/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sover de
Fra : svendgiversen
Vist : 590 gange
89 point
Dato : 09-11-15 17:50

Jeg har fået flere kandu points og er nu langt over min målsætning,
men da vi ikke længere får advi, kan jeg ikke se, hvor de kommer fra og kan ikke engang takke.

Er der nogen der har fortalt kandu´s ledelse,
at vi ikke i mange dage har fået besked om svar på spørgsmål?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 99 point
Dato : 09-11-15 18:02

#878#

Her kan du se dine accepterede svar = point

http://www.kandu.dk/userhistall.aspx?uid=49399&mode=4

Om kandu sender advi eller ej, jeg ved det ikke, da jeg selv har frabedt mig emails.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-15 18:18

Kandu.k's (exchange)e-email server har været nede siden:

Tirsdag d. 02-011-15 kl. ca. 10.15

Vidste du ikke det?
Det har jeg ellers ikke forsømt at fortælle alle, som gider at høre derom
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-15 18:30
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-11-15 20:47

Ja, vi har store problemer
Citat
Er der nogen der har fortalt kandu´s ledelse,
at vi ikke i mange dage har fået besked om svar på spørgsmål?
Det har du vel selv

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-11-15 21:23

Nu er det jo snart 10 år siden vi fik det nuværende kandu.

Måske de arbejder på en fornyelse, så vi også får en "synes godt om"

svendgiversen, hvorfor skriver du ikke selv til kandu og hvorfor skal brugerne på kandu altid gøre arbejdet for dig?

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-11-15 09:38

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-11-15 10:32

Jeg havde set at jeg, med de sidste 100 points fra slægtsforskning,
var kommet op på 100120 Spoint, men nu er jeg på 100170 Spoint.

Så hvor de sidste 50 points kommer fra er stadig en gåde?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-11-15 15:31

Og så kom der advi...

Tak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-11-15 16:38

Jeg tror, de er fra dette spørgsmål, som er godkendt den 09.11.2015

http://www.kandu.dk/Spg174860.aspx

Men det må du jo nu have fået "advi" om.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-11-15 16:49

Helt rigtigt ans, og jeg har takket.

Bedre at få et par advis af gangen end en 20-30 stykker på en gang.

Nu har jeg sagt Tak, ved jeg ikke til hvem?
Kandus ledelse men måske før dem, andre der også har brokket sig??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-11-15 17:17

Jeg er ved at hente ................................... 83 kandu-mail nu.