16 20:00

Ja - det er trods alt, ikke alle programmer der kører under win 10.
eks. kan mit gsm alarmsystem ikke køre / styres under win 10, men det kører fint under XP / Win 7 / win 8,1

Annuller spørgsmålet
Fra : kivi

Dato : 14-05-16 08:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål